Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saak hennalla latvoista huokoiseen, tyvestä liukkaaseen hiukseen PYSYVÄÄ punaista..?

Vierailija
04.01.2011 |

Hennalla värjännyt viimeks 20 vuotta.. silloin kaupois oli myytävänä semmoimen vihertävä pussi, josta sai tehtyä sellaisen liemen - ei ainakaan silloin vakuuttanut tuloksella. Mitkä ovat hennavärjäyksen tuulet tänä päivänä? Miten helppoa/vaikeaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hippikaupoista" löytyy niitä vihreitä jauhepusseja, on eri sävyjä valittavana (punainen, tulenpunainen, vaalea, yms).

Liemeä siitä ei pidäkään tulla, vaan sellainen paksu töhnä. Minä sekoitan jauheen lämmitettyyn appelsiinimehuun, tulee kirkkaampi väri kuin veteen laitettuna. Sitten kunnolla tököttiä päähän, lopuksi kiedon koko komeuden muovikelmun sisälle. Jos saunamahdollisuus niin sinne, jos ei niin sitten pyyhe tai paksu huivi turbaaniksi. Lämpö parantaa myös lopputulosta.

Olen saanut suurinpiirtein saman sävyisen värin kaupan väreillä, mutta suurin ero on että hennaamalla hiukset pysyvät huomattavasti paremmassa kunnossa ja väri kestää pidempään. Värjään kerran kuussa juurikasvun, jos on jotain juhlia tms. tulossa niin sitten laitan koko päähän.

Minulla on puoleen selkään asti yltävät hiukset, yhdellä pussilla saa laitettua kaikkialle hiuksiin. Pussin hinta joku 8e. Eli tulee myös halvemmaksi kun kaupan hiusvärit.

Suosittelen lämpimästi :)

Vierailija
2/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hippikaupoista" löytyy niitä vihreitä jauhepusseja, on eri sävyjä valittavana (punainen, tulenpunainen, vaalea, yms). Liemeä siitä ei pidäkään tulla, vaan sellainen paksu töhnä. Minä sekoitan jauheen lämmitettyyn appelsiinimehuun, tulee kirkkaampi väri kuin veteen laitettuna. Sitten kunnolla tököttiä päähän, lopuksi kiedon koko komeuden muovikelmun sisälle. Jos saunamahdollisuus niin sinne, jos ei niin sitten pyyhe tai paksu huivi turbaaniksi. Lämpö parantaa myös lopputulosta. Olen saanut suurinpiirtein saman sävyisen värin kaupan väreillä, mutta suurin ero on että hennaamalla hiukset pysyvät huomattavasti paremmassa kunnossa ja väri kestää pidempään. Värjään kerran kuussa juurikasvun, jos on jotain juhlia tms. tulossa niin sitten laitan koko päähän. Minulla on puoleen selkään asti yltävät hiukset, yhdellä pussilla saa laitettua kaikkialle hiuksiin. Pussin hinta joku 8e. Eli tulee myös halvemmaksi kun kaupan hiusvärit. Suosittelen lämpimästi :)

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikasvun värjäämistä varten tarvii ostaa joka kerta uusi väripaketti, kun taas yhdellä pussilla saa värjättyä juurikasvun ties kuinka monta kertaa. Nyt oon laittanut samasta pussista 5 kertaa juurikasvut kuriin ja pussi on aikalailla puolillaan. Eli viidessä kuukaudessa hiusväreihin olisi mennyt 25e (jos siis olisi tuota Cleaa käyttänyt), kun taas hennaa käyttämällä viiden kuukauden kulut on ollut ruhtinaalliset 4e (+mehu, mutta sitä nyt on muutenkin kaapissa).

Vierailija
4/4 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikasvun värjäämistä varten tarvii ostaa joka kerta uusi väripaketti, kun taas yhdellä pussilla saa värjättyä juurikasvun ties kuinka monta kertaa. Nyt oon laittanut samasta pussista 5 kertaa juurikasvut kuriin ja pussi on aikalailla puolillaan. Eli viidessä kuukaudessa hiusväreihin olisi mennyt 25e (jos siis olisi tuota Cleaa käyttänyt), kun taas hennaa käyttämällä viiden kuukauden kulut on ollut ruhtinaalliset 4e (+mehu, mutta sitä nyt on muutenkin kaapissa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä