Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa asuu perhe, jossa isukille näyttää kuppi maistuvan

Vierailija
08.01.2011 |

Säälittä oikein heidän elämänsä. Isukki ei kulje koskaan perheen mukana, aina kulkee eriaikaan. Äiti tekee aina lumityöt, vie roskat, kulkee, kauppakassien kanssa, vie ja hakee lapset hoidosta... Isukki kulkee vain omia menojaan ja viikonloppuisin sen näkee kulkevan kaltölkki kädessä ja baarivaatteet päällä ja kavereiden seurassa.

Kaiken huippu oli joulun aikaan; Äiti ja lapset lähtivät ensin joulun viettoon, sitten päivän päästä "kalja"kaveriporukka tuli hakemaan isukin mäyräkoirineen mukaan "laskettelemaan".

HuhHuh, sääliksi käy! En ymmärrä miksei se nainen eroa? Mä en kattelis tollasta ukkoa!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu tiedän, olen toisista nyt hirveä kyylä... Mutta nuo asiat nyt vaan on huomattavissa ihan ilman kyyläämistäkin.

Vierailija
2/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuppeja syö paljon niin mahalaukku ja suolisto menee rikki ja kuppeja pitää koko ajan ostaa lisää. Myös hampaille todella epäterveellistä tuollainen kuppien syönti.

Vierailija
4/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kattelis tollasta ukkoa!

Ei kun päinvastoin. Sähän kattelet. Varmaan enemmän kuin sen ukon vaimo.

Juttele sille naapurin naiselle siitä miehestä ja kerro mielipiteesi. Mitä sitä nyt pihistelemään.

Vierailija
5/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisparan elämä on varmasti tarpeeksi rankkaa ilman kyttäystäsikin!

Vierailija
6/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tohon voi ulkopuoliset vaikuttaa millään lailla. Paitsi ehkä murhaamalla sen ukon. Sellainen taas olisi sekä laitonta, moraalitonta että muutenkin arveluttavaa toimintaa. Sitäpaitsi se nainen voisi ottaa ihan samanlaisen kekkulin tilalle. Ja luultavasti niin kävisikin.

Vierailija
7/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin, että mut leimataan kyttääjäksi... Mutta kun nämä asiat huomaa ja näkee ihan ilman kyttäämistä, kun samassa pihapiirissä naapureina asutaan.

En pysty käsittämään miksei naapuriperheen nainen eroa miehestään, mitä lisäarvoa perheelle tuo mies joka ei vietä aikaansa perheensä kanssa, vaan valitsee mielummin baarireissut ja kaverit. Perheen äitihän nytkin jo hoitaa lapset yms. kotityöt yksin.

Vierailija
8/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät vaikka se perheen äiti ois oikein onnellinen elämästään?

Ei kaikki halua samanlaista "käsikädessä samanlaiset tuulipuvut päällä joka hetki yhdessä" elämää!

Ehkä tuo on heidän yhteinen sopimuksensa, valintansa?

Tai äiti käy omilla menoillaan silloin kun sinä et ole kyttäämässä?

Vierailija
9/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin, että mut leimataan kyttääjäksi... Mutta kun nämä asiat huomaa ja näkee ihan ilman kyttäämistä, kun samassa pihapiirissä naapureina asutaan. En pysty käsittämään miksei naapuriperheen nainen eroa miehestään, mitä lisäarvoa perheelle tuo mies joka ei vietä aikaansa perheensä kanssa, vaan valitsee mielummin baarireissut ja kaverit. Perheen äitihän nytkin jo hoitaa lapset yms. kotityöt yksin.

Vierailija
10/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin, että mut leimataan kyttääjäksi...

Johtuisiko tuosta sinun kyttäämisharrastuksestasi? Mikä siinä on että naapurin asiat kiinnostaa niin paljon että niitä pitää oikein keskustelupalstoilla ruotia. Mene keskustelemaan sen naapurin kanssa jos olet sitä mieltä että he elävät väärin ja sinun valintasi olisivat parempia.

Vierailija
11/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapureista mitään.

Kertokaa taas seuraava päivä jolloin saa... ;-D

-ap

P.s mua naurattaa tää palsta; täynnä ketjuja; kaupassa nähtyä, puistossa nähtyä, Ikeassa nähtyä, mutta nyt tais osua liian lähelle omaa perhettä, niin sitähän ei nyt saanutkaan kauhistella, hih!

Vierailija
12/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että kun sanoin lähteväni tästä, mies uhkasi tappaa itsensä. sitten sanoi, että ensin taistelee lapset itselleen, mustamaalaa minut kaikille, tekee elämästäni kaikin tavoin (mitä hän vain keksii) helvettiä. sanoin suoraan, että laittaa kapuloita rattaisiin joka ikisestä asiasta, mistä pitää neuvotella, ei suostu mihinkään eikä anna lapsia minulle.

mitäs teet?

Vierailija
13/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naapurisi on rakastunut mieheensä jostain syystä. Ehkä mies on todella mukava jollain tapaa tai ehkä parempi sängyssä kuin vaikkapa oma miehesi, mistä sinä sen voit tietää?

Kaikki naiset eivät halua harmaata pertti perusinsinööriä, joka ottaa saunan päälle korkeintaan muumilimppaa. Mammapalstalla toki monet tuntuvat sellaisen haluavan, mutta miksi varatutkin naiset ovat sitten heikkoina "renttuihin", jos omat suhteet ovat muka kunnossa ja tarpeeksi mielenkiintoisia?

Vierailija
14/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että kun sanoin lähteväni tästä, mies uhkasi tappaa itsensä. sitten sanoi, että ensin taistelee lapset itselleen, mustamaalaa minut kaikille, tekee elämästäni kaikin tavoin (mitä hän vain keksii) helvettiä. sanoin suoraan, että laittaa kapuloita rattaisiin joka ikisestä asiasta, mistä pitää neuvotella, ei suostu mihinkään eikä anna lapsia minulle.

mitäs teet?

Kerätä etukäteen ja ylipäätään siinä arjessa tarpeeksi todistusaineistoa siitä, kuka lasten asiat hoitaa, ehkä jopa antaa miehen hoitaa lapsia sopivasti päin persettä ( esim. aiheuttaa vaaratilanteita) ja dokumentoida ne.

Jos kerran mies aikoo kovasti taistella lapsista ja hoitaa niitä eron jälkeen, niin mikset sitten anna sille vastuuta jo nyt? Ota omaa aikaa. Ilmoita että sinä lähdet baariin tms. ens viikonloppuna ja mies hoitaa lapset. Jos ei hoida, taas dokumentoit asian ja avot, kohta on miehen ihan turha mussuttaa yhtään mitään, kun eroat ja lähdet.

Tosin tuollaiset miehet usein onnistuu löytämään itsellensä just tuollaisen tossukan, joka säikähtää kun niille sanoo pöh!

Vierailija
15/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin AV:lle ei saanutkaan tänään kirjoittaa naapureista mitään.

Kuulostaa kurjalta, mutta noilla tiedoilla ei ole oikein mitään sanottavaa. Omassa naapurustossa todennäköisesti kauhistelisin itsekin, mutta vieraan palstailijan naapuruston tapahtumat ei oikein kosketa.

Vierailija
16/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että kun sanoin lähteväni tästä, mies uhkasi tappaa itsensä. sitten sanoi, että ensin taistelee lapset itselleen, mustamaalaa minut kaikille, tekee elämästäni kaikin tavoin (mitä hän vain keksii) helvettiä. sanoin suoraan, että laittaa kapuloita rattaisiin joka ikisestä asiasta, mistä pitää neuvotella, ei suostu mihinkään eikä anna lapsia minulle. mitäs teet?

Miehesi käyttää henkistä väkivaltaa sinuun! Ei Suomessa pysty ketään mustamaalaamaan (esim. viranomaisille) niin, ettei kunnollinen äiti sais lapsia kelvottoman isän sijaan. Kyllä minä sinuna tekisin kaikkeni, että saisin itselleni ja lapsilleni paremman elämän.

Oma äitini erosi isästäni kun olin pieni, ettei mun tarvinnut kärsiä alkoholistista, joka ei kantanut mitään vastuuta perheestään. Niin ja oli uhkaillut itsemurhalla äitiäni erotilanteessa. Tänä päivänäkin alkkis isäni on elossa...

-ap

Vierailija
17/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs teet?

Kerätä etukäteen ja ylipäätään siinä arjessa tarpeeksi todistusaineistoa siitä, kuka lasten asiat hoitaa, ehkä jopa antaa miehen hoitaa lapsia sopivasti päin persettä ( esim. aiheuttaa vaaratilanteita) ja dokumentoida ne.

Jos kerran mies aikoo kovasti taistella lapsista ja hoitaa niitä eron jälkeen, niin mikset sitten anna sille vastuuta jo nyt? Ota omaa aikaa. Ilmoita että sinä lähdet baariin tms. ens viikonloppuna ja mies hoitaa lapset. Jos ei hoida, taas dokumentoit asian ja avot, kohta on miehen ihan turha mussuttaa yhtään mitään, kun eroat ja lähdet.

Tosin tuollaiset miehet usein onnistuu löytämään itsellensä just tuollaisen tossukan, joka säikähtää kun niille sanoo pöh!

Ihan noin yksinkertaista se ei vaan ole :(((

Vierailija
18/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs teet?

Ihan noin yksinkertaista se ei vaan ole :(((

Ainoa vaihtoehto on altistaa lapset koko lapsuutensa ja nuoruutensa kilipää isän vaikutusvallan alle, ja samalla kärsiä siinä itse. Ja puolustella ja selitellä sitä "lasten parhaalla".

Toki, se on se ainoa vaihtoehto. hengata vaan passiivisesti ja vaurioittaa omia lapsia pysyvästi.

Vierailija
19/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirmusen helppoa on sinun huudella, kun et selkeästi ole tällaisessa tilanteessa ollut...

vaikea on ihmisen yksin tehdä asialle mitään.

mitä sitten, kun oon ilmoittanut, että lähden? miten pääsen kotiini (lukot vaihtuvat välittömästi ilmoituksen jälkeen)? miten tiedän, että lapset ovat kunnossa, heillä kaikki hyvin? miten pääsen hakemaan tavaroitani pois, sikäli mikäli niitä ei ole A.heitetty pihalle hankeen tai B. heitetty ulos ja poltettu (kuten on luvattu tehdä)?

ja tiiätkö, miten monta menoiltaa olen joutunut perumaan, kun mies on karannut ennen minun lähtemistä, vaikka olen sanonut viikkoja aikaisemmin (silläkään ei ole väliä, koska 0,5h varoitusajallakin se ehtii lähteä, tai on jo mennyt paljon aikaisemmin).

enkä halua, että isä aiheuttaa mitään vaaratilanteita lapsille...!

Vierailija
20/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle viestistä nro 17!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi