Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ku ei vaan saa nukuttua

Vierailija
05.01.2011 |

Mikä neuvoksi? Valvon ja pyörin sängyssä.. Eka kerran uni tulee ehkä neljältä/viideltä. Sitte taas tunnin kuluttua hereillä, eikä väsytä. Nukahtelen välillä mutta suurimman osan olen hereillä. Sitte ku alkaa ajatteleen että ois pakko, pakko, pakko jo nukahtaa että ehtis vähän nukkua, ni sitä varmemmin ei unta saa. Ei ole mitään muuta ongelmaa. Eikä päivälläkään kummemmin väsytä. Mutta huolettaa että ei kai tämmönen normaalia ole, jos pitempään jatkuu...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se heikentää unenlaatua todella paljon, silloinkin kun et juo mitään.

Ulkoiletko, syötkö säännöllisesti?

Ota käyttöön melatoniini, lääkäri kirjoittaa.

Vierailija
2/4 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutko päivällä? Onko sinulle sattunut mitään viimeaikoina,mikä valvottaa?Mitä teet päivisin,käytkö töissä,liikutko ulkona tms.?

Minäkin nukahdan vasta kolmelta,mutta nukun sit puoli yhdeksään,päivällä en nuku,saatan käydä 15 minuutin unessa iltapäivällä.

Olen lopettanut unilääkkeet,takana 20 vuotta niiden käyttöä,siks valvon.

Kokeile melatoniinia,se on turvallista,eikä jää koukkuun.Unilääkkeet on vihoviimeisin keino,ne vaan ylläpitää unettomuutta,tiedän kokemuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä ollenkaan alkoholia. Syön terveellisesti, ulkoilla vois enemmän.. Pitääpä lukea tuosta melatoniinista, kiitos vinkistä.

Vierailija
4/4 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nuku päivällä, joskus tosi harvon kyllä saatan muutaman minuutin torkahtaa. Eikä taida olla sattunut mitään. Asioita kyllä pyörii mielessä vilkkaasti yöllä. Tulevan asunnon sisustusta tulee mietittyä ja myös kaikkea muuta. Ku nukahtelen ni näkee unia just luetuista kirjoista ja ne painajaismaisesti. Varsinki oman suvun historiikkia oon nyt lukenu ne se tulee uniin.

Päivät oon kotona lasten kans. Nyt kyllä koko ajan joku ollu sairaana joululoman ajan ni oltu aika paljo sisällä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi