Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesitkö että keisarileikkaus ei

Vierailija
06.01.2011 |

pelasta värkin venymiseltä? Jo odotusaika venyttää kudoksia alapäässä niin että värkki ei ole samanlainen kuin ennen odotusta. Imettämättömyys ei myöskään estä rintojen rupsahtamista, sillä ylävarustuskin useimmiten paisuu jo odotusaikana (toki poikkeuksia löytyy).

Tämmöinen "hauska" tieto lohdutti minua hiukan kun luin lääkärin kirjoittaman artikkelin aiheesta :). En siis pilannutkaan värkkiäni tokan lapsen kanssa kun synnytin alateitse, vaan se meni jo ekalla kertaa ennen sektiota.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ainakaan huonompaan :)

Vierailija
22/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen mitä voi saada alatiestä muistoksi. Itse en valitsisi sektiota kuin todelliseen tarpeeseen mutta jos arvista puhutaan niin sektioarpi on sentään vain kosmeettista toisin kuin niillä joilla paikat repeävät alaosastolla. t. 3 alakautta synnyttänyt nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä niin luule vaan :D

Vierailija
24/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vain puskee muksun pihalle ilman repeämiä ja muita ongelmia :)

Vauva kyllä painoi jo raskausaikana aika hyvin alapäätä, aivan takuuvarmasti venyi jo siinä vaiheessa. Kaverini tätä kirosikin sektion jälkeen, eihän hänellä kuitenkaan paikat venyneet samalla tavalla kuin minulla, mutta oli hänetkin ohjattu varmuuden vuoksi jumppaan synnärillä, kuten minutkin.

Vierailija
25/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä niin luule vaan :D

Alapää on vielä samanlainen kuin ennen esikoista :)

Nyt on kolmas lapsi tulossa, pidän täällä itselleni peukkuja ettei tämäkään synnytys muuta paikkoja ;)

t. 26? (en täysin varma ole numerosta)

Vierailija
26/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi on entisensä. Ei ole repeämää, ei ole löysyyttä. EI ole muutoksia seksielämässä, pisunpidätyksessä, häpyhuulissa. Kylläse värkki vaan on ennallaan.

Vierailija
27/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiiraa mutta hyvä tietty jos olette tiiranneet :D no mulla sektion jälkeen paikat oli kunnossa vaikka en koskaan raskauden aikana enkä sen jälkeen mitään jumpannutkaan mutta alatiesynnytyksessä koin sitten nämä pissavaivat.Kyl se mulla ainakin muutti tilannetta...

Vierailija
28/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäätä ja on ihan normaalia ja kuuluu elämään. Onhan toki näitäkin jotka sanovat ettei imetys näy rinnoissa mitä kyllä epäilen syvästi...

Vierailija
29/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen. Eikö muka muutkin?

Vierailija
30/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiiraa mutta hyvä tietty jos olette tiiranneet :D no mulla sektion jälkeen paikat oli kunnossa vaikka en koskaan raskauden aikana enkä sen jälkeen mitään jumpannutkaan mutta alatiesynnytyksessä koin sitten nämä pissavaivat.Kyl se mulla ainakin muutti tilannetta...

En tiennytkään että alapäässäni on vikaa koska sinä sanot niin :D Tai että se on muuttunut ;)

Miten pystyt sanomaan että sektion jälkeen paikat oli kunnossa? Tiirasitko peilillä :D

Vierailija
31/31 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä monta viikkoa synnytyksen jälkeen..ekan kurkkauksen jälkeen meinasin oksentaa ja olin varma etten enää ikinä tulisi harrastamaan seksiä. Häpyhuulet olivat ihan repaleiset ja muutenkin värkki ihan venynyt muodottomaksi ja mustelmilla :( Vaikka selvisin synntyksestä ilman repeämiä tai muita isompia vammoja. Ihme ja kumma, seksielämä jatkui taas 2viikkoa synnytyksestä eikä tehnyt kipeää. Mutta, pakko myöntää ettei värkki ole enää entisellään, sormella kun kokeilen, emätin on ihan eri mallinen ja löysempi, samoin kohdunsuun napukka. Lisäksi toinen häpyhuulista on jotenkin revennyt, ihan eri mallinen kuin ennen synnytystä. Mutta, toki tiesin että synnytyksessä voisi noin tapahtua, olin varautunut alatiesynnytyksen jälkeen vielä pahempaankin.

nro 19 joka on kokenut sekä sektion että alatiesynnytyksen