Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä niin pikkeuksellinen piirre omassa miehessäsi on, että

Vierailija
06.01.2011 |

hän nousee sinun silmissäsi ihan ykkösesi muiden miesten rinnalla?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei enää mikään kun ravisti poikaamme ja huutaa pienestä.

Mutta silloin kun rakastuin, en rakastunut niinkään naamaan, vaan vartaloon ja hiuksiin, isoon sydämeen (tais olla kännissä vaan iso) ja jalkapalloilijan habitukseen.

Nyt sais painuu hevon..

Vierailija
2/28 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kiehtova yhdistelmä piilevää renttuhenkeä ja kunniallista uramiestä.

Nyt näiden kaikkien vuosien jälkeen voin sanoa, että sitä renttuhenkeä sopisi kyllä piilotella vielä vähän enemmenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumorintaju.

Listaa voisi jatkaa ja jatkaa..

Vierailija
4/28 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ärsyttää välillä, kiinnostuneita riittäisi.

Vierailija
5/28 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mikään. Rakastan miestäni, mutta olisin voinut valita paremminkin. Ts järkevämmin.

Vierailija
6/28 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainoa, jonka mielestä näin on. Hän on ohjannut monta nuorta elämää oikeille urille. Tämä nostaa hänet komeampien, varakkaampien ja helpompien miesten yläpuolelle.

Vierailija
7/28 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on ilmeisesti on aika harvinainen on sellainen vastuunottokyky ja järkevyys. Voin luottaa 100 % että koti, lapset ja muu on turvassa ja kunnossa. Omat halut eivät mene perusasioiden edelle.

TOki muitakin hyvin piirteitä löytyy (kuten myös ärsyttäviä), mutta av:ta lukiessa tuota yhtä arvostaa enemmän kuin ennen.

Vierailija
8/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä silloin joskus tavatessa nousi, koska oli halukas sitoutumaan ja perustamaan perheen.

Vierailija
9/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kokonaisuus! ;)

Vierailija
10/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin siihen kuinka luontevasti otti vastaan lapseni edellisestä liitosta, miten paljon tuntui rakastavan omiaan.

Nyt on yhteisiäkin.

Vierailija
11/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olimme hiihtämässä, nuorimmaset lapsemme, mies ja minä. Takaisin lenkkiä hiihtäessämme, vastatuuleen puskien, ajattelin että vau: tuollainen mies mulla. Siinä se hiihti ensimmäisenä, teki samalla latua koko perässään tulevalle porukalle. Pyrytti sen verran, että latu oli kadonnut kokonaan lumen alle :).

Sellainen se oli alusta lähtien, tarttui toimeen ja teki ja oli ihana.

Vierailija
12/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän ettei koskaan tekisi mitään mikä meitä vahingoittaisi. Luottamus välillämme on täydellinen.

Vierailija
13/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä silloin joskus tavatessa nousi, koska oli halukas sitoutumaan ja perustamaan perheen.

Vierailija
14/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteet. Lupaa vähän, mutta niihin lupauksiin voi luottaa.

Vierailija
15/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee ennen kaikkea muiden parasta ja yrittää olla kaikille kiltti. Tuo on mielestäni suht harvinainen piirre. LIsäksi, hän on ainut mies joka on koskaan saanut mun tuntemaan itseni todella erityiseksi ja rakastetuksi. Kukaan muu ei saa mun päivääni pelastettua vain olemassaolollaan eikä kukaan muu saa mua tuntemaan oloani näin turvalliseksi.

Vierailija
16/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muuta sanoa. Jotenkin sellanen miehekäs mies mutta kuitenkin pikkupoika ja tunteellinen, vaikka näyttää sen vain minulle

Vierailija
17/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se, että hän viihtyy aidosti parhaiten kotona perheensä kanssa. Ikinä en olisi lähtenyt perustamaan perhettä sellaisen miehen kanssa, jonka elämä on kodin ulkopuolella harrastamista ja kaveriporukoissa ryyppäämistä jne.

Mun mies on aidosti ihana.

Vierailija
18/28 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rypyistä ja läskeistä välittämättä

Vierailija
19/28 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme saavuttaneet elämässämme paljon juuri siksi, että miehelläni on huikea bisnestaito.

Voin myös luottaa häneen aina, haluan olla myös hänelle se paras.

Rakastan niin paljon

Vierailija
20/28 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni muu mies nousee korkeammalle oman mieheni rinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme