Työkaverin liioittelu ärsyttää!
Jos vaikka sanon että kesällä saatan tehdä 3tunnin pyörälenkkejä perheeni kanssa. Niin työkaverin lapset jo ala-asteiässä rullaluisteli 50 - 60km lenkkejä. Juu, jokainen uskoo.
Joka päivä homma menee vaan älyttömämmäksi ja joskus tekisi mieli sanoa että tuki ämmä suusi! Mutta kun työkaveri, ei kehtaa.
Tyhmä ongelma mutta pakko oli purkaa.
Kommentit (2)
että työkaverisi varmasti huomaa! Anna mennä ihan älyttömyyksiin ja sit naurat päälle!
Mua ärsyttää myöstyökaverin valehtelu, puhunut itsensä pussiin varmaan sadasti, mutta luulee, ettei kukaan huomaa mitään. En paljon viitsi enää kommentoida. Lähinnä juttuja ihanasta perhearjesta, kun toisaalta tiedän että totuus on hiukan toinen... Ihan sama mulle, ehkä saa jotain lohtua noista tarinoistaan, uskonee niihin osin itsekin.
Pelkään vaan, puhuuko musta vastaavia valejuttuja muualle.
Tiedän tunteen! Mulla sattuu olemaan samanlainen äitipuoli. Tarinat vielä muuntautuvat tilanteen mukaan ja on kiusallista kuunnella vieressä kuinka kertoo jollekkin ihan pokkana tarinaa, jonka tiedän menneen eritavalla. Ja kuinka hän lukee vuodessa noin 500 kirjaa.. Lukee kyllä paljon, mutta totuuden päälle on aina lisättävä vähän. Aina vain jutut onnistuvat ärsyttämään. Luulisi jo tottuneen...