Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ketään muuta joka syvästi järkyttyi tuosta facebook viestistä

Vierailija
18.11.2010 |

joka koskee lasten pahoinpitelyä??

Mä oon oikeesti koko eilisen parkunu sitä ja nytkin töissä kokoajan joudun pidätteleen, etten rupea itkemään...

On se vaan niin kauhea!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sanoi äidillensä "äiti, maalasin lakanasi huulipunalla".Raivostunut äiti löi lapsensa tajuttomaksi. Sitten hän katui tekoaan - pyysi lastaan

avaamaan silmänsä, mutta se oli liian myöhäistä. Lapsen pieni sydän oli

lakannut lyömästä. Makuuhuoneessa lakanassa luki; "ÄITI MINÄ RAKASTAN

SINUA".Lisää tämä statukseesi jos olet lapsiväkivaltaa vastaan.

Vierailija
2/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun tuli omia lapsia, olen pillittänyt näitä vastaavanlaisia juttuja ihan kauhulla. Ny taas kun on vauva talossa, niin yritän kaikin keinon välttää kaiken tämän kaltaisen uutisoinnin ym. Sydänalasta ottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Ylitalon syyllistävä laulu yh.äidistä, joka joutuu jättämään lapsensa yksin kun menee töihin.

Yhtä imelää paskaa, mikä itkettää mammoja ja vie huomion oikeilta ongelmilta.

Vierailija
4/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sanoi äidillensä "äiti, maalasin lakanasi huulipunalla".Raivostunut äiti löi lapsensa tajuttomaksi. Sitten hän katui tekoaan - pyysi lastaan

avaamaan silmänsä, mutta se oli liian myöhäistä. Lapsen pieni sydän oli

lakannut lyömästä. Makuuhuoneessa lakanassa luki; "ÄITI MINÄ RAKASTAN

SINUA".Lisää tämä statukseesi jos olet lapsiväkivaltaa vastaan.

tuollaiset nyyhkyjutut herätä tunteita... myötähäpeää ehkä.

Vierailija
5/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyyhkis nyy. Näitä vastaavia kiertää vähän väliä. Siinä edellisessä kiertoviestissä oli myös muka perheväkivaltajuttu ja kuvituksena koiran raatelema lapsi.

Vierailija
6/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasioita, mutta fb:ssä ne hukkuu massaan. Nuita ketjuviestejä on jatkuvasti joillaki ihmisillä.

Vierailija
7/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo tarina olis tosi, ja sen kuulis uutisista, mutta tuollaiset ketjukirjeet lähinnä ärsyttää, enkä lauta niitä ikinä eteenpäin.

Vierailija
8/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi pitänyt lukea :(

Minun listalla tämä sama oli eilen, ei suomeksi.

Kuka noita keksii?

Vierailija
9/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole totta vaan jonkun mielikuvituksen (sairasta)tuotetta.

Mutta lähinnä sitä itken että voisi olla totta ja sitä että kuinka se lapsi parka on ajatellut äitiään ja sitä kuinka iloiseksi äiti tulee hänen rakkauden tunnustuksestaan :(

Vierailija
10/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää uskoko kaikkea

Vierailija
11/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon lasten kärsimystä että jos sitä oikesti alkais ajattelemaan niin hulluksi tulis.

Ehkä parasta olis antaa rahaa lastensuojelujärjestöille tai jos haluis konkreettisesti auttaa niin ryhtyis sijaisvanhemmaksi..?

Vierailija
12/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin ärsyttää, enkä koskaan laita noita statukseeni

13/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tippa linssiin :((

Vierailija
14/14 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin aika usein illasta kuopusta nukkumaan laittaessani (on nyt 6) niitä kahta pientä tyttöä, joita äitinsä antoi isäpuolen hyväksikäyttää = se tapaus, joka oli isosti otsikoissa viime keväänä.

Jostain syystä siinä kohtaa kun olen just lukenut iltasadun ja istun hetken juttelemassa pienen, innokkaan, ihanan ihmisen sängyn vieressä, tulee mieleen se, että saa olla julma ja karmea ihminen, että pystyy satuttamaan tällaista ihmettä tarkoituksella.

Samaa olen miettinyt myös yöllä istuessani sen samaisen kuopuksen sängyn vieressä hieromassa kasvukipuisia jalkojaan, jotta saa taas unenpäästä kiinni, toisen pikkaisen nyyhkyttäessä sitä, että sattuu: normaali vanhempi tekee parhaansa, ettei lastaan satu. Sitten on niitä, jotka satuttavat.

Ahdistaa näissä kohdin yleensä hurjasti. Liian monella lapsella on asiat huonosti tässä maailmassa.