Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko usein vaatteita, jotka jääkin käyttämättä?

Vierailija
07.01.2011 |

Minä ostin, kunnes tein perusteellisen vartaloanalyysin siitä, minkälaiset vaatteet minulle oikeasti sopii ja mitkä ei. Jos näenkin kaupassa jonkun kivannäköisen vaatteen, jossa kriteerit ei täyty, niin jätän sen nykyään ostamtta. Näin ollen vaatevarastosta on karsiutunut spaghettiolkaimet, o-malliset kaula-aukot, empiremalliset tunikat ja matalavyötäröiset farkut. Materiaaleissa vältän trikoota, koska se tekee minut homssuisen näköiseksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisesti postimyynnistä. Unohdan sitten palauttaa ne.

Vierailija
2/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis tännekin tarpeeseen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erimallisia vaatteita sovitettavaksi, myös sellaisia joita en ikinä ostaisi. Sovitin niitä sillä ajatuksella, että näyttääkö ne hyvältä nyt, eikä 5kg kevyempänä ;) Sitten olen viettänyt netissä aikaa erilaisten pukeutumis- ja vartalo-oppaiden parissa (mm. Trinny&Susannah). Kyllästyin siihen, että jotkut vaatteet korostaa käsivarsien alleja, isoja tissejä ja vyötärön jenkkakahvoja, joten jätin suosiolla ostamatta. Teen nykyään myös niin, että jos olen kahden koon välissä, ostan mieluummin isomman koon - se on varma hoikennusvinkki. ap

Tulis tännekin tarpeeseen:)

Vierailija
4/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet harmaat suorat housut löytyy, joita en ole käyttänyt kertaakaan, vaikka istuvat ihan hyvin. Ei vaan ole riittävän hyvää yläosaa niiden kanssa. Muutamia vaatteita on, joita olen käyttänyt kerran tai pari. Vikaostokset ovat yleensä seurausta mall-väysymyksestä USA:ssa: tuntuu, että jotain pitäis nyt ostaa, kun täällä on ja hinnat ovat edulliset, mutta vaatteet eivät sitten sovikaan väreiltään tai mittasuhteiltaan riittävän hyvin yhteen, joskus on koko- ja istuvuusongelmiakin. Jos paita kiristää kainaloista, ei sitä tule juuri käytettyä.

Vierailija
5/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body shape bible ja olen kokeillut nyt sekä siinä suositeltuja että muunlaisia vaatteita, ja todennyt että ohjeet pitää aika hyvin paikkansa (paitsi että en vaihda farkkujani hameisiin suosituksista huolimatta). Nytkin kävin alennusmyynneissä, enkä ostanut itselleni mitään! Sovitin kyllä joitakin, mutta kun eivät olleet erityisen hyviä niin en ostanut. Päätin että en osta enää kuin todella hyvin minulle sopivia vaatteita ja keräsin kaapista kassillisen huonon mallisia kierrätykseen.

Vierailija
6/6 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa saa pukea itsensä malliselle "paperinukelle" sopivia vaatteita. Ei ihan niin monta vartalotyyppiä löydy kuin T&S:n kirjoissa, mutta perusmallit kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi