Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ehkäsykapseli pettää?

Vierailija
07.01.2011 |

Olen käyttänyt ehkäisykapselia (Jadelle, 5v teho) alle vuoden. Oon seurustellut yli kolme vuotta.

Voisinko muka olla alle yksi sadasta jolla pettää ehkäisykapselin teho?

Nännit ollu arkana jo n. viikon. Siis pelkät nännit. Ja tällänen tunne on ollut vaan silloin, ku lopetin ehkäsypillereiden käytön.

Sitten oon huomannu että valitan kokoajan kylmyyttä sisälläkin. Ja nyt vasta on alkanu tulemaan muutenki vatsassa ns. nipistelyä... Tai sitten vaan kuvittelen...

Käyn ostamassa huomenna raskaustestin. Mut en vaan voi uskoa että se vois olla totta.

Kokemuksia muilla????

Ja tosiaan lapsi ei oo tervetullut toisen lapsen elämään. Ikää 17v, mutta asun silti omillani... Opiskelut pahasti kesken.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rinnat aina arat ennen menkkoja, jotka tulee 2-4kk välein. Olen kuullut että kapseli saattaa lisätä kipuja ja vuotoja, itselläni on vähentynyt vuodot. Mulla siis 5v kapseli ollut melkein 3v (menen aina noista nimistä sekaisin kumpi on kumpi).

Vierailija
22/27 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu nexplanon 7 kk ja menkat ainakin vähentyneet ja ei tule niin usein. Sellasta tiputtelua mutta tuntuu menevän miten sattuu. Ei ainakaan isoja vuotoja mitä aikaisemmin, ja kivutkin jääneet.

Turvonnut olo tosin yleensä, joskus ummettaakin... mutta yleisesti olen tyytyväinen, kuitenkin olen tehnyt suojaamattomana olemisen jälkeen vielä raskaustestin mutta negatiivista on näyttänyt.

Yleisesti tyytyväinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisiko vaikka brittiläisten ylipaino?

Vierailija
24/27 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino? Itse en uskaltanut edes harkita ehkäisykapselia kun lääkärivsanoi, että paino pitää olla max 75 kg.

Vierailija
25/27 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi? Olitko raskaana mulla samoja oireita olen huolissani koska olen vasta 16-v tyttö koulut ja kaikki kesken.

Vierailija
26/27 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tokkopa oli. Eiköhän ois tänne päivittänyt, jos olisi ollut posi. Omaa kuvitelmaa oireet.

Vierailija
27/27 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisriski kaaa jos painaa yli 70 kiloa.