Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***LOKAKUISET***

04.01.2011 |

Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!

Helene kp.2/22-29, yk.12

Kommentit (662)

Vierailija
441/662 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minut saa pudottaa listalta. Tätihän se porhalsi paikalle jo maanantaina eli dpo 13. Kivasti oli oireitakin kuviteltuna tai Terolutien aiheuttamia, mutta ei vaan ei tärppää.

Seuraava kierto mennee meillä pipariksi, kun sain sellaisen lääkityksen tähän alkukiertoon, etten voikaan vielä aloittaa clomeja. Ärsyttää aika lailla, mutta ei voi mitään. Täytyy tuo toinen vaiva nyt saada ensin kuntoon. Ei ole tänne listallekaan innostanut kirjoittella tuon uutisen jälkeen, mutta katsotaan sitten, kun jälleen pääsee yrittämään kunnolla.

Parempaa onnea muille listalla vielä jännäileville. Kyllä siellä junassa nyt vielä muutama paikka varmasti on loppupäällekin varattuna. Sinne vaan tungette mukaan kaikki loput.

Tähtisafiiri kp 3/?

442/662 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTIS: Teehän aamulla uusi testi! Millä testillä muuten testasit?

KIAMARA: Kai ne lievät menkat jossain määrin kertoo siitä kohdun limakalvon vahvuudesta.

Älä kuitenkaan vielä huolestu. Sieltä voi vielä tulla se runsaampikin vuoto, vaikka aluksi olisikin

niukemmat. Kaikki kierrot ei ole samanlaisia.

JEPSIS: Harmi homma! :( Ehkäpä se ensi kierto onkin sitten sinun kiertosi, kun

ette ainakaan pysty stressaamaan ovista sen enempiä. Jaksamisia!

ELEANORA: Tiedän tunteen... Mitenhän minä malttaisin ensi viikkoon. En varmaan mitenkään. :D

ELLE: Sinullakin ihan viimeiset piinapäivät menossa! Toivotaan, että kaikki oireet on raskausoireita. ;)

MERMAID: Jospa se tieto tenttikirjasta on siirtynyt suoraan aivoihin. ;)

TÄHTISAFIIRILLE myös pahoittelut :(

OMA NAPAINEN OIRELISTA:

Dpo 3-4 oli valkovuotoa

Dpo 5 reilua valkovuotoa (kermamaista)

Dpo 6 alavatsalla oikealla jomotusta ja pari repäisykipua

Dpo 8 Aamulämpö 37,0 (normaali minulla 36,6-36,7), aamulla ja päivällä pariin otteeseen etovaa oloa, alavatsalla polttelua ihan kuin menkkojen aikaan.

Dpo 10 Oikean munasarjan kohdalla tykyttävää jomotusta pitkin päivää, hieman etovaa oloa päivällä, lämmöt 37,0 ja viluttaa

Tämä oireilu on tympeää, kun kaiken voi selittää myös jollain muulla kuin raskautumisella. Pah!

Tänään on tosiaan ollut useaan otteeseen ja sarjoittain sellaista tykyttelyä oikean munasarjan kohdalla.

Etova olo iski pariin otteeseen, mutta helpotti kun sai syötyä. Eli se voi johtua myös ihan vain nälästä.

Miksi tämä viikko ei voisi olla jo ohi?

Marjana kp 28/32(-37) Dpo 10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
443/662 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninni-Ilona kp 46/40 yk 1

Muttis kp 40/38-43 yk 7

Pompelo kp 38/26-28

Vehka 36/27-29 yk 3

Kokis kp 35/26-28 yk 4

Lumi kp 32/30-32 yk1

Marjana kp 28/32(-37) yk 11

Krislee kp 27/? yk 3

Hipskukka kp 27/28 yk 3

Tellu kp 27/28

Eleanora kp 26/30

Elle80 kp 26/23-28 yk1

Maatis 25/28-33 yk3

Mermaid kp 24/28-30 yk 5

Miiru75

Sassu

+Plussanneet+: ONNEA!!!! ja tarrasukkia!!

Sandokai kp 30/30 yk 1

Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10

Rupikonna kp 30/28-30

Ollikolli kp 32/28

Mallu84 dpo12

Mammuska kp 29/26-28 yk 4

Minny 26/31 yk7

Arianna kp 23/27-28

Lindaliina kp 35/30

Miina kp 27/25-28

Vierailija
444/662 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin juuri lämmöt, 37.2. Tissit on ollu aika kipeet koko päivän ja iltaa kohti voimistunut. Nännit ei niinkää ole kipeät vaan tuosta alapuolelta. Alavatsaa nippailee välillä, pää särkee ja nyt on aika paljon valkkariakin! Voisko tää nyt merkata jotakin?

Juuri aloin miettimään niin viime kierrossa mulla ei ainakaan ollu ennen menkkoja tissit yhtää arat tai kipeät.

Tuntuu aika nyt tavattoman pitkältä!

Anteeksi omanapainen päivitys.

Eleanora kp26/30

445/662 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleanora: kuulostaa kyllä lupaavalta, onneksi ei ole enää montaa päivää piinailua jäljellä=)

).(

Illalla oli valtaisat tätioireet, jotka hävisivät.... kuten on tässä kierrossa käynyt jo useampaan otteeseen. Illalla sitten nukkumaan käydessä mahaa nipisteli ja kävinkin laittamassa siteen pöksyihin, joka nyt aamulla osoittautuikin turhaksi.

Mieskin tuli sitten minun jälkeeni nukkumaan ja herätti minut sanomalla "josko voitais tehdä yksi lapsi tässä ajan kuluksi" TÄH? Voi itku, mikä UPI toi mun mies! Sanoin, että mulla olis ikään kuin menkat alkamassa tässä lähitunteina, joten hirveästi ei kannata toivoa tärppiä... mies sitten ihmeissään "ai, onks sillä nyt jotain merkitystä, millon me hoonataan" (joo, noita mun miehen sanontoja... hoonataan???)... no eipä juuri ole... harjotellaan vaan XD

Nyt sitten odottelen sitä mun lempitätiä kylään. Muistelin tuossa, että keskimmäistämme ennen kiertoni saattoi olla 30-31 päivää, joten en nyt sitten oikein tiedäkään, mikä se mun normikierto on ollut. Ennen kuopustamme oli tuon 28-29. Saattavat menkat siis alkaa vasta viikonloppunakin.

Tellu 28/28

446/662 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELEANORA: Hyvältä kuulostaa! :)

TELLU: No mutta ainahan tosiaan voi harjoitella. ;) Pääasia, että mies on aktiivinen kuitenkin yrittämäänkin, vaikka ajoitukset menisikin metsään :D

Oma napa tänä aamuna...

Oikean munasarjan kohdalta vihlaisi heti aamulla sängystä noustessa ensimmäisen kerran ja siellä se tuikkii välillä edelleen. Toivottavasti tuo on hyvä merkki! Minulla ei yleensä ole ollut alavatsaoireita muulloin kuin oviksen aikaan ja pari tuntia ennen menkkojen alkua. Ja sitten toki menkkojen aikana, mutta ne on erilaisia kipuja. Ja nyt menkkojen ei tosiaan pitäisi alkaa kuin aikaisintaan su-iltana ja toivottavasti ei silloinkaan.

Minulla ei ole nyt kuin yksi r-testi kaapissa. Pitäisi vissiin käydä ainakin 1 lisää. Näyttipä testi la-aamuna mitä hyvänsä, niin uutta testiähän teen kuitenkin vielä sunnuntaina.

Harmi kun on tällaisia pakkasia, kun en uskalla noista nettifirmoista tilata testejä. Ei niiden pakkasen kestävyys taida näitä "arktisia" olosuhteita kestää. -35 astetta on mittarissa tällä hetkellä. Kuinkahan sitä saisi tänään eläinlaumansa liikkumaan, kun se iltapäivän aurinkokin menee vielä töissä...

Marjana kp 29/32(-37) Dpo 11

Hui, noita lukemia merkatessa tuli oikeasti sellainen tunne, että tahtoisin tehdä r-testin jo nyt! Pakko malttaa vielä...

447/662 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis kp 41/38-43 yk 7

Pompelo kp 39/26-28

Kokis kp 36/26-28 yk 4

Marjana kp 29/32(-37) yk 11

Krislee kp 28/? yk 3

Hipskukka kp 28/28 yk 3

Tellu kp 28/28

Eleanora kp 27/30

Elle80 kp 27/23-28 yk1

Maatis 26/28-33 yk3

Mermaid kp 25/28-30 yk 5

Miiru75

Sassu

+Plussanneet+: ONNEA!!!! ja tarrasukkia!!

Sandokai kp 30/30 yk 1

Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10

Rupikonna kp 30/28-30

Ollikolli kp 32/28

Mallu84 dpo12

Mammuska kp 29/26-28 yk 4

Minny 26/31 yk7

Arianna kp 23/27-28

Lindaliina kp 35/30

Miina kp 27/25-28

448/662 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en meinaa pysyä kans pöksyissäni.. tänä aamuna oli kyllä hyvin menkkamaista kipuilua, aattelin jo että nyt on alkamassa, mutta ei mitään vuotoa. pakkasin kuitenkin kuukupin mukaan, en uskalla sitä asentaa ennenkuin alkaa kunnolla.. siltä varalta, että se alipaine imasiskin menkat alulle vaikka ne ei olis alkamassakaan. Juu, hätävarjelua, mutta eipä tuo ketään haittaa ;)

Oon kyllä ollu aika pms-kettuinen, enemmän ku esim. viime kierrossa. Huoh. Ens kiertoon hommaan kyllä sitten hymynaamoja, vaihteeks.

Mutta eihän sitä vielä tiedä. Toivotaan parasta. Miehelle aamulla sanoin, et tais mennä huti tälläkin kertaa.. meinas, että saapa sitten painaa lisää. Mua ei enää huvittais käyttää energiaa tähän hommaan - sympatiat kaikille paljonpaljon pidempään yrittäneille! Voi kun se tärppi ei olis niin monelle yrityksen takana :(

Nii tämmönen nyyhkykin musta on nyt tullu. Tänä aamuna töihin kiivetessä aloin melkein portaissa parkua, kun tajusin, että mun soppari on vain vuoden enää voimassa eikä jatkoa todennäköisesti tule.. kuitenkin kolme vuotta samoja portaita kiivenny.. Ei siinä, jos olis se vauva sitten, mieluusti jättäisin tämän työn, mutta työttömyyttä en toivo :/ mulla on opinnot kesken, olin ajatellu tehdä niitäkin sitten mammalomalla ja jatkaa unelmaduuniin äippäloman jälkeen. Mutta suunnitelmien varaan ei voi rakentaa, niinhän se on.

Eleanoran oireet kuulostaa kyllä TOSI hyviltä, peukkuja!!

Odottelen kuulumisianne.

Vierailija
449/662 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala!

Se testi minkä tein, oli viallinen...

Pitäs tulla kaksi viivaa ja tuli yksi *melkein* viiva pystysuoraan ja vaakasuoraan pari viivaa silleen kummallisesti. Vähän niinku ois plusmerkki ylimääräsellä tasolla tai jotain...

Marjana ne on mammaksen david-testejä.

Tähän asti toiminu ihan hyvin, puhdasta negaa näyttänyt, lukuunottamatta sitä eilisaamusta joka oli muuttunu haamuksi jossain vaiheessa...

Viikonloppuna TAAS menossa reissuun, eli siellä en voi testata.

Huomisaamuna oikeastaan enää ainut mahollisuus testata ennen maanantaita jos ei täti sitä ennen kurvaa tänne.

Epätietoinen Muttis 41/38-43 yk 7

450/662 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen testin voi ihan hyvin tehdä päivälläkin, kunhan vaan pidättelet useamman tunnin.

Pitäsikö siihen sun testiin tulla plussa vai 2 viivaa vierekkäin, jos on positiivinen?

Luulenpa, että sä mutterimamma olet RASKAANA=)

Täällä vieläkin odotellaan tätiä. Selkään koskee kyllä, mutta punaista ei näy!

Vierailija
451/662 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi tulla...

toivottavasti vaan muistan huomenaamulla testata =)

jospa se tätiki ois hyytyny tuohon pakkaseen ja pysyis poissa!

452/662 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ne kivut sit alkoivat...alavatsaa viillelly välillä niin et oksat pois. :( Pökät edelleen ihan tahriintumattomat...mutta aamusta kyllä paha fiilis :( Voi paskan marjat vaan sentään!!!! HUOH!! Pitää nyt vaan toivoa, että niin ei tapahtuisi, mutta... :(

kp 28/28-29

Vierailija
453/662 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa pitkästä aikaa!

Olin niin älyttömän pettyny kun ne menkat sitte kuitenkin sieltä puski, etten edes täällä halunnu käydä pistäytymässä...vaan paljon täällä on keskustelua käytykin sillä aikaa, onnea, malttia ja myötätuntoa jokaiselle tilanteen mukaan :)

Eli kierrosta tuli sitten 31 päivää. Phyh. Testasin varmaan neljänä aamuna, ja sittenhän sieltä alko tuhrua tuppaamaan. Ja edelleen elättelin toiveita, mut lauantaiaamuna lähti tulvimaan, eikä ollu enää mitään toivoa. Että se siitä kierrosta sitte.

Mutta nyt on menossa kp6. Ovista ootellessa...

Vehka

Vierailija
454/662 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja marraskuisiinhan minä tästä taidan häippästä, joten mut voi tipauttaa listalta pois.

Kiitos tästä lyhyestä matkasta lokakuiset ja hirmusesti voimia ja puhtia ja tsemppiä teille!

Vehka

455/662 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi minulla tuota menkkajuilintaa ollut jo useamman päivän. Tänään tuli vessareissulla hieman punaista paperiin... eli huomenna pitäisi olla jo hanat auki.

Tellu

Vierailija
456/662 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tipuin lokakuisista ja siirryn tonne marraskuisten puolelle... on ollut varsinaisen epäonninen kuukausi kaikinpuolin, toivottavasti seuraava on parempi.

Paljon plussapuhureita vielä kaikille piinailijoille!

Lumi kp 2/32, ja ku:n jälkeinen yk 2

Vierailija
457/662 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin voi pudottaa pinosta, tätihän se kurvasi paikalle... Tällä kierron pituudella ei marraskuisiin ole asiaa, joten täytyy nyt katsella sopiva pino..

458/662 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin uhreille! :(

Omanapaista olotilaa:

Minä en malttanut! Menin ja tein sen kaapissa olevan raskaustestin tässä tänään illalla. Tyylipuhdas nega tuloksena ja on ollut aika lattea fiilis loppuillan. Miksi minä en malttanut odottaa lauantaiaamuun? Miksi piti testata vielä kaiken lisäksi iltapissistä? Periaatteessa tiedän, että olin liian aikaisessa ja plussakin voisi vielä tulla, mutta kyllä tuo synkisti mieltä.

Tänään siis dpo 11 ja valkovuotoa alkoi tulla taas tänään. Sekin osaltaa masensi, koska ajattelen sen liittyvän lähestyviin menkkoihin. Lämmöt on 37 tienoilla. Tänään ei ole juuri muuten mitään oireita ollutkaan.

Itku, pitänee huomenna käydä ostamassa pari r-testiä kuitenkin, että voi sitten niiden kanssa taas hätäillä... En enää tiedä kyllä testaisinko edes la-aamuna vai odottaisinko kiltisti ensi viikon alkupuolelle alkaako ne menkat vai ei.

Miten joillakin voi tulla plussa jo dpo 10 kohdillakin...

masentunut Marjana kp 29/32(-37) Dpo 11

459/662 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Älähän nyt hätäile, ei vielä välttämättä näkyisikään edes haamuna! Teet viikonloppuna tai alkuviikosta uudestaan!

Olihan taas kylmä. Meillä kotipihassa auton mittari näytti -29 aamulla klo 6.30! HUH!

).(

No, tänne suunnalle ei vieläkään mitään uutta. Kroppa taitaa olla syväjäädytetty. Koko ajan tuntuu, että nyt se täti tulee, vaan ei! Varustauduin töihin lähtiessäkin kaikenlaisilla suojilla:D Koska sitten kun ne menkat alkaa, se ei jää epäselväksi!

Täytyy nyt tarkkailla tilannetta.

Tellu kp 29/28-31? (muistelen kierron olleen joskus 31)

Vierailija
460/662 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun monelle teistä on täti tullut kylään ja tiputtanut marraskuisiin! Toivon kaikille oikein plussarikasta seuraavaa kiertoa!

Marjaana: Malttia, malttia!! Hyvältä kuulostaa oireet, samoja kuin itselläkin oli ja HAALEAN plussan antoi dpo 12 aamupisusta. Eli testaat nyt vielä! :)

Tellu: Kovasti tsemppiä!

Itse en ole vielä uskaltautunut tuonne odotuspuolella juurikaan muuta kuin kurkkaamaan... epätodellinen fiilis! Nyt alkaa pikkaisen tuo pahoinvointi nostaa päätää, eli josko se sen myötä konkretisoituisi!? Laskin jollain netin lakimella, että nyt olisi rv.4+5 eli kovin aikaiselta vielä tuntuu, taidan pari viikkoa vielä seurata, ennen kuin uskallan uskoa ja varailla neuvola-aikaa...