lintu ja kalakuolemat, ovatko ilmestyskirjassa.
Kommentit (12)
jumalattomat ja ihmiset mitäs sillä oikein tarkoitetaan onko meitä muitakin kuin ihmisiä täällä????? Mikä oikein on jumalaton jos ihminen on ihminen. tässä vois lainata sitä naurettavaa teesiä tutkimattomat ovat sen herran tiät.
joo kyllä sitä voi teorioita heittää missä vain lehrissä ja netissä ei kaikki oo vaktaa mitä ne ehrottaa.
Onhan meillä fisuja kuollu tämän tästä mut nyt kirjoitetaan enemmän mitä lähemmäs tullaan tuota 2012 vuotta siitä on tuupissa ja joka paikassa juttua. Niin olisha se jos jossaki vaiheessa kolmasosa kuolee meren elävistä voisimme sanoa et nyt kaikki ei oo kohralla saman vois mainita bördeistä. mut jos biibelissä sanotaan et hävittää kaikki niin miksi sit siellä mainitaan määrä ettei kaikki meniskään. miettikääs sitä hutera ennustus.
On että kolmasosa merenelävistä kuolee mutta siihen liittyi muistaakseni joku meteoriitti joka tippuu mereen.
siellä ihan selvästi lukee että "vuoden 2011 alussa on ruotsalainen rekkakuski Scaniallaan lintuparveen törmäävän ja siitä tiedätte että nyt ne vitun lopun ajat ovat lopultakin koittaneet!"
Katsokaa tarkasti vaan, kyllä se siellä lukee!
On että kolmasosa merenelävistä kuolee mutta siihen liittyi muistaakseni joku meteoriitti joka tippuu mereen.
ap
8. Ja toinen enkeli puhalsi pasunaan; niin heitettiin mereen ikäänkuin suuri, tulena palava vuori; ja kolmas osa merta muuttui vereksi,
9. ja kolmas osa luoduista, mitä meressä on ja joissa henki on, kuoli, ja kolmas osa laivoista hukkui.
"3 Minä tuhoan ihmiset ja eläimet,
teen lopun taivaan linnuista
ja meren kaloista,
minä kaadan jumalattomat
ja hävitän ihmiset maan päältä,
sanoo Herra."
"3 Minä tuhoan ihmiset ja eläimet,
teen lopun taivaan linnuista
ja meren kaloista,
minä kaadan jumalattomat
ja hävitän ihmiset maan päältä,
sanoo Herra."
kohta joku toinen hihhuli linkittää jonkun jumalan rakkaudesta kertovan kohdan.
Jne....
eikö se herra osaa päättää milloin se tekee lopun meistä. kuinkahan montakertaa se on jo yrittänyt? ailahtelevaista laatua vai tuleeko se tekeen sen omakätisesti tällä kerta. Muistakaa että saatamme tällä kertaa olla hänelle suurempi uhka kuin viimekerralla. kohta taas joku sanoo et taas näitä mut en oo niitä