Tapailumies ei aio ostaa raketteja uudeksi vuodeksi
Minä olisin halunnut nähdä raketteja. Tuleepas tylsät uuden vuoden juhlat sitten.
Kommentit (17)
Miksi sinulla ei ole rahaa ostaa raketteja.
Vaihdat sitten papaattimieheen. Case closed.
Mieheni ei ole koskaan ostanut raketteja enkä hyväksyisi sellaista turhaa saastuttamista ollenkaan. Minä en koskisi niihin pitkällä tikullakaan eikä niitä meidän huusholliin tuotaisi.
Mutta ostan ainakin kolme pulloa leijona viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole koskaan ostanut raketteja enkä hyväksyisi sellaista turhaa saastuttamista ollenkaan. Minä en koskisi niihin pitkällä tikullakaan eikä niitä meidän huusholliin tuotaisi.
Kaksinaismoralisti!
Vierailija kirjoitti:
Oot aika kuiva.
Nuorena oltiin maalla yhdessä kylässä uutta vuotta juhlimassa ja aika paljon porukalla ammuttiin raketteja. Kun aamulla kuunneltiin kylän koirien pelästynyttä ulvontaa, lopetettiin se rakettirumba, eikä enää osteta ensimmäistäkään.
Ehkä se mies näyttää vähän toisenlaista ilotulitusta sulle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla ei ole rahaa ostaa raketteja.
Se on miehen tehtävä ostaa raketit.
Hanki itse omat rakettisi. Niin minäkin teen, ei siihen miehiä tarvita.
Jätä se sika. Varmaan tankkaa teboililla.
Fiksu kaveri. Ei tahdo ampua rahaa taivaan tuuliin.
Ei taida olla oikeasti naisen kirjoittama aloitus tämä... Ja siis rakettejahan näkee, halusi tai ei, vaikkei olisi ostanut yhtään. Itse en ikinä ole ostanut omia raketteja mutta ollaan silti aina käyty katsomassa niiytä.
Kun on kerran nähnyt ilotulituksen, niin eipä tuota tarvitse toista kertaa nähdä.
Typerää touhua.
Raketit kuuluu uuteen vuoteen. Melko huono mies jos ei osta raketteja.
Tämä on keskustelupalsta. Jos sinulla ei ole mitään keskusteltavaa, älä kirjoita mitään.