Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pähkinärinteessä taas lauma poliiseja

Vierailija
04.01.2011 |

ratsaavat kaikki autot Lammastiellä ja olleet tuossa jo neljä tuntia. Alkaa jo pelottaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuota ollut ennenkin? Asuin siellä viitisen vuotta sitten ja rauhallista oli...

t. ex-pähkisläinen

Vierailija
2/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolettais varmaan muakin, jos meillä olis noin.

Varmaan liittyy siihen päiväiseen taivaan pimenemiseen, vaikka sehän oli Vapaalassa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratsattu samassa kohdassa viisi-kuusi kertaa autoja. Pysäyttävät taksitkin. Joku paperi niillä on kädessä. ap

Vierailija
4/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: toinen entinen pähkisläinen

Vierailija
5/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko vuosi sitten, eli taitaa niillä Vantaan kulmillä pyöriä hyvinkin epämääräistä porukkaa.

Vierailija
6/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen alamaailmassa on meneillään myllerrys. Keskusrikospoliisin mukaan pahamaineiset Rogues Gallery, Natural Born Killers ja M.O.R.E. ovat lyöneet hynttyyt yhteen.

Uusi jengi kantaa nimeä United Brotherhood, ja se on 60–70 jäsenellään kolmen suurimman jengin joukossa Suomessa.

Ryhmittymän muodostumisesta alkoi näkyä merkkejä viime talvena. KRP:n mukaan United Brotherhood on erittäin vahva ryhmittymä.

Sitä johtaa kuusihenkinen neuvosto, jossa on edustus kaikista mainituista jengeistä

Näillä kinkkupäillä on kerhotilat pähkinärinteessä, joten liittyisköhän ratsia siihen?!

tsemppiä pähkinärinteeseen!

Vierailija
7/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta remonttia siellä on viime aikoina tehty.

Vierailija
8/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisten kerhojen pojat kokoontuu varmaan siinä avoimessa päiväkodissa... Siellä kelpaa leikkiä isojen poikien hiekkalaatikkoleikkejä... "sit nää niinku jakais nää huume- ja paritusmarkkinat, eikä pelkäis niinku ketää..."

Vierailija
9/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja itse ratsiaan niin selviää ehkä syy. Avaat ikkunan ja katsot tosi söpösti poliisisetää ja puhut sellaisella kivalla äänellä.

Vierailija
10/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsiassa mistään kiinni näkyvästi? Syynäävätkö tarkemminkin autot vai katsovatko vain paperit ja puhalluttavat?

Vierailija
11/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet juonut enemmän kun yhden 2 tunnin sisään en mäkään lähtisi ratsattavaksi. Tiedätkö jonkun tutun joka olisi ajanut tai aikoo ajaa ratsiaan tai lähtisi mielenkiinnosta?

Vierailija
12/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin etsintäkuulutettua tyyppiähän ne on etsimässä. Onko sitä toista niistä Niuvanniemestä karanneista saatu vieläkään kiinni? Asuisiko sukulaisia seutuvilla?

Vierailija
13/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsiassa mistään kiinni näkyvästi? Syynäävätkö tarkemminkin autot vai katsovatko vain paperit ja puhalluttavat?

Vierailija
14/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kummalliselta tämä(kin) ratsia vaikuttaa. Ja mielestäni myös muuten poliisit ovat liikkuneet vuoden aikana hyvinkin useasti Lammastiellä ottaen huomioon, että kyseessä on päättyvä tie jolla ei ole läpiajo liikennettä.

Kävelin kuuden jälkeen tuosta ohi ja kyselin yhdeltä poliisilta mikä mahtaa olla syynä näin massiiviseen operaatioon. Hän vain totesi ettei mitään erityistä syytä ole, kunhan vain ohiajavia autoja vähän tarkastavat. Heh, joopa. Ainakin kolme poliisipartiota tuota ratsiaa oli suorittamassa.

Ja tullessani takaisin kotiin yhdeksän jälkeen samat poliisit olivat edelleen autoja tarkastamassa, vaikkei tähän aikaan varmaan enää kovinkaan montaa autoa edes tiellä liiku. :P

Viime talvena ajoin itse samassa paikassa samanlaiseen "ratsiaan", jolloin kysyivät henkilöpaperit ja katsoivat taskulampun valossa takapenkille.

Vierailija
15/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävät sitten olla ajelematta siitä.. (huoh)

Vierailija
16/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävät sitten olla ajelematta siitä.. (huoh)

Vierailija
17/22 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei tarvitse itse hengata saadakseen tiedon..

Vierailija
18/22 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

martinlaaksossa... olin melkeen kotona kun taakseni tuli jostain kyttäauto.. ehdin ajaa 2 metriä kunnes välähti valot... jep jep... ajoin sivuun ja nousin ulos.... pyysivät ajokortin, rekisteriotteen ja piti puhaltaa... toinen tiiras fikkarilla auton sisälle (oli noloo ku mun autos on paljon roskaa ja tavaraa) :) no eipä siinä sit kummempia ku toivottivat hyvät illanjatkot ja meni autoonsa... teki mieli kysyy et auton vuosimallinko takia mut pysäytettiin....

Vierailija
19/22 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vm -84

martinlaaksossa... olin melkeen kotona kun taakseni tuli jostain kyttäauto.. ehdin ajaa 2 metriä kunnes välähti valot... jep jep... ajoin sivuun ja nousin ulos.... pyysivät ajokortin, rekisteriotteen ja piti puhaltaa... toinen tiiras fikkarilla auton sisälle (oli noloo ku mun autos on paljon roskaa ja tavaraa) :) no eipä siinä sit kummempia ku toivottivat hyvät illanjatkot ja meni autoonsa... teki mieli kysyy et auton vuosimallinko takia mut pysäytettiin....

Vierailija
20/22 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti tässä kadulla edelleen ajaa poliisiauto parikin kertaa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi