Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan oikeasti! (raketeista)

Vierailija
31.12.2010 |

Jos minulla ei olisi ollut vauvaa sylissä ja taaperoa vieressä kävelemässä, niin olisinoa ottanut muutaman pojan puhutteluun! Pamauttelivat jotain räiskivää paukkua (roomalaisen kynttilän tyyppistä juttua). Asensivat sen väärin ja paukut sinkosivat ihmisten ikkuinoihin (kerrostalot ympäröivät aluetta) ja joka suuntaan. Pojat olivat n.8-11v, en nähnyt kunnolla. Miten on mahdollista että vanhemmat päästävät tuollaisten "lelujen" kanssa ilman minkäänlaista valvontaa keskelle asutusaluetta, jossa varsinkin tuohon aikaan oli pieniä lapsia raketteja katsomassa. Kyllä taas rupes keittämään.

Jopas helepotti. Kiitos :).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvittelevat että lapset on niin kypsiä, osaavia ja vastuullisia kun menevät niitä paukuttamaan.

Lisäksi aika monesta äidistä ja isästä on ihan kiva saada lapset pois jaloista niin saa itse rauhassa tissutella ja juhlia uutta vuotta. Monelle tekis hyvää mennä oikeasti katsomaan mitä se lasten touhu niiden paukkujen kanssa on.

Vierailija
2/5 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo osataan olla yötä kotona, vaikka vanhemmat on aikuisten tapaan juhlimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvittelevat että lapset on niin kypsiä, osaavia ja vastuullisia kun menevät niitä paukuttamaan. Lisäksi aika monesta äidistä ja isästä on ihan kiva saada lapset pois jaloista niin saa itse rauhassa tissutella ja juhlia uutta vuotta. Monelle tekis hyvää mennä oikeasti katsomaan mitä se lasten touhu niiden paukkujen kanssa on.

Voisi tehdä hyvää vanhemmille käydä vilkaisemassa sitä menoa. Minä en yhtään ihmettele miksi aina saa lukea lehdistä surullisia tarinoita näön menetyksistä jne. Ja poikien mielestä tämä kaikki oli "siistiä" ja nauroivat päälle..

Vierailija
4/5 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näkee papatteja ja raketteja vain,kun vanhemmat niitä paukuttelevat.

Ihan silkkaa välinpimättömyyttä.

Nimim: tyyppi, jonka veli oli muinoin sokeutua kersojen huolimattomasti heittämästä isokiinalaisesta.

Vierailija
5/5 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo osataan olla yötä kotona, vaikka vanhemmat on aikuisten tapaan juhlimassa.

jättäisi noin nuorta yksin kotiin yöksi.

En voi mitään sille, ettet välitä... oletkohan tokaluokkalaiseni sen kaverin äiti, joka saa lahjaksi 18v tarkoitetun väkivaltapelin siksi, että lapsi kerjää sitä niin paljon?