Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten naama paiseilla - mitä huumetta kayttävät?

Vierailija
03.07.2022 |

Kaupassa joutuu kysymään nuorisolta papereita usein. Viime aikoina silmiin on osunut monia nuoria jooden kasvot ovat täynnä outoa paisetta. Kun katsoo heidän pari vuotta vanhoja henkkareita, niissä näkyy sileä iho. Ihan hirveätä, jos ovat koukussa laittomuuksiin, jotka pulaavat ihon.

Kyse ei ole aknesta. Nämä ovat selkeäst vetäneet jotakin jolla naama saatu karmeaan kuntoon ja näyttävät ikäistään vanhemmalta.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt jenkkiläisiä ennen ja jälkeen kuvia ja minusta se on metadoni joka tekee noi paiseet

Vierailija
2/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nuuskaa käyttämällä saa ihon huonoon kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Light-tuotteiden aspartamiini tekee tuota.

Vierailija
4/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nuuskaa käyttämällä saa ihon huonoon kuntoon.

Ei saa.

Vierailija
5/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aika monet on lihoneet ja mättäneet kotisohvalla sipsiä ja muuta epäterveellistä. Transrasvat, sokeri yms. vaikuttavat myös ihon kuntoon.

Vierailija
6/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla murrosikä tai finnit, näppylät, akne ihan uusia asioita kun pitää tuollaisia väitteitä väittää. Tuo on mustamaalaamista.

Vierailija
7/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krokodil tekee ainakin hirvittävää jälkeä.

Vierailija
8/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metamfetamiini

Vierailija
9/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko metadoni.

Vierailija
10/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KROKODIL

Vierailija
11/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret neidot mänttäävät kilokaupalla meikkiä naamaan ja putsaavat ihon huonosti. Siihen päälle hormonihyrräys, sontaruoka, lisäaineet ja muut kemikaalit niin avot. Mistäpä tuon tietää, vaikka päihteilläkin olisi osuutensa.

Samaa olen katsonut, että tosi monella nuorella on karmea ja kipeän näköinen näppykavalkadi naamassa, erityisesti leukalinjassa.

Vierailija
12/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa mainitut huumausaineet kuten metadoni saatikka sitten krokodil ovat Suomessa äärettömän harvinaisia ja niistä menee muutenkin niin heikolle hapelle että hyvin vaikea semmoisiin uskoa.

Vierailija
13/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ravinto.

Vierailija
14/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaposin sarkooma?

Vierailija
15/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt jenkkiläisiä ennen ja jälkeen kuvia ja minusta se on metadoni joka tekee noi paiseet

Melkein meni oikein. Kyseessä on metamfetamiini, joka voi sisältää ihan mitä tahansa p*skaa.

Vierailija
16/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheata, jos tuollaiset myrkyt ovat saavuttaneet Suomenkin.

Vierailija
17/45 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon metadoni hoidossa itte ollut jo 2v.

metadon ei aiheuta mitään paiseita, metku pistää hikoiluttaa ja ehkä paino saattaa nousta ja suuri annoksilla voi olla uneliaan olone.

Jenkeis on kristalli metamfetamiini se joka tekee naamasta sellasen.

Suomessa sitä tulee kerran vuodessa vastaan harmi katu amfetamiini on Suomessa ihan paskaa ja kelpais noi suomenmarkkinoillekki.

Tiiän jokseenkin mistä puhun oon 15v käyttäny kaikkea IV:nä mitä vaan käsiin saa ja korvaushoito käynnissä siihen pääl.

Vierailija
18/45 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei kyse ole ihan samanlaisia paiseista kuin mistä ap puhuu, mutta.. Mulle tulee aknemaista paisetta leukapieliin aina kun syön kouluruokalassa tai jotain eineksiä missä on hiivauutetta. Kutittaa koko naama niin paljon, että tekisi mieli repiä iho irti. Syödessäni normaalia hiivatonta ruokaa iho on taas parin viikon päästä kuin vauvan pylly. Ihanaa kun on kesäloma!

Vierailija
19/45 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuomia lipitetään.

Vierailija
20/45 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret neidot mänttäävät kilokaupalla meikkiä naamaan ja putsaavat ihon huonosti. Siihen päälle hormonihyrräys, sontaruoka, lisäaineet ja muut kemikaalit niin avot. Mistäpä tuon tietää, vaikka päihteilläkin olisi osuutensa.

Samaa olen katsonut, että tosi monella nuorella on karmea ja kipeän näköinen näppykavalkadi naamassa, erityisesti leukalinjassa.

Erityisesti leukalinjassa olevat näppylät tulevat hormoneista. Nykyään on enemmän ok antaa niiden näkyä ja minusta se on vain hyvä suunta, ettei aknea tarvitse enää kotona hävetä ja itkeä yksinään tai peittää järkyttävällä meikkikasalla, niin kuin ennen vanhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi