Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen päivä nutrausta takana ja nyt kyllä paleltaa!

Vierailija
04.01.2011 |

Suihkuun siis lämmittelemään ja peiton alle:)

Aion olla kesällä 58-kiloinen, nyt 78 kiloa mittarissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu. Kolmas päivä menossa ja viime yönäkin paleli niin, ettei juuri nukuttua saanut.

kauankohan tätä palelua mahtaa kestää??

Vierailija
2/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on nutrausta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla toinen päivä pulkassa. Marras-joulukuussa pudotin normaalipainon sisällä 8kg (lähti 4. viikon aikana. 1,5 eka viikkoa pelkällä nutrilla, sen jälkeen yhdistelmällä). Joulun aikana (21.12-2.1.) söin normaalisti. Nyt jatkan ja rutistan vielä 4kg pois. Itsellänikin toinen päivä menossa ja kamppailen nälän kanssa. Minulle edelliskerralla aloituksessa oli vaikein 5. päivä. Saas nähdä, miten nyt.

Viluttaminen myös tuttua. Villasukat jalassa ja villatakki päällä aina, kun olen kotosalla. Ja lukiessa vielä shaali harteilla :).

Juuri menen päivän neljännen pussin kulauttamaan. Juon sen 3 tunnin välein (aina suklaa).

Tällä hetkellä paino 63kg. Ja tavoite tuolla 60kg:n hujakoilla. Pituutta 167cm. Viime jouluna tähän aikaan painoin 10kg enemmän, joten tyytyväinen olen, että en ole samassa tilanteessa nyt.

Tsemppiä teille!

Vierailija
4/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä, olen syönyt max 900kcal per päivä... tottunut varmaan 2500kcal, kauhee nälkä, vatsa ilmaa täynnä,mistäköhän se johtuu?? juonut vissyä 1.5l päivä, mut kävimpä tänään puntarilla, -3 kg!!

Vierailija
5/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin tänään. Tarkoitus mennä pelkällä Nutriletilla (4 annosta päivässä: käytössä suklaa, metsämarja, kanakeitto ja patukoita) ensin kuukausi, lauantaisin saa syödä ruokaakin mutta ainakin 2 ateriaa Nutrilettia. Jos en kuukauden päästä ole vielä tavoitteessa (78 kilosta siihen että vaaka näyttää selkeästi alle 70 mihin aikaan päivästä tahansa) niin jatkan tuolla systeemillä vielä viikon pari. Sitten siirryn arki-Nutrilettiin ja syön viikonloput (pe-su) normaalisti kunnes paino on 66 kg, jolloin tiedän näyttäväni jo hyvältä ja kaikki vanhatkin vaatteet mahtuu. (Olen 170 cm pitkä ja tuossa 66 kg:n painossa olisin kokoa 36-38, nyt olen 42).

TSEMPPIÄ kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi