Lue keskustelun säännöt.
Mistä sitä virtaa oikein saa?
04.01.2011 |
Mulla kun ei sitä ole yhtään ylimääräistä. Pakolliset kuviot juuiu ja juuri jaksan pyörittää, mutta muu jää pelkäksi aikeeksi.
Harmittaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla