Miten kauan pitää sponssata kummilasta?
Mun yksi kummilapsi on jo rippikoulun käynyt ja mä olin itse ajatellut että siihen jää mun lahjojen ostelut.
Nyt se on soittanut mulle milloin mitäkin pyytäen. On pyytänyt ottamaan osaa autoon, moottorikelkkaan, mopovakuutuksiin jne. siis ihan uskomattomia pyyntöjä.
Mulla on myös 2 pientä kummilasta ja 3 omaa lasta. Jotenkin tuntuu että menee vähän härskiksi toi touhu, todella kiusallista.
Kommentit (6)
mutta jos välit ovat hyvää ja rahkeet riittää niin pitempään.
Kummilapsen muistaminen päättyy rippikouluun. Lopeta tuollainen hyväntekeväisyys.
Eihän kummilasta saa unohtaa, kuin vanhaa rukkasta.
Itse muistan omia kummilapsia niin kauan kuin järki vaan päässä on. Ei kummius tarkoita että pitää olla joku rahasampo, mutta ei kummilapsia saa unohtaa. Syntymäpäivänä voi vaikkapa soittaa ja onnitella tai lähettää syntymäpäivä kortti. Jouluna voi lähettää sitten joulukortin tai jos on rahaa niin voisi ostaa vaikkapa kukan tai jotain... Kummilasta voi muistaa monella tapaa.
Rippukoulun jälkeen muistin yo-päivänä. Häälahjan aion sitten aikanaan ostaa.
Lähettelee onnittelukortit ja joulukortit. Ostaa tai tekee joskus lahjankin. Omia lapsia tällä tädillä on 5, lastenlapsia 9 ja lastenlastenlapsia 3.
synttärilahjat kaikille kummilapsille ripariin asti.
Eivät ole kukaan mulle erityisen läheiseksi tullut.
Sen jälkeen kortti riittää.
Mä en ainakaan alkaisi teinille ostelemaan jos alkaisi pyytelemään lahjoja.
Tottakai se pyytää, kun tietää et sä ostat.
Kummilapsen muistaminen päättyy rippikouluun. Lopeta tuollainen hyväntekeväisyys.