Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö 4v sai sukset joululahjaksi.

Vierailija
08.01.2011 |

Nyt leudolla kelillä on yritetty hiihtää. Raivopotkuitkut tuloksena. Kuitenkin aina haluaa hiihtämään. Mikä avuksi? Minä hiki hatussa tuskailen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuskaile hikihatussa, vaan pyri olemaan rauhallinen. Pienet hetket sukset jalassa on paljon merkittävämpiä kuin pitempi aika tuskastuen. Älkää edes yrittäkö pois pihasta ennen kuin tyttö kestää vähän pitempään pystyssä oikeasti innostuu!

Hikihatussa tuskastuen saat tytön inhoamaan hiihtämistä, joten maltti on valttia! Ei ole kiire vielä oppia, älkää harjotelko liian usein.

Vierailija
2/5 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt toista talvea hiihtämässä. Siellä on hyvä hiihtää kun on kunnon latu-ura. Helpompi pysyä pystyssä urassa kuin tasaisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, ei siis vain epämääräisessä lumessa, ja ilman sauvoja!

Toimi meidän 3 v -pojan kanssa, joka ei sauvijen kanssa muuta kuin kaatuillut, kun heilutteli niitä kaukana sivuillaan.

Ja siis hyvä latu lumeen ennen lapsen hiihtoa!

Vierailija
4/5 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, siinä avainohjeet!

Kärsivällisyyttä niin lapselee kuin vanhemmallekin!

Ja vain lyhyitä aikoja kerrallaan useana päivänä, niin syntyy rutiinia!

Vierailija
5/5 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lipsu mutta luistaa, päälle sopivat vaatteet=ei paksuimmat toppavaatteet - vaatteen pitää hengittää. Ja tämän lisäksi vaan sitkeyttä peliin, muu ei auta.

Meillä 4 v. hiihti jo tosi pitkiä lenkkejä (10 km), mutta silti sai (ja saa yhä 6 v) raivareita välillä. Pitää olla niistä välittämättä.

Ja tärkein, hiihdäthän itse mukana? On turha toivo saada lasta hiihtämään kunnolla, jos itse huutelee neuvoja ladun laidalta eikä näytä esimerkkiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän