missä tv, tyra, kirppu, taija, persevä ym. nykyään ovat?
Kommentit (24)
Petri-kulta on täällä Tero.
Luen joskus satunnaisesti Onlineä, jossa Petriä pidetään käsittääkseni mukavana tyyppinä, mutta tuo Tero on kyllä lähinnä vain ärsyttävä.
Luen joskus satunnaisesti Onlineä, jossa Petriä pidetään käsittääkseni mukavana tyyppinä, mutta tuo Tero on kyllä lähinnä vain ärsyttävä.
mutta paljastui tänään, ainakin mulle :) Kertoili samoista asioista kuin Petrikin.
Aina välillä ainakin tulee kurkittua palstalle. Himopalstailut on taakse jäänyttä elämää.
Taija
mutta paljastui tänään, ainakin mulle :) Kertoili samoista asioista kuin Petrikin.
mutta yhtäläisyyksiä kyllä on.
Aina välillä ainakin tulee kurkittua palstalle. Himopalstailut on taakse jäänyttä elämää. Taija
No täällä se on ottanut tosi ärsyttävän roolin mutta paljastui tänään, ainakin mulle :) Kertoili samoista asioista kuin Petrikin.
Musta suurin osa av:lla miehiksi tunnistauvista yksilöistä on joko superärsyttäviä tai kajahtaneita naisvihaajia.
Kerro nyt kaikki mitä sulle kuuluu. Joko olette kihloissa :)
Aina välillä ainakin tulee kurkittua palstalle. Himopalstailut on taakse jäänyttä elämää. Taija
Sain joskus pari kk sitten vision että oottaisit vauvaa :)
esim. millaisista?
tunnistan aina silloin tällöin jutuista.
Ei ruukku-siskosta, vaan siitä toisesta. En kerro enempää jos et itse hokaa tai tiedä.
esim. millaisista?
tunnistan aina silloin tällöin jutuista.
Ei ruukku-siskosta, vaan siitä toisesta. En kerro enempää jos et itse hokaa tai tiedä.
mutta terkkuja vaan hälle jos täällä palstailee. Reddi näkyi olevan tänään onlinella, hetki sitten juuri.
Sain joskus pari kk sitten vision että oottaisit vauvaa :)
Olen edelleen onnellisesti saman miehen kanssa, ens kuussa tulee 2 vuotta. Elämä on ihanan tasaista ja rauhallista. Sama työkin vielä. Matkusteltu ollaan, just tultiin Leviltä. Ja tyttö täyttää tänään 11 vuotta. Niin ja siis ei vielä kihloja tai vauvaa. Mutta haaveissa kyllä ;)
Sain joskus pari kk sitten vision että oottaisit vauvaa :)Olen edelleen onnellisesti saman miehen kanssa, ens kuussa tulee 2 vuotta. Elämä on ihanan tasaista ja rauhallista. Sama työkin vielä. Matkusteltu ollaan, just tultiin Leviltä. Ja tyttö täyttää tänään 11 vuotta. Niin ja siis ei vielä kihloja tai vauvaa. Mutta haaveissa kyllä ;)
Sain joskus pari kk sitten vision että oottaisit vauvaa :)Olen edelleen onnellisesti saman miehen kanssa, ens kuussa tulee 2 vuotta. Elämä on ihanan tasaista ja rauhallista. Sama työkin vielä. Matkusteltu ollaan, just tultiin Leviltä. Ja tyttö täyttää tänään 11 vuotta. Niin ja siis ei vielä kihloja tai vauvaa. Mutta haaveissa kyllä ;)
Mä en ees kurki sinne enää, on niin kuiva paikka. Harmi, että meni sellaseks. Mutta toisaaltaan täällä on parempi kirjotella ilman nimimerkkiä...
Taija
vois vaikka tilata, nehän ainakin joskus oli tosi hienoja, kun kuvia näin!
onlinellä, myös kirppu siellä vielä piipahtelee,
muilla on elämää :)