Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisää hyviä uutisia! MPR:n ja lasten autismin linkittänyt tutkimus paljastunut huijaukseksi!

Vierailija
06.01.2011 |

Täyttä potaskaa koko tutkimus ja turhaan ovat ihmiset pelänneet ja levittäneet kauhujuttuja ympäriinsä.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/L%C3%A4%C3%A4k%C3%A4rin%20huijaus%20…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tällaisten uutisten tullessa esille hyvin nopeasti.

Sitten kun tulee jonkun äidin tuskissaan heittämä spekulaatio iltapäivälehtiin, niin johan ollaan maalaamassa jos jonkin näköistä skenaariota salaliitoista meitä kansalaisia vastaan.

Vierailija
2/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä..kai nyt joku edes sanoo, että ainakin sikapiikki on saatanasta taatusti aiheuttaa narkolepsiaa ja vielä jotain vähän päälle :D!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä aloituksia (samasta aiheesta) on jo tällä palstalla about 100, ja olen yrittänyt parhaani mukaan vältellä näitä, sillä en (todellakaan) jaksa enää lähteä vääntämään tästä samasta aiheesta.

Mutta:

On ihan päivänselvää, että rokotteiden mahdollinen haitallisuus muka "todetaan" valheelliseksi tieteeksi ja ihmisten luottamusta rokotteisiin ym. lääkeaineisiin pyritään tällä konstilla pönkittämään - silti todellisuutta on, että syy-yhteyksiä on lääketieteessä erittäin vaikea todistaa aukottomasti, ja kaikki asiantuntijat (lääkärit, tutkijat), jotka siihen ryhtyvät, tekevät ammatillisen itsemurhan totuuteen pyrkiessään. On helpompi olla hiljaa, ja nauttia kolleegoiden ja lääketeollisuuden suosiosta (ja raha ym. bonuksista).

Tuo koko Iltasanomien juttu oli kirjoitettu sellaisessa hengessä, että huomaa kyllä, miten vieraantuneita näistä tosiasioista siellä ollaan.

Jokainen alalla oleva tietää, miten hankalia potilaita itse lääkärit ja sairaanhoitajat ovat, sillä he ovat nähneet mahdolliset komplikaatiot ja haittavaikutukset itse, ja tietävät mihin ovat "hoitojen" suhteen ryhtymässä.

Vierailija
4/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"alalla" olevana en ole huomannut, että lääkärit ja hoitajat välttelisivät rokotteita, päinvastoin. Me perustamme toimintamme tieteelle, emme mutulle tai hysterialle.

Jokainen alalla oleva tietää, miten hankalia potilaita itse lääkärit ja sairaanhoitajat ovat, sillä he ovat nähneet mahdolliset komplikaatiot ja haittavaikutukset itse, ja tietävät mihin ovat "hoitojen" suhteen ryhtymässä.

Vierailija
5/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valveutuneet ovat kyllä tosiasioista hyvinkin selvillä-ovat olleet jo kauan.

Vierailija
6/6 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"alalla" olevana en ole huomannut, että lääkärit ja hoitajat välttelisivät rokotteita, päinvastoin. Me perustamme toimintamme tieteelle, emme mutulle tai hysterialle.

Lääkäreihin, sairaanhoitajiin ja terveydenhoitajiin, jotka eivät esimerkiksi sikainfluenssakohun ollessa kuumimmillaan ottaneet ko. rokotetta, ja joiden kanssa muutenkin keskusteltiin paljonkin siitä, miten terveydenhuollon työntekijöiltä itseltään edellytetään rokotteen ottamista kaikkiin mahdollisiin tauteihin, joihin koskaan on rokote kehitelty - eikä se ole ihan oikein. Jokaisella tulee olla lupa päättää omasta elimistöstään, ja jokainen haitatkin tuntien voivat tehdä oman informoidun päätöksensä sitten rokotteiden suhteen. Minkään yksittäisen ammattiryhmän (saati sitten vastasynnyttäneiden äitien) painostaminen näissä asioissa on vähintäänkin eettisesti arveluttavaa.

t. 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi