^^ENSIKOIDEN EKA PÄIVÄPINO^^
Huomenta Ensikot!
Kuten puhetta oli niin avataan nyt uusi pino niin ei tule NIIIIN pitkiä noista pinoista sitten enää...
Toivottavasti joku toinen ei just nyt samalla sekunnilla värkkää myös päiväpinkkaa!
Mulla ei just nyt aikaa muuhun kuin hyvän huomenen toivottamiseen, työt kutsuu valitettavasti : )
Plussaterkuin
- Jessica -
Kommentit (28)
Olihan sulla hyviäkin uutisia,mutta aina on kurja kuulla,että mahdollista hoidettavaakin on.Hyvää on se,että endoa voidaan hoitaa.Toivottavasti kuitenkin tärppää tän vuoden puolella!!!!!
Kävin meinaan kattelemassa tota kesäkerttujen pinon plussanneita:suurin osa heistä oli vasta tänä kesänä aloittanut yrityksen tai vasta nyt syksyllä!!!!En voi ymmärtää,mitä eskareissa tehdään väärin,kun täällä yritetään niin kauan!Meidän pitäisi pinoutua tonne suurperhekuumeisiin,josko sieltä tulisi vinkkiä!!!!
Luulen,että meidän pinossa käydään kans kurkkimassa:toivottavasti antaisivat raskautumisvinkkejä!!!!
Olen kuullut useinkin,että raudan maku suussa on raskausoire!Ja kiinnittymisen jälkeen tuleva ruokahalu/pahoinvointi ja väsymys...Tytsyt hyvältä kuulostaa!!!!!!Piinailkaa vain ja oireita metsästäkää,sillä sehän se vasta kivaa on.Ainahan sitä piinaviikkoa odottaa.Kannattaa ottaa kaikki ilo irti!
Mulle iski yhtäkkinen epätoivo.Olen ollut aika oireeton tässä kierrossa.Ovulaatiokivut puuttuivat,mutta pongasin limat,jotka taas olivat olleet kadoksissa.Ovulaation tapahduttua pitäisi alkaa kuiva kausi,mutt vielä eilen pongasin kirkasta limaa.Ovulaation tikutin viime sunnuntaina kp14.Mulle iski epätoivo,et mitä jos ovis on vasta käsillä???Nyt on vasen munasarja kipeenä ja kp on 18?Mun kierto on kyllä 24-28 päivää,joten aika myöhään olis ovis jos nyt olis?!En tiedä mitä ajatella?Läpöä oli nyt kyllä 37,0,joten ehkä turhaa hosun...
Täällä mennään oviksen jälkeisiä aikoja, tuttu turvotus on tullut taas mahaan, kun potkupallo. Aina tässä puolessa välissä suunnilleen.Kuuluu kai johkun oviksen jälkeiseen hommeliin???
Kp on nyt 15/28-32. Piinailuun on vielä siis aikaa!! Jos siis edes pääsee piinailemaan. Ovis tuli niin aikasin,että varmaan se tätikin kurvaa paikalle ennekö kerkii haaveillakkaan testailusta. Tosin parempi sitten niin kun piinailla turhaan :/
Ei jotenkin jaksa uskoa että tässä raskautuu kun jatkuvaa stressiä ollut koko kesän, kun noitten lapsiparkojen puolesta on taisteltu millon mistäkin kun ei sillä äitillä tunnu olevan siellä aivokopassa yhtäkään asiaa tai ymmärrystä mikä on lasten edun mukaista. Nyt sitten alkoi ton vanhemman koulukiusaamisrumba. Tuntuu ettei loppua tuu ikinä. Aina on jotain mikö hiertää " ARGH" !!!
Mä ajattelin että vihdoin saadaan aloitettua se oma elämä kun lapset muuttaa tänne,mutta ei. Kyllä sillä lepakolla on pokkaa ://
Ei jaksais koko ajan miehen kanssakaan jauhaa sen lepakon juttuja ja tyhmyyksiä tai koko ajan kavereita kiusata sen edesottamuksilla. Niitä piisaa ja lapset kärsii sen takia. Mieskin ihmetteli mihin se muija on kadottanut 50% älykkyysosamäärästään!!
Sori kun teitä kiusaan tällä asialla, ei varmaan kiinnosta,mut kun ei jaksa jos ei saa purkautua säännöllisin väliajoin =D
mies laitto just viestin että tulee kohta kotiin töistä!!! Normaalisti pääsee 22.00 ÖITÄ!!!
Ollu touhupäivä, pikasesti lukasin pinon läpi. Pepsin juttu pisti silmään, on se kyllä uskomatonta ja kohta varmaan tilastollisestikin mahdotonta, että meistä kukaan ei plussaa!!!! Olis kyllä korkea aika, kohta tuntuu, että onkohan se raskautuminen mahdollista ollenkaan. Kun kai meidän tekotapa kuiteski on oikee...
Tänään tapasin just yhtä kaveria, joka kerto oottavansa. Ihme kyllä olin vain ja ainoastaan onnellinen niiden puolesta, ja toivoin, että mekin pian...
Mulla kp 28/28-30, edelleen ei mitään oireita, paitsi väsymys ja NÄLKÄ. Mitkä tosin ei välttämättä mitenkään liity raskautumiseen. Tai eihän sitä koskaan tiedä.. :) Nyt kullan kainaloon jätskille ja leffaa kattomaan. Huomenna vapaata. Kiva.
Paljon plussia ja illanjatkoja!!
Oon@; aika paljon uutisia sait gyneltä - hyvä, että ne jutskat oli kokonaan poistunut! Ja eikö endokin voi poistua ihan itekseen - älä vielä masennu, teillähän on kaikki hyvin ja kun mieskin on " hedelmällinen" :=) Pupuilua vaan******
Hemuli; ymmärrän tosi hyvin sun " stressin" tai ärtymyksen - on älyttömän hienoa, että sä jaksat välittää ja kuulostaa siltä, että olet ottanut lapset omikses - se on upeaa!! Jaksuja sulle, toivottavasti sun mies ymmärtää ja arvostaa, minkä aarteen on löytänyt!!! Ja että teille jäis aikaa ja voimia sitä yhteistä nyyttiä pukertaa:=)
Täällä alkaa vitsit olla vähissä - ei näy tätiä eikä mitään muutakaan. Tänään siis kp28/26-29. Ajattelin testata jo huomenna aamulla, jos täti ei yöllä tule ja sitten heittää luget nurkkaan. Kysyinkin tuolla hölmönä, että onko lukeilla tapana myöhästyttää menkkoja, vaikkei olis raskaana - no onhan toki, minä pöhkö! Taas alkaa riittää tää kierto mulle. Marinda, pikkuinen ja muut piinailijat - lussatkaa *lähettää extravoimakkaita lussasäteitä*. Oon Pepsin havainnosta ihan kauhuissani - miksei meille 34 plussaa (sit taitas olla kaikille:=)
-mooli
mut mehän ollaan menossa seuraavaan Pelan infoon, joten kai meillä on toivoa lapsukaisesta noin vuonna 2007!
-mooli
en olekaan ehtinyt koneelle vähään aikaan ja luin nyt sitten molemmat pinot läpi...puuuh.
Diotima; kyselit aiemmin mitä ovis-testejä mulla on. Aconeita tilasin netistä, eikä tänään tullut enää muuta kuin kontrolliviiva :( eli en kai sitten ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa. Mietin vain, miksi se sitten näytti haalean ja vähän tummemmankin viivan kertaalleen, ja ihan ohuen haamun ja sitten ei mitään...jotain tapahtui mutta ei kai sitten riittävästi.
Tarastella; mä olen sh-nä kärsinyt myös depressiosta, ja syönyt lääkkeitä siihenkin. Nyt olen ollut sen osalta jo pian 2 vuotta ilman lääkkeitä, vaikka välillä niitä olisin kai tarvinutkin. Tärkeintä on kuitenkin äidin hyvinvointi! Mulle ainakin sanottiin että depressioon voi syödä lääkitystä raskauden aikanakin.
Oma napa on yhä paikallaan...eikä muutosta mihinkään päin ole tapahtunut, ovistestin vahvahkon viivan aikoihin oli " märkäkausi" josta päättelin että ovis olisi ollut käsillä (voiko testi erehtyä?), nyt sitten kuivakausi on taas palannut ja mua suoraan sanoen vituttaa kaiken aikaa.
Tiuskin ja äyskin kaikille ja murjotan ilman hyvää syytä. Ainoa oire mistään on kiukkuisuus, mutta ei kai tässä vaiheessa mitään oireita olekaan. En taida edes vaivautua piinailemaan kun ei sitä ovistakaan näkynyt...pah.
Kiukuttaa niin paljon että aivot hokee " mene kauppaan ja osta syötävää...syösyösyö..." enkä siltikään mene, enkä liikoja syö. Tähän tyyliin tuo sh nostaa aina päätään kun tulee pienempiäkin epäonnistumisia, sekin vielä harmittaa ettei siitä taida koskaan kokonaan eroon päästä.
koittakaahan nyt nähdä ne plussaviivat ja täplät niissä testeissä!
Tappert - äkäpussi.
Just kävin kurkkaamassa kesäkerttuja ni laskin että 34 plussannutta siellä on!Ei jumankauta,missä IHMEESSÄ ne meiän PLUSSAT luuraaaaaaaaa?!?!?!?!Aivan käsittämätöntä!Vai onko meille sit odotettavissa joku 10 plussaa kerralla sitten vai mikä ihme tää juttu on?Siis kohtahan on ihan pakko ruveta niitä tulemaan.
Hitsi jos joutuu taas tässä kierrossa pettymään.Välillä meinaa kyllästyttää koko touhu,siis usko meinaa loppua.En osaa kuvitellakkaa että näkisin joskus ne kaks viivaa,tuntuu iha utopialta koko ajatus.Nyt jos ei tärppää ni ens kiertoon ostan ne ovistikut ja katson että pitääkö mun ovismerkit paikkaansa vai mikä helvetti tässä mättää.Täällä kans mies ei varmaa ikinä suostuis mihkää simppatesteihin,se on varma.Joskus sano enne ku ees alotettii yritys että sitku joskus ruvetaan yrittää lasta ni jos ei luomumenetelmällä tuu ni sit anti olla.En ainakaa mihkää hoitoihin rupee.Mut eihä sitä tiiä jos sen mieli muuttuis jos tosiaan mitään ei ala tapahtumaan.
Ai niin,sainhan mä ekassa luomukierrossa kp23/26 ihan selvän haamun testiin ja sit 3 pv sen jälkee alko menkat.Joko viallinen testi tai sit kemiallinen.Tiedä häntä........
Plussaonneee!!!!!!!!!!!!!
-pepsimax kp5/25