Onko Mirka mielestäsi tytön vai pojan nimi?
Kommentit (51)
Taitaa olla tuo hevimies, siis sama kaveri. Joten Mirka on myös miehen nimi!
Se o sekä tytön, että pojan nimi. Harvemmin kuulee pojilla, mutta niitäkin on.
En tiedä mistä aikoinaan suomeen rantautunut, mutta itäeuroopassa suosittu tytön nimi edelleen.
Olen samaa mieltä
valitettavasti. Noin rumaa nimeä ei kyllä soisi kellekään.
T: Mirka
alle 57 miehen nimi ja kaikkiaan Mirka-nimisiä on 2500.
Niinkuin väestörekisteristä näkee, ei vuoden 2000 jälkeen ole nimetty yhtään Mirka-poikaa.
Joitain nimiä vaan on annettu molemmille ennen kuin ne vakiintuvat jommalle kummalle. Ihmettelen kyllä kenelle on tullut mieleen laittaa Mirka pojalle nimeksi edes 1970-luvulla.
Mirka-nimisen naisen, joka on varsinainen vosu, sillä on lapsia, joiden isästä ei ole varmuutta ja on muutenkin tyhmä.
Olen samaa mieltä että Mirka on kyllä harvinaisen typerä nimi!!! Tunnen yhden Mirkan ja ihan on nimensä veroinen. :)
onhan niitä miehiäkin.
Sama juttu Outi-nimen kohdalla.
Pirkka on miehen nimi ja Pirkko naisen...
Tytön nimi ja helvetin ruma onkin.
annettu 57 miehelle. Tunnetteko te tosiaan kaikki ne samat tyypit vai miten täällä muka näin monta tuntee Mirka-nimisen miehen ?!
nimet voivat olla peräisin eri kulttuureista. Esim. Kari ja Janne on tavallisia tyttöjen nimiä Norjassa.
Suomessa paljon nimiä jotka sopivat sekä tytöille että pojille...Mirka upea nimi !
http://www.seiska.fi/mrfinland/voittajat/_a70238/2002+mirka+moisio/
Tässä teille mies nimeltä MIRKA.
Oma nimeni on myös MIRKA ja tietääkseni nainen olen? Ylpeänä kannan omaa nimeäni =)
Mutta näin, kun aloin sitä makustelemaan suussa, niinihan kamala nimi.
Joskus koulussa oli tyttö, jonka nimi oli Mirka.
Ja meillä oli myös tyttö, jonka nimi oli Mirkka. (ja lausuttiin kahdella k:lla: Mirkka)
Tunnen sekä Mirka nimisen naisen, että miehen.
Mielestäni on kuitenkin ehdottomasti enemmän tytön nimi!