Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~ ~ ~ ENSKAT viikko 23 ~ ~ ~

02.06.2008 |

Uusi viikko ja uusi ketju.

Palaan paremmalla ajalle höpisemään...

Ja linkki vielä viimeviikkoseen... [http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/…]

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirrettäiskö tapaaminen loppuviikkoon? mun isosisko soitti just että ovat rantautuneet asuntoautollaan perheineen Rauhalahteen ja haluaisivat nähdä mua ja Eetua huomenna. He ovat vaan keskiviikkoon asti täällä ja sit jatkavat matkaa.. Kiva olis nähdä niitä. Mut jos sä et vastaa mitään tähän mun viestiin niin kyllä mä sinne torille huomenna ilmaannun. En tee ohareita =) Sorry kun näin myöhään tulee tää mun "peruutus" mut en tosiaan tiennyt että se siskon porukka on Kuopiossa jo nyt heti alku viikosta.

Sorry en kerkee nyt muuta kommentoimaan, päivä ollaan oltu liikenteessä ja Eetu väsyneenä ja nälkäisenä tossa lattialla itkuttelee..

hermione ja Eetu

Vierailija
42/42 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin vain pikaisesti ilmoittautumaan. en ole siis kadonnut kokonaan, vaikkei täällä ole hetkeen näkynytkään. viime viikolla härdelliä aiheutti äitini vierailu (ma-la), tällä viikolla taas alkuviikko meni miehen kanssa (ja tietty ellan) pihalla, kaikennäköistä pientä tuli puuhasteltua ja "mopoilemassakin" käytiin taas.

nyt loppuviikon (to-su) olinkin ellan ja toisen hauvan kanssa kasvattajan järjestämällä koiraleirillä, nyt on sitten hiukan veto pois. väsynyt tuntui ellakin (samoin koira) olevan kun kotiin tultiin, oli sen neljä päivää oikea leirin päivänpaiste, naureskeli ja seurusteli innolla kaikkien kanssa. mahtaakohan tuo missään vaiheessa edes aloittaa mitään vierastamista? yhtenä iltana itki hetken aikaa nälkäänsä sillä välin kun minä olin saunassa käymässä, muu porukka jo naureskeli että pitää alkaa myymään lippuja tähän harvinaislaatuiseen itkukonserttiin. paikalla oli paljon sellaisia joiden kanssa ollaan oltu tosi paljon tekemisissä noitten koiratouhujen merkeissä ja moni sanoi sillon pe-iltana kuulleensa ensimmäistä kertaa ellan itkevän.

tänään illalla kotona kyllä oli hiukan känkkäränkkä, oli vissiin niin ikävöinyt isiä ja olisi kamalasti halunnut peuhata isin kanssa, mutta ei jaksanut ja varmaan siksi kiukutti. olipa taas helppo nukuttaa yöunille, hyvä että ehti takaraivo koskettaa "tyynyä" (tyynyliina jonka sisällä on kaksinkerroin taitettu käsipyyhe) kun kuorsaus jo kuului.

mutta nyt lähden itsekin suihkun kautta nukkumaan. josko sitä vaikka ensi viikolla ehtisi hiukan paremmin taas aktivoitua tänne palstallekin...

hannnah ja ella juuri tänään 9kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla