Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maistraatissa naimisiin menneet

Vierailija
29.12.2010 |

Maistraatti varattu helmikuulle ja mietiskelin miten pukeutuisi ko. tilaisuuteen. Varsinaisia juhlia emme pidä, vaan lähiomaisille ja todistajille pieni kahvitilaisuus.

Miten muut olette maistraattiin pukeutuneet, etenkin näin talvipakkasilla?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiset ap kokee omikseen. Juhla on ap:n eikä maistraatissa ole niin tiukkoja sääntöjä kuin kirkossa. Kirkossahan tulisi peittää ainakin olkapäät ja polvet http://www.kirkkojakaupunki.fi/arkisto/uutiset-ja-ilmiot/8756/

Vierailija
2/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just niin kuin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisi olla neuleessa ja farkuissa, en muista tarkkaan. Siitä on kuitenkin 10 vuotta aikaa.

Vierailija
4/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli juuri lokakuun lopussa vihkiminen maistraatissa ja kyllä miehellä oli smokki ja minulla kunnon juhlapuku/iltapuku, tosin musta (koska en pidä valkoisesta, muutoin olisin voinut sellaisenkin laittaa).

Ei se talvi mitään estä (siis pukeutumisen suhteen), koska takit saa jätettyä vihkimisen ajaksi naulakkoon. Koskee siis myös vieraita.

Vierailija
5/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just niin kuin haluaa.

Juuri sen takia halusinkin tietää miten muut ovat toimineet. Mutta kiitos vaan tästäkin tiedosta.

ap

Vierailija
6/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolipitkä mekko ja miehellä tumma puku.

Vierailija
7/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tosi simppeli a-linjainen norsunluun värinen "hääpuku", ei kimalteita ja hienouksia ollut,vain koru kaulassa ja tukka nätisti laitettuna. ja miehellä tavallinen musta puku, kravatti sentään oli ja paita oli samaa väriä kuin minun puku. Näytettiin arkisen juhlavalta hääparilta, ja hyvä oli.

Me nyt haluttiin sen verran kunnioittaa ainoaa hääpäiväämme, mutta tiedän pariskunnan joka avioitui maistraatissa työpäivänään lounastauolla,sulhanen työvaatteissaan. Ja töihin takasin kun allekirjoitukset oli paperissa ja tahdon sanottu...

Asu siis vapaa mutta pakollinen ;D

Vierailija
8/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suorat mustat housut,miehellä oli mustat farkut ja tumma puvuntakki ja alla kauluspaita.

Vierailija
9/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä kauluspaita ja suorat housut.

Vierailija
10/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli musta halterneck-mekko, joka ei yltänyt aivan polveen. Miehellä normi musta puku kravatteineen. Mulla oli hiukset siististi ja meikit myös.

Vierailija
11/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, olin käynyt tekemässä kampaajalla erikseen hääkampauksen ja meikin kosmetologilla.

Maistraatissa vihkiminen ei tosiaan alenna juhlan arvoa =)

Vierailija
12/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just niin kuin haluaa.

Ja onnea!

Vierailija
13/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko jonkun toisen mielipiteen?

En halunnut itsekään hääpukuni valinnassa. Komppaan niitä, jotka sanovat, että sellainen SINUN näköinen valinta. Vai eikö sinulla ole omaa mielipidettä?

En halua toisiä "hääpukunsa" valinnassa neuvoa.

Vierailija
14/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lähdettiin Karibialle ja siellä vähän vähemmän päällä häätilaisuudessa.

Vierailija
15/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta seuraavan päivän seremoniassa + juhlassa sitten jotain ihan muuta :)

Vierailija
16/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meille oli vaikka käytiinkin vain ihna lähiomaisten kanssa syömässä vihkimsien jälkeen.

Mulla oli raakasilkkimekko ja miehellä puku liiveineen ja kalvosinnappeineen.

Vierailija
17/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin naimisiin huppareissa + verkkareissa.. ;) Tosin varsinaiset bileet pidettiin sitten kuukauden kuluttua, siellä toki patsasteltiin edustavina.

Vierailija
18/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset vaatteet, oltiin tulossa töistä.

Vierailija
19/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän polven alle, eli päiväjuhlaan sopiva. Miehellä oli suorat housut ja kauluspaita. Tosin tuolloin oli yli 30 astetta lämmintä.

Vierailija
20/29 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkimisen jälkeen mentiin ensin syömään todistajien kanssa ja sitten pubiin juomaan olutta ja laulamaan karaokea. Parhaat häät mitä voin kuvitella. Sukulaisten mielistelyksi pidettiin vielä toiset juhlat pönöttäen juhla-asuissa.