Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ettekö te jo odota, että Sauli Niinistöt saisivat lapsen?

Vierailija
14.11.2010 |

Nuori nainen mennyt naimisiin vanhemman miehen kanssa. Eikö nuori nainen muka haluaisi lapsia.



Mä vähän jo ihmettelen. Jos tulisi presidentiksi niin saataisiin tänne pikku prinssi tai prinsessa tai useitakin, joita sitten voitaisiin seurata...ai, jai kuinka söpöjä...ja lehdet olisivat täynnä kuvia...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan Saulilla on aikuiset lapset, miksi kuvittelet, että sen ikäinen mies lähtisi enää vaipparalliin?

Vierailija
2/2 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvahan on tehnyt selväksi, ettei lapset ole suunnitelmissa. Täysin hyväksyttävää, turha meidän on enempiä miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla