Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaako joku jos kaupassa ottaa ruokaa, menee sovituskoppiin ja syö sen?

Vierailija
06.01.2011 |

En ole koskaan varastanut mutta olen ajatellut, että jos vaikka yllättäen köyhtyis ja olis nälkä. Että menis prismaan tms ja ottais ruokia yms ja sit popsis osan sovituskopissa ja panis roskat vaatteiden taskuihin tms.

Näkeekö ne jostain valvontakameroista, että siellä syödään eikä soviteta? Jäisinkö kiinni?

Entä olisiko se moraalisesti paha rikos, jos vain nälkääni vähän söisin? Sotkematta.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin monta kertaa kerännyt koriin jotain ruokaa ja sitten siitä oikaissut vaatepuolelle ja saattanut käydä kokeileen jotain vaatteita. Tämän ketjun jälkeen en varmaan enää ikinä pysty luontevasti sitä tekemään:) Aina on vainoharhainen ajatus, että joku luulee minun varastavan jotain. Te olette ilkeitä:)

Vierailija
42/63 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolisin nauruun, jos kuulisin sovituskopista maiskutusta, kun joku mamma vetäis pasteijaa napaansa!:D Ensin hirveetä paperien repimistä ja sitten vaan *maiskismaiskis*:DD Siinä kun kävis vetäsemässä verhon tai oven naaman eestä auki, olis varmaan ilmeet kohillaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun kävis vetäsemässä verhon tai oven naaman eestä auki, olis varmaan ilmeet kohillaan!

Olis varmaan kun moukka vetäis oven auki ja toinen söis purkkaa alasti. Onneksi meidän prismassa ovet saa lukkoon

Vierailija
44/63 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkin testata jos jää vaikka työttömäksi

Vierailija
45/63 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakkeja pakissa kaasuliekillä niin eiköhän jo joku kyylä huomaa. Näin kävi mulle ja se oli noloo.

Vierailija
46/63 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Tampereen Prismassa taitaisi onnistua. Nimittäin olen joskus ollut kärryjen kanssa sovituskopissa, kun kärryissä ollut nukkuva vauva kaukalossa ja sovituskoppi ollut sen verran iso, että on juuri ja juuri kärryt sinne saanut mahdutettua mukaan.

Mutta mihin hittoon ne roskat sitten tunkisit? Jos osa hälyttääkin kassalla, niin mitäs sitten?

Vierailija
47/63 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

abc on aina auki!

Vierailija
48/63 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostoksia aika sekalaisessa järjestyksessä. Esim Prismasta tulee haettua yleensä tiettyjä juttuja. Lähinnä kuiva-aineita, vauvan ruokaa ja vaippoja. Saatan ihan hyvin jättää esikoisen leluosastolle, hakea ruoat ensin ja sitten tulla vaateosaston kautta hakemaan esikoista leluosastolta.

Että siinähän sitä sitten seuraa minua kameran kautta :-)

kinnittäisin huomiota siihen että joku käy ENSIN ruokaosatolla ja vasta sitten menee vaateosastolle --> mitä järkeä?

Vähän sama juttu jos aloittaisi kauppakierroksen pakastealtaalta ja etenisi sieltä maitohyllylle ja leipähyllylle ja hevi-osastolle jne. --> pakasteet sulaneet kun pääsee kassalle.

Ja eri asia jo on ruokapuolella ja kesken kaiken/kassoille mennessä muistaa että ainiin se vessapaperi/tiskiaine tm. minkä käy nappaamassa ruokaosaston jälkeen, vert. ensin kori täyteen ruokaa ja sitten sovittamaan vaatteita.

Vierailija
49/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suosittele. Maksa "ostoksesi" niinkuin

muut rehelliset ihmiset. Juuri tuollaisten takia kaupossa on kalliimmat hinnat, joilla peitetään tällaisten "ostajien" aiheuttat tappiot.

Vierailija
50/63 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suosittele. Maksa "ostoksesi" niinkuin muut rehelliset ihmiset. Juuri tuollaisten takia kaupossa on kalliimmat hinnat, joilla peitetään tällaisten "ostajien" aiheuttat tappiot.

Ne on siellä suuren hävikin takia ja itse asiassa henkilökunta on suuri syyllinen. Tästähän on ollut juttuakin, että myyjät ym varastaa..

Vierailija
51/63 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin että ehkä ei, jos syö myös pakkauksen? tai syö vaikka banskun ja ompun ja sit punnitsee ne pussit uudelleen?

ei saa nauraa, täällä suomessa moni näkee nälkää samaan aikaan kun eliitti mässää norsunluutornissa siellä jossain tuusulassa :(

Vierailija
52/63 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh

Vierailija
53/63 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosiaan huomaa. näitähän jää koko ajan kiinni.

Vierailija
54/63 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valuu kyyneleet pitkin naamaa ku oon nauranu niin paljon. Tai sitte mä oon vaan tosi väsynyt tai sitte mulla on tosi huono huumori mutta kuitenki kiitos tästä ketjusta... ootte ihania :D

Vierailija
55/63 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin nolon jutun otsikossa.

"Huomaako joku jos kaupassa ottaa ruokaa, menee sovituskoppiin ja syö sen"

Syö sovituskopin?

Ei muuten varmaan huomaa jos ottaa banskuja ja syö niistä pari. sit hoksaa ennen kassaa et oho jäi punnitsematta ja käy punnitteen.

Vierailija
57/63 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä liikkeissä eli siwoissa yms. on vain yksi myyjä. Itse olin vähän aikaa myyjänä parina kesänä yhdessä.

Niissä ei oikein millään huomaa jos on useampi asiakas kamerasta jos joku ruokaa ottaakin, lähinnä kaljaosaston kameraa tuli seurattua sillointällöin. Ovat monitorissa kuvat siinä edessä, jos kuitenkin palvelee asiakasta niin eihän sitä samalla katsele monitoria.

Jos nyt joku yhtämittaa käy ostamatta mitään niin kiinnittää tietenkin semmoiseen huomiota.

Isoissa liikkeissä on erikseen ne vartijat ja hiljaisena aikana voivat huomatakin.

Vierailija
58/63 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassi mukana kulkevat useimmiten jotka varastavat senhän huomaisi jos kaupassa alkaisi joku syömään

Vierailija
59/63 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin monta kertaa kerännyt koriin jotain ruokaa ja sitten siitä oikaissut vaatepuolelle ja saattanut käydä kokeileen jotain vaatteita.

Tämän ketjun jälkeen en varmaan enää ikinä pysty luontevasti sitä tekemään:)

Aina on vainoharhainen ajatus, että joku luulee minun varastavan jotain.

Te olette ilkeitä:)

Vierailija
60/63 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistan, että kerran joku pultsari söi lenkkimakkaraa salaa hyllyjen välissä. Joku henkilökunnasta huomasi ja varkautena ilmoitettiin poliisille. Sinänsä oli aika liikuttavaa sen lenkkimakkaran syönti, sillä tais olla oikeesti nälkä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi