Mikä niin pikkeuksellinen piirre omassa miehessäsi on, että
hän nousee sinun silmissäsi ihan ykkösesi muiden miesten rinnalla?
Kommentit (28)
Se oli kiehtova yhdistelmä piilevää renttuhenkeä ja kunniallista uramiestä.
Nyt näiden kaikkien vuosien jälkeen voin sanoa, että sitä renttuhenkeä sopisi kyllä piilotella vielä vähän enemmenkin.
huumorintaju.
Listaa voisi jatkaa ja jatkaa..
Tosin ärsyttää välillä, kiinnostuneita riittäisi.
ettei mikään. Rakastan miestäni, mutta olisin voinut valita paremminkin. Ts järkevämmin.
En ole ainoa, jonka mielestä näin on. Hän on ohjannut monta nuorta elämää oikeille urille. Tämä nostaa hänet komeampien, varakkaampien ja helpompien miesten yläpuolelle.
joka on ilmeisesti on aika harvinainen on sellainen vastuunottokyky ja järkevyys. Voin luottaa 100 % että koti, lapset ja muu on turvassa ja kunnossa. Omat halut eivät mene perusasioiden edelle.
TOki muitakin hyvin piirteitä löytyy (kuten myös ärsyttäviä), mutta av:ta lukiessa tuota yhtä arvostaa enemmän kuin ennen.
ehkä silloin joskus tavatessa nousi, koska oli halukas sitoutumaan ja perustamaan perheen.
Ihastuin siihen kuinka luontevasti otti vastaan lapseni edellisestä liitosta, miten paljon tuntui rakastavan omiaan.
Nyt on yhteisiäkin.
Tänään olimme hiihtämässä, nuorimmaset lapsemme, mies ja minä. Takaisin lenkkiä hiihtäessämme, vastatuuleen puskien, ajattelin että vau: tuollainen mies mulla. Siinä se hiihti ensimmäisenä, teki samalla latua koko perässään tulevalle porukalle. Pyrytti sen verran, että latu oli kadonnut kokonaan lumen alle :).
Sellainen se oli alusta lähtien, tarttui toimeen ja teki ja oli ihana.
ja tiedän ettei koskaan tekisi mitään mikä meitä vahingoittaisi. Luottamus välillämme on täydellinen.
ehkä silloin joskus tavatessa nousi, koska oli halukas sitoutumaan ja perustamaan perheen.
mielipiteet. Lupaa vähän, mutta niihin lupauksiin voi luottaa.
ajattelee ennen kaikkea muiden parasta ja yrittää olla kaikille kiltti. Tuo on mielestäni suht harvinainen piirre. LIsäksi, hän on ainut mies joka on koskaan saanut mun tuntemaan itseni todella erityiseksi ja rakastetuksi. Kukaan muu ei saa mun päivääni pelastettua vain olemassaolollaan eikä kukaan muu saa mua tuntemaan oloani näin turvalliseksi.
En osaa muuta sanoa. Jotenkin sellanen miehekäs mies mutta kuitenkin pikkupoika ja tunteellinen, vaikka näyttää sen vain minulle
Ja se, että hän viihtyy aidosti parhaiten kotona perheensä kanssa. Ikinä en olisi lähtenyt perustamaan perhettä sellaisen miehen kanssa, jonka elämä on kodin ulkopuolella harrastamista ja kaveriporukoissa ryyppäämistä jne.
Mun mies on aidosti ihana.
rypyistä ja läskeistä välittämättä
Olemme saavuttaneet elämässämme paljon juuri siksi, että miehelläni on huikea bisnestaito.
Voin myös luottaa häneen aina, haluan olla myös hänelle se paras.
Rakastan niin paljon
Moni muu mies nousee korkeammalle oman mieheni rinnalla.
No ei enää mikään kun ravisti poikaamme ja huutaa pienestä.
Mutta silloin kun rakastuin, en rakastunut niinkään naamaan, vaan vartaloon ja hiuksiin, isoon sydämeen (tais olla kännissä vaan iso) ja jalkapalloilijan habitukseen.
Nyt sais painuu hevon..