Pussimuusin syöjät ovat samoja,
joiden mielestä Saarioisten joululaatiokot ovat "ihan kotitekoisen veroisia".
= eivät ole oppineet kotona asuessaan tekemään yhtään mitään...
Kommentit (34)
myös esim. kotisiivoojan tai lastenhoitajan palkkaamista, kampaajalla käymistä ja auton viemistä korjaamoon? Kyllähän nyt jokaisen pitäisi osata ja ehtiä nämä itse tehdä...
ja minusta se on syntisen hyvää. Se on kuitenkin ihan eri ruoka kuin oikea muusi jota myös syömme. Laatikoita en ole kokeillut, patsi anopilla. Ihan ok, mutta ei oman ädin tekemien veroisia.
Etkö näe mitään eroa näiden välillä? Oikeasti?! Suosittelen miettimään hieman pidempään siinä tapauksessa.
myös esim. kotisiivoojan tai lastenhoitajan palkkaamista, kampaajalla käymistä ja auton viemistä korjaamoon? Kyllähän nyt jokaisen pitäisi osata ja ehtiä nämä itse tehdä...
tehdä hyvää ja terveellistä kotiruokaa tämän hyväpalkkaisen työni lisäksi :-)
Ja vielä kun on kaupungin älykkäin lapsi, niin mikäs tässä on ollessa.
t. ap
itse perunamuussinsa vääntämällä saa jotenkin omaa itsetuntoa nostettua. Minun (eikä ilmeisesti monen muunkaan) sitä itsetuntoa tarvitse muussista hakea. Hyväpalkkaisessa työssä kun on, kun asustelee kaupungin parhaalla asuntoalueella ja rahaa on ostella mitä ruokia haluaa, ei tarvi sitä muusiakaan itse väännellä jos ei ehdi tai halua, ihan hyvällä omatunnolla voin sen Oolannin pakastemuusin valmistaa kahdessa minuutissa ja siirtyä vaikka pelaamaan Afrikan tähteä meidän taitavan kolmevuotiaan kanssa ;)
Meillä on upeapalkkaiset työt, mahtava omistusasunto kaupungin keskustassa hienolla ja hyvämaineisella paikalla, kaksi uutta autoa, monipuoliset harrastukset, kaupungin kauneimmat, terveimmät ja viisaimmat lapset.
Ja me teemme muussimme ihan itse oikeista perunoista! Laatikotkin teemme itse! Makaronitkin osaamme väsätä itse! Emme käytä eineksiä! Ja kaikille maistuu!
meillä syödään pussimuussia mutta emme ole sitä mieltä että valmisruoat ovat yhtä hyviä kuin itse tehdyt! Me vaan osaamme joskus priorisoida mikä tuntuu sulle olevan täysin vieras käsite...
vähempää vois kiinnostaa käydä keittelemään perunoita, kun tulen töistä kotiin lasten kanssa klo 17.15. Meillä ei ole ikinä tehty perunoista muusia, mutta Mummon Muusia meillä kuluu varmaan 3-4 pakettia kuussa. Eikä olla lihavia...
Sen sijaan olen huomannut, että moni itse muussinsa tekevä on läski, koska ruoanlaitosta tykkäävä yleensä tykkää myös leipomisesta ja pullan mässyttäjät on läskejä. Meillä ei tykätä ruoanlaitosta, mutta ei myöskään leivota = eikä lihota :D
Ja me teemme muussimme ihan itse oikeista perunoista! Laatikotkin teemme itse! Makaronitkin osaamme väsätä itse! Emme käytä eineksiä! Ja kaikille maistuu!
ei kai nyt kukaan kaupan lantuista ruokaa tee :(
vähempää vois kiinnostaa käydä keittelemään perunoita, kun tulen töistä kotiin lasten kanssa klo 17.15.
olen monissa asioissa aika uusavuton, myönnän, mutta ei tulisi mieleenikään tehdä 2-vuotiaalle taaperolle muusia valmiista pakkauksesta! Varsinkin, kun oikean muusin teko on nopeaa ja vaivatonta. Sillä aikaa kun perunat kiehuu, voi puuhailla ja tehdä vaikka mitä, ja sitten vaan vatkaimella potut muusiksi. Ja taatusti miljoona kertaa parempaa kuin valmis muusi! Ihmeellisen laiskaa porukkaa. Minua 8v nuorempi opiskelijaveljenikin kertoi, kuinka he asuntolassakin tekevät oikeaa muusia ja hyvää on ja nopeasti tulee. mielestäni jokaisen äidiksi itseään kutsuvan tulisi osata sellaiset perusruoat itse tehdä kuten ruskea kastike, perunamuusi, keitot ja kiisselit jälkiruoaksi. Ajatelkaa lastanne jos laiskuus yllättää!
Helposti käy tuo ihmisten luokittelu. Osaan lukea, joten olen oppinut myös varsin hyväksi kokiksi, vaikka en voi kehua kotona oppineeni taitojani. Kotitalous oli kyllä - isäni ihmeeksi - aina kymppi koulussa. Ja joskus teen pussimuussiakin, mutta se ei tarkoita etten osaisi tehdä monta erilaista versiota muussista. Lanttu- ja porkkanalaatikon tein tänä vuonna itse, perunalaatikon ostin. Tässä mun luokittelu: ihmisten luokittelu on yleensä kovin epä-älyllistä toimintaa.
jota ei valmiina kunnollista saa. Siis oikeasti imeltynyttä, ei mitään siirappimössöä.
pitkät työpäivät :( kaikki kun eivät ole töissä naapurissa eivätkä pääse tosta vaan omalla autolla hurauttamaan kotipihaan. Toisten työaikakin vähän vaihtelee...pelastakaa mut tyhmyydeltä tällä palstalla!
pitkät työpäivät :( kaikki kun eivät ole töissä naapurissa eivätkä pääse tosta vaan omalla autolla hurauttamaan kotipihaan.
älyttömiä tuollaiset päivät.
aika luuserilta kuulostaa jos teillä ei ole ne kaupungin älykkäimmät lapset. Monta!