Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko teidän 4-5-kuiset nukkuu päivällä? Tuskastuttaa...

Vierailija
04.01.2011 |

...kun mitään en saa tehtyä. Vauva 4,5 kk on nukkunut tänäänkin 3 x puoli tuntia, kätissyt suurimman osan siitä, mitä on ollut hereillä. Vaunuissa nukkuisi paremmin, mutta täällä on -25 pakkasta, niin ulos en vie.

Kumma juttu, ettei silti nuku yölläkään yhtään pidempiä unia, vaan nukahtaa vasta n. klo 23 ja herää klo 7-8.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on nyt 6kk, mutta nukkui tuossa iässä pari kertaa päivässä keskimäärin vartin tirsat. Muutaman kerran meidän hämmästykseksi nukkunut jopa puolitoista tuntia. On oikeastaan synnäriltä asti ollut tuollainen.

Likka nukkuu täysiä öitä, noin 10-12 tuntia.

Vierailija
2/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on nyt 17 ja nukahti vasta kolmansille päiväunille, jotka kestävät max. 30 min. Vaunuissa tosiaan nukkuisi paremmin, mutta eipä se minua hauskuuta, että vauva nukkuu ulkona ja minä saan valvoa vaunuja lykkiessä. Parveke on avoparveke, eli jos on kova pakkanen, tuulee tai sataa lunta, ei sinne ole asiaa. Tämä nukahtaa yöunille tällä hetkellä noin klo 01 ja herää 03-05, yleensä valvoo herättyään tunnin ja 09 viimeistään on ihan tikkana hereillä.

Perseestähän tää on, ei voi kuin odotella että milloin menee ohi. Vauva just 5 kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veteli päiväunia yhteensä 3-4 tuntia (kolmessa pätkässä), kuopus taas nukkui pari kertaa 20 min.

Vierailija
4/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukkui 3 krt 30-60 min, nyt 6 kk laitan vain kaksille päikkäreille, joten nyt nukutaan sentään reilu tunti. Aika usein nukkuu jonkun 45 min, sitten itkua, sitten ehkä uudestaan 45 min. Että ei siinä kauhean isoa projektia kannata välissä yrittää tehdä.

Vierailija
5/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nukkuu päivittäin pikkärit 1-3h, tänään 3h, ei ole väliä onko ulkona vai sisällä. Sen lisäksi torkkuu sylissä ja sitterissä 15-30min pätkiä pitkin päivää. Syö hyvin, ei paljoa itkeskele ja on hymyilevä ja tyytyväinen. Yöt menee klo 24-9:30, siinä välillä herää kerran syömään, yleensä 7-8 välillä. Olen kai harvinaisen onnellinen, olen vasta sen tajunnut lukiessani täällä näitä ketjuja. Tämä on meidän esikoinen, ei ole siis kokemusta alla muista muksuista.