Vertailin ajan kuluksi thai-äitejä suomalaisiin vastaaviin
kaupungilla ollessani ja huomasin, että thai-äidit olivat fyysisesti paremmassa kunnossa lasten iästä huolimatta.
Mistä tämä kertoo?
Kommentit (21)
En ole muistaakseni ikinä nähnyt lihavaa thaimaalaista, minkään ikäistä.
Yleensä koko perhe on sitten samaa mallia. Eihän se mikään ihme ole kun monet syövät roskaruokaa ja liikkuvat moposkoottereilla.
luuserimiehiä, joilla ei ole rahaa ostaa vaimolleen tarpeeksi ruokaa, ei rahaa laittaa naista autokouluun saati hankkia vaimolleen autoa.
Ei nälissään pidetty paljon olosuhteiden pakosta kävelevä ja alistettu nainen lihomaan pääse.
Minusta nuo thai-äidit ovat tulleet usein Suomeen naimakaupan kautta. Tällöin on tärkeä olla fyysisesti hyvässä kunnossa. Ulkonäöllisesti varmaankin parhaimman näköiset pääsevät "rikkaisiin" naimisiin.
Eri asia jos tarkkailisit paikallaisia thai-äitejä, tuskin he kaikki siellä kovin hyvässä fyysisessä kunnossa ovat.
Vai miten päädyit tähän mullistavaan johtopäätökseen?
Ihmisillä päällään toppatakit sun muut :D ja miksi rajaat huomiosi äiteihin kun saman huomion voi kai tehdä ihan miehistäkin :D lähes poikkeuksetta idästä tulevat miehet paremmassa kondiksessa kuin suomalaiset ukot kaljamahoineen.
Olen asunut Bangkokissa ja on se aika hämmästyttävää kuinka siroja ja hyvässä kunnossa ihmiset ovat. Syövät kyllä paljon äyriäisiä ja kalaa jne. Thaimaassa ei voi sanoa onko nainen 40 vai 20 kun se Suomessa on todella helppoa. Eivät he mitään urheile, se on geeneissä heillä ja ruokavaliossa. Sekin on aika kummallista, että vaikka he ovat laihoja ja siroja niin monella on suht isot rinnat ja turpeat seksikkäät huulet.
isorintaisia naisia päinvastoin :D ja mitä huuliin tulee niin turpeat kyllä ovat mutta että seksikkäät niin...no makuasioista turhaa kiistellä :D toki heillä on kevyempi ruokavalio ja näyttävät sirommilta kun pienet luut ja ovat muutenkin tosi pieniä :D
Meillä asuu tässä lähellä muuten thaimáalainen nainen ja kyllä huomaa selvästi että ikä on yli 40v
mikten joku muka ei ole nähnyt siellä lihavia ihmisiä. Mä kyllä näin useitakin.
Kyllä sen iän huomaa, 40-vuotias ei ole enää yhtä nuorekkaan oloinen kuin 20-vuotias vaikka tämä nelikymppinen pukeutuisi kuinka nuorisovaatteisiin.
Ihmisillä päällään toppatakit sun muut :D
Oli toppavaatteet päällä tai ei, kyllä sen huomaa, että suomalaiset naiset ovat läskimpiä kuin thait.
ja miksi rajaat huomiosi äiteihin kun saman huomion voi kai tehdä ihan miehistäkin :D lähes poikkeuksetta idästä tulevat miehet paremmassa kondiksessa kuin suomalaiset ukot kaljamahoineen.
Tämä on hyvää pointti
päättelit kuka on thai ja kuka vain näyttää siltä?
Ikää yli 40 v ja näyttää kyllä nuoremmalta. Ruumiinrakenne on heillä syntyjään sirompi kuin meillä suomalaisilla, onhan thai-miehetkin suomalaisia könsikkäitä hoikempia ja kapeampia.
Tämä sukulaiseni vaimo syö kuin hiiri ja heti kun paino nousee, hän alkaa dieetille, koskaan ei syö leivoksia tai rasvaisia pihvejä, ettei vaan liho! Muille kokkaa ahkerasti, mutta itse vain näykkäisee ruokaa ja sanoi itse, että thaimaalainen nainen on aina pienessä nälässä, jos haluaa olla hoikka. Lisäksi hän käyttää jotain laihdutuspillereitä, joita tuo aina Thaimaan-matkaltaan ja sanoi, että lähes kaikki thai-naiset niitä käyttävät. En tiedä mitä ovat, kun ei ole mitään tuoteselostetta. Ei kuulemma ole niin nälkä kun niitä syö!
Ja ainakin tämä nainen käy jatkuvasti kosmetologilla, laitattaa kynsiään, värjää hiuksiaan, laittaa tekoripsiä jne. Eli paljon menee rahaa kauneudenhoitoon. Lisäksi kävelee ja hölkkää ja käy kuntosalilla. Töissä ei ole, joten on aikaa, mutta sitä en tiedä mistä rahat kaikkeen tuohon.
Tämä sukulaiseni vaimo syö kuin hiiri ja heti kun paino nousee, hän alkaa dieetille, koskaan ei syö leivoksia tai rasvaisia pihvejä, ettei vaan liho! Muille kokkaa ahkerasti, mutta itse vain näykkäisee ruokaa ja sanoi itse, että thaimaalainen nainen on aina pienessä nälässä, jos haluaa olla hoikka.
kun suominaisetkin ymmärtäisivät eivätkä vain mässyttäisi töllön ääressä.
Hrvemmin thai-naisia näkee lenkkipolulla tai salilla.
Ap:llä taitaa mennä ikävästi sekaisin fyysisen kunnon ja hoikkuuden käsitteet. Laiheliini voi olla rapakunnossa.
Täytin kesäällä jo 40v.baarissa miehet sanoivat et korkeintaan luulisi 30 vuotiaaksi.Liikun paljon useampi lapsi.165cm 55kg
Täytin kesäällä jo 40v.baarissa miehet sanoivat et korkeintaan luulisi 30 vuotiaaksi.Liikun paljon useampi lapsi.165cm 55kg
Useampi lapsi, mutta baareissa pitää luuhata sitä seuraavaa elättäjää etsimässä?
Minkälaisia metodeja käytit tutkimuksessasi?