Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko päiväkodissa työskentelevän pakko SYÖDÄ siellä sitä ruokaa?

Vierailija
08.01.2011 |

Entä jos on allergiaa, intoleransseja, yms? Tai ei vaan syö lounasta ollenkaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei voi velvoittaa ostamaan ja syömään.

Vierailija
2/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitähän pitää maksaa. Mä teen sijaisuuksia välillä ryhmiksissä (ennen myös päiväkodeissa), ja aina mulla on ollut omat eväät mukana, koska oon kasvissyöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kyseessä ns valvonta-ateria eli syö lasten kanssa. Silloin aterian hinnaksi jää n.3e ja se minusta kyllä ole paljoa lämpimästä ateriasta, juomasta ja salaatista sekä leivästä.

Toki sitäkään ei ole pakko valita vaan voi syödä eväitä, mutta silloin on odotetava että lapset päivälevolla koska ryhmässä kuitenkin tarvitaan niitä aikuisia silloinkin kun lapset aterioivat.

Ja ps, ruoaksensa voi valita kasvisvaihtoehdon, tai kala-ja kasvis tai kala,-kana, ja kasvis.

Vierailija
4/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niinkuin lapsillekin.

Vierailija
5/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ps, ruoaksensa voi valita kasvisvaihtoehdon, tai kala-ja kasvis tai kala,-kana, ja kasvis.

mutta se riippuu vähän paikasta. Mä oon lähes poikkeuksetta sijaisena syönyt omia eväitä, koska ruokahan pitäisi tilata etukäteen. Monessa ryhmiksissä ruoka tehdään itse, enkä haluaisi ilahduttaa köökivuorossa olevaa vaatimalla minulle varta vasten tehtyä ruokaa.

Vierailija
6/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sillä hinnalla kannattaa jo syödä=) Ja allergisille aikuisillekin tehdään oma ruoka

Vierailija
7/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttaitaa olla hurja veroprosentti.

Tuo aterian arvo olisiko joku 5,50 lisätään palkkaan eli kuukaudessa 110 euroa ja siitä maksetaan veroprosentin mukainen vero eli mulla prosentti 18 niin maksan aterioista noin 20 euora kuussa eli euron päivä.

Vierailija
8/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kyseessä ns valvonta-ateria eli syö lasten kanssa. Silloin aterian hinnaksi jää n.3e ja se minusta kyllä ole paljoa lämpimästä ateriasta, juomasta ja salaatista sekä leivästä. Toki sitäkään ei ole pakko valita vaan voi syödä eväitä, mutta silloin on odotetava että lapset päivälevolla koska ryhmässä kuitenkin tarvitaan niitä aikuisia silloinkin kun lapset aterioivat. Ja ps, ruoaksensa voi valita kasvisvaihtoehdon, tai kala-ja kasvis tai kala,-kana, ja kasvis.

tarkoitan, että eivätkö lapset saa nähdä, että joku tädeistä syö omia eväitä?

Vierailija
9/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttaitaa olla hurja veroprosentti. Tuo aterian arvo olisiko joku 5,50 lisätään palkkaan eli kuukaudessa 110 euroa ja siitä maksetaan veroprosentin mukainen vero eli mulla prosentti 18 niin maksan aterioista noin 20 euora kuussa eli euron päivä.

tulee kyllä halvemmaksi kuin tuo kallis euron lounas. Pitkällä aikavälillä iso säästö.

Vierailija
10/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittää aamulla perunoita, ja kuka syö kuivaa perunaa.

Eväitä ei saa syödä lasten seurassa. ja mitään ruokatuntia päiväkodissa ei oel eli periaatteessa sen joka syö omassa seurassaan käyttää siihen joko kahvitunnin tai sitten pitäisi tehdä pitempi päivä.

Vierailija
11/11 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittää aamulla perunoita, ja kuka syö kuivaa perunaa. Eväitä ei saa syödä lasten seurassa. ja mitään ruokatuntia päiväkodissa ei oel eli periaatteessa sen joka syö omassa seurassaan käyttää siihen joko kahvitunnin tai sitten pitäisi tehdä pitempi päivä.

siksikö että lapset tulee kateelliseksi siitä kun täti syö kuivaa perunaa?