Lue keskustelun säännöt.
Rv 11+5 ja tunnen liikkeitä
05.01.2011 |
Neljäs raskaus ja tiedän siis tasan tarkkaan miltä pienet hennot liikkeet tuntuvat.
Ihanaa :-)
Kommentit (3)
vaikka sikiön liikkeitä ei oikeasti voisikaan.
Onnea raskaudesta!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sikiöhän tosiaan itse liikkuu jo näillä viikoilla, joten vauvan liikkeitä ne ovat :-)
Onnea pienestä ihmeestä!