Miksi eskarilainen poika riehaantuu kun kaveri on kylässä???
Muuten on perusrauhallinen ja kiltti poika, mutta annas olla kun kaveri tulee kylään. Meno on ihan holtitonta eikä mistään kunnon leikistä meinaa tulla yhtään mitään. Sitten hän suuttuu jne.
Kylässä kuulemma taas käyttäytyy ihan hyvin.
Kommentit (7)
Voi myos olla tarve esittaa kaverille vahan muuta kuin on.
Saas nahda kuin kay, mulla on kans eskaripojalle tulossa kaveri kylaan.
Kiva olisi kutsua kavereita, mutta jos se menee tuollaiseksi... :(
Jos riehuttaa kovasti laitan lapset pihalle. Iltaisin tuntuu myös riehuttavan enemmän, eli voi johtua myös väsymyksestä. Ja seura vaikuttaa, onko kaveri rauhallinen vai vilkkaampi.
ehkä liika sokeri saa levottomaksi varsinkin jos ei sitä tavallisesti syö. Tai kofeiin jos annat juoda kolaa.
t. kolmen eskari-iän ohittaneen pojan äiti
Tuo meidän 8v on aika rauhallinen, kahden siskonsa kanssa ei riehu paljonkaan, mutta kun samanikäinen poika kylässä niin sit menee välillä riehumiseksi. Mielenkiintoista myös että opettajan mukaan poika on aika vilkas, minä sanoisin että rauhallinen. Ilmeisesti riehaantuu toisten poikalasten seurassa, olisko jotain esittämistä mitä ei tyttöjen kanssa ole.
Mun poika eskarissa ja pojalle yksi samanikäinen kaveri ja välillä menee ihan mahdottomaksi kummankin osalta ja en ota meille, jos homma ei toimi.
Sitten pojallani 11v. kaveri ja he ovat keskenään todella hienosti.
Poikani riehaantuu omaikäisten kanssa, mutta tämän vanhemman pojan kanssa ei.3
Tulee itselle ihan paha mieli, kun yrittää järjestää jotain kivaa ja toinen vain riehuu. :(