Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-vuotiaan uskomaton mielikuvitus! Välillä

Vierailija
29.12.2010 |

meinaa melkein huolestuttaa, kun lapsen mielikuvitus on niin mielettömän runsas. Luo uskomattomia mielikuvitusmaailmoja, joissa seikkailee kaikenlaisia hahmoja. Selittää niistä kaikille, jotka viitsivät kuunnella, välillä kiusaantumiseen asti.Itsellä vaivautunut olo, kun tuntuu että ihmiset vähän kummeksuvat kun toinen tohkeissaan kertoo. Yritän sitten toppuutella kun tuntuu että uppoutuu liikaa tuohon maailmaansa.On ihan normi lapsi muuten.

Onko muilla kokemusta mielikuvituslapsista? Kasvavatko ulos tuosta vanhempana?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heistä tulee sitten kirjailijoita, elokuvakäsikirjoittajia ynnä muita luovan alan edustajia, joiden tuotoksista me kaikki muut nautimme enemmän tai vähemmän.

Elämä kovuudessaan pitää kyllä huolen siitä että nämä luovat lapset oppivat pitämään mielikuvitusmaailmansa omana tietonaan. Se on minusta ikävääkin.

Oma lapseni on todellinen tarinatuutti. On nyt 9 ja tarinaa tulee kyllä yhä edelleen, mutta mieluiten niin ettei kukaan kuule. Mukava minusta on sitä pulputusta kuunnella.

Vierailija
2/8 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai on jo aikuinen. Hänellä on aspergerin oireyhtymä.

Oli pienenä juuri tuollainen, ja on edelleenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut muita oireita? Tämä meidän lapsi on ihan normaalisti kuitenkin muuten kehittynyt, on normaali eskarissa ja pärjää hyvin. Ainoa poikkeava piirre on tuo tarinaniskeminen. ap

tai on jo aikuinen. Hänellä on aspergerin oireyhtymä.

Oli pienenä juuri tuollainen, ja on edelleenkin.

Vierailija
4/8 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsesta ehkä tulee kirjailija :) Mutta silti pelottaa, että onko aspergeria tai vastaavaa. ap

Heistä tulee sitten kirjailijoita, elokuvakäsikirjoittajia ynnä muita luovan alan edustajia, joiden tuotoksista me kaikki muut nautimme enemmän tai vähemmän.

Elämä kovuudessaan pitää kyllä huolen siitä että nämä luovat lapset oppivat pitämään mielikuvitusmaailmansa omana tietonaan. Se on minusta ikävääkin.

Oma lapseni on todellinen tarinatuutti. On nyt 9 ja tarinaa tulee kyllä yhä edelleen, mutta mieluiten niin ettei kukaan kuule. Mukava minusta on sitä pulputusta kuunnella.

Vierailija
5/8 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomia juttuja. Aika älynväläyksiä myös.

Ihan on normi poika ei mitään oireyhtymiä.

Vierailija
6/8 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista ole tuollainen, ainakaan vielä mutta äitini kertoi, että minä itse olen ollut aikamoinen satutäti lapsena, juuri samaan tyyliin kuin ap:n lapsi.

Ihan tervejärkinen minusta tuli, mitä nyt ihan harrastuksena kirjoitan tarinoita mitä ihmeellisimmistä fantasiamaailmoista =)

Vierailija
7/8 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä alkaa miettimään heti ettei ole kyse jostain Aspergerista yms. toivon vain, että kasvaessaan tuo höpöttäminen hellittäisi ja kuvittelisi enemmän mielessään :)ap

lapsista ole tuollainen, ainakaan vielä mutta äitini kertoi, että minä itse olen ollut aikamoinen satutäti lapsena, juuri samaan tyyliin kuin ap:n lapsi.

Ihan tervejärkinen minusta tuli, mitä nyt ihan harrastuksena kirjoitan tarinoita mitä ihmeellisimmistä fantasiamaailmoista =)

Vierailija
8/8 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielekästä, mutta sitä ennen saattaa tulla ikävän monta mutkaa matkaan, sillä suinkaan kaikki ei jaksa tällaista yhtäasiaajankkaavaa, vaikka ne tarinat kivoja olisikin.

Toivotaan, että teidän ympäristö suvaitsee sujuvasti ja lempeästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme