Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro minkälainen on luonteeltaan tammikuussa syntynyt vesimies lapsesi?

Vierailija
06.01.2011 |

Kauhukuvia olen kuullut..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkös mitä: ei vaikuta paskan vertaa ihmisen luonteeseen se muhin aikaan vuotta on syntynyt!

Varmaan uskot horoskooppeihin ja ostit Power Balance -rannekkeenkin?

Vierailija
2/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tempperamenttinen,iloinen,vastuunsatunteva,"kaikkien kaveri"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloinen, musikaalinen, verbaalinen

Vierailija
4/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään päivähoroskooppeihin en usko kylläkään. Samankin horoskooppimerkin omaavalla on eroja riippuen kuinka lähellä toisen horoskoopin rajapäivää on syntynyt.

tiedätkös mitä: ei vaikuta paskan vertaa ihmisen luonteeseen se muhin aikaan vuotta on syntynyt!

Varmaan uskot horoskooppeihin ja ostit Power Balance -rannekkeenkin?

Vierailija
5/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 5-vuotias tyttönen.

On tosi tempperamenttinen neiti

Sanavalmis tyttö, puhunut tosi pienestä selvästi ja paljon.

Samoin lähti liikkeelle todella aikaisin, käveli 9kk ikäisenä. (ja vauhtia riittää edelleen)

ei tule jäämään kenenkään jalkoihin, omat mielipiteet pitää. Kukaan ei tule varmasti pompottamaan tätä neitiä.

On haastava tapaus, mutta samalla niin ihana =)

(kun osaa käsitellä)

Fiksu on kuin mikä ja taidoissaan tosi kehittynyt.

On vilkas tapaus, mutta osaa keskittyä esim. askartelut, lukutuokiot jne..

Tykkää leikkiä kavereiden kanssa, yksinleikkikin onnistuu pitkiä aikoja.

Vierailija
6/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään päivähoroskooppeihin en usko kylläkään. Samankin horoskooppimerkin omaavalla on eroja riippuen kuinka lähellä toisen horoskoopin rajapäivää on syntynyt.

tiedätkös mitä: ei vaikuta paskan vertaa ihmisen luonteeseen se muhin aikaan vuotta on syntynyt! Varmaan uskot horoskooppeihin ja ostit Power Balance -rannekkeenkin?

Vierailija
7/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovia päälläpäsmäreitä ja jääräpäisiä sekä hankalia. Olen siis viimeisilläni raskaana ja mietin, että millainen pirttihirmu tuolta tuleekaan kun esikoinen on niin sympaattinen neitsyt:)

Vierailija
8/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaanrannan maalari tuli mullekin ekana mieleen, kun tuon kysymyksen luin. Sosiaalinen ja iloinen nuori mies, joka ei ota liiemmin paineita tekemättömistä tehtävistä, mutta hoitaa kuitenkin oikeasti tärkeät asiat. Pärjää oikeastaan kaikessa mikä häntä vähänkin kiinnostaa.

Vierailija
9/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Vauvani tosin on niin pieni vielä, ettei luonnetta kauheasti voi tietää)

- ihmisystävällisiä

- kaikkien kavereita

- itsenäisiä

- sosiaalisia

- kykeneväisiä uuden tyyppiseen ajatteluun (osaavat kyseenalaistaa totuttuja käytäntöjä)

- vapauden kaipuisia

- usein musikaalisia

Vierailija
10/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 5-vuotias tyttönen. On tosi tempperamenttinen neiti Sanavalmis tyttö, puhunut tosi pienestä selvästi ja paljon. Samoin lähti liikkeelle todella aikaisin, käveli 9kk ikäisenä. (ja vauhtia riittää edelleen) ei tule jäämään kenenkään jalkoihin, omat mielipiteet pitää. Kukaan ei tule varmasti pompottamaan tätä neitiä. On haastava tapaus, mutta samalla niin ihana =) (kun osaa käsitellä) Fiksu on kuin mikä ja taidoissaan tosi kehittynyt. On vilkas tapaus, mutta osaa keskittyä esim. askartelut, lukutuokiot jne.. Tykkää leikkiä kavereiden kanssa, yksinleikkikin onnistuu pitkiä aikoja.

Tosin meidän pian 4-vuotias käveli myöhään, mutta puhui sitäkin aiemmin ;-) ´

Erittäin tempperamenttinen, äkkipikainen, oman tahtonsa tietävä - mutta toisaalta erittäin empaattinen, ikäisekseen fiksu ja kehittynyt (varsinkin sanallisesti).

Aivan erilainen lapsi, kuin isoveljensä, joka on horoskoopiltaan neitsyt ;-)

Vierailija
11/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

boheemi eläjä.

Vierailija
12/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Vauvani tosin on niin pieni vielä, ettei luonnetta kauheasti voi tietää)

- ihmisystävällisiä

- kaikkien kavereita

- itsenäisiä

- sosiaalisia

- kykeneväisiä uuden tyyppiseen ajatteluun (osaavat kyseenalaistaa totuttuja käytäntöjä)

- vapauden kaipuisia

- usein musikaalisia

arstrologiaan perehtynyt mitä on spåralogia?

Esim kolmosen ratikasta on kohdistunut juuri syntyneeseen vauvaasi suurempi vetovoima kun jostain kaukaisesta tähdestä.

Eli: paljon suurempi merkitys Helsingin raitiovaunujen sijainnilla lapsesi luonteeseen on kuin vuodenajalla koska on synnytty.

Ja mitäs luulet: vaikuttaako paljonkin missä kolmosen ratikka on ollut juuri silä hetkellä kuin vauvasi on vetänyt ensimmäisen henkäyksensä?

Jos vastaus on kyllä, niin möisin sinulle käytetyn auton! On kuule hyvä -ei yhtään vikoja ja halvalla saisit.

Vierailija
13/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lapsena juurikin;

- temperamenttinen

- Oppinut nopeasti puhumaan ja liikkumaan

- hyvä keskittymiskyky ym.

Nyt aikuisena olen sosiaalinen, "kaikkien kaveri", suosittu ystäväpiirissä lapsesta saakka, vapaudenkaipuinen, pärjään hyvin asiassa kuin asiassa.

Vierailija
14/14 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lapsena juurikin; - temperamenttinen - Oppinut nopeasti puhumaan ja liikkumaan - hyvä keskittymiskyky ym. Nyt aikuisena olen sosiaalinen, "kaikkien kaveri", suosittu ystäväpiirissä lapsesta saakka, vapaudenkaipuinen, pärjään hyvin asiassa kuin asiassa.