Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos ei tunne syyllisyyttä vieraissa käymisestä

Vierailija
06.01.2011 |

Mulla oli syksyllä kiihkeä suhde toiseen, myös varattuun mieheen. Mies on ystäväni kanssa naimisissa.

Nyt suhde on ohi. Olen tutkiskellut itseäni, mutta en tunne syyllisyyttä. Ei ole vaikeuksia kohdata ystävää tai ei tule fiilistä, että miten pystyin mun miehelle tekeen näin.

Kaikki tuntui niin oikealta.

Toisaalta kärsin koko suhteen ajan ja vieläkin pahenevasta unettomuudesta. Mutta ei ole huonoa omaa tuntoa tai en tunne syyllisyyttä.

En kuitenkaan mielestäni ole mikään psykopaatti, narsisti tai sosiopaatti, vaan ihan normaali, tunteva ihminen.

Onko teillä kellään ollut vastaavaa? Tai onko teillä jotain selitystä, jotain sanottavaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on upeaa, samoin huumori.

En ole tuntenut syyllisyyttä, en häpeää, en oikeastaan mitään mieheni edessä.

Nyttemmin tämä vapaan miehen kanssa ilottelu on hieman laantunut, ihan jees asia, koska huomasin, että en ole eroamassa. Huomasin, että aivan sama olla tässä liitossa, maksella lainojamme, saattaa teinit maailmalle.

Elämää on sittenkin vielä jäljellä paljon ja voin tehdä ratkaisevia siirtoja vielä myöhemminkin.

Nyt tuntuu helpommalta elää seksittömässä avioliitossa, kun sitä seksiä on kuitenkin saanut toiselta mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan