Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan syönyt biotiinia? Biotiini fortea eläimille, piimaxia tms.

Vierailija
06.01.2011 |

Olen miettinyt että ostaisinko ja alkaisin syömään, joten kysyn muutaman kysymyksen.

1. Mitä valmistetta käytät?

-

2. Vaikutukset?

-

3. Haittavaikutukset?

-

*Kiitos!*

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen käytännössä kaikille niille ruuille, joista normaalisti saadaan riittävä määrä biotiinia, eli syön sitä purkista. Ihan ihmisille tarkoitettu apteekista ostettu valmiste pahvipakkauksessa, nimeä en nyt muista. Siinä ei siis ole muuta kuin tuota biotiinia.

Kynnet ja hiukset pysyy paljon paremmassa kunnossa. Ennen kuin aloitin käytön, niin kynteni lohkeilivat, "liuskoittuivat" jatkuvasti ja olivat kuin paperia. Nyt ne pysyvät kunnossa. Haittavaikutuksia en ole huomannut.

Vierailija
2/3 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä toivossa että tukka kasvaisi kohisten. Kasvaa se kyllä hivenen nopeammin, mutta ei dramaattista muutosta. Työkaverillani kasvaa kauheella tahdilla, samaa kamaa vetää. Ei haittavaikutuksia. Tarkistin lääkäriltä ennen kuin aloitin, että onko ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Tilasin iherbistä biotiiniä. Siinä on käsittääkseni saman verran biotiiniä kuin tuossa eläimille tarkoitetussa, paitsi että siellä se on paaaaljon halvempaa. http://www.iherb.com/MRM-Biotin-5-mg-60-Veggie-Caps/12528?at=0

Oon syönyt niitä nyt kuukauden verran ja tuntuu että saparot ovat joka viikko senttiä pidemmät. Suosittelen :)

Haittavaikutuksia en kyllä ole huomannut.

(Iherbistä vielä 5 dollaria alennusta koodilla ENU197. Eli ei purkilliselle jäis paljon p.....kaan hintaa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän