***LOKAKUISET***
Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!
Helene kp.2/22-29, yk.12
Kommentit (662)
Ne oireet olivat kyllä niin selviä, että ihme jos ei olisi tullut plussaa ;) Helenelle kovasti tsemiä huomiseen testaukseen, olisi hienoa saada myös toinen plussa heti perään..!
Tässä tulee itsellekin hirveän toiveikas olo, kun lukee muiden plussa-uutisia..toivottavasti tämän kuun plussajunassa on vielä monta paikkaa avoinna :)
Kävin vain pikaisesti lukemassa teidän kuulumiset, nyt kutsuu peti, tällä kertaa vain nukkumismielessä..
Crystal
kp 20/25-29 yk 5
Oottepas ahkerasti kirjoitelleet!
Sandikselle vielä kerran onnea!
Alexandra: Onneksi tämä kateellisuus on kuitenkin ihan semmoista hyväntahtoista. :) Se on lähinnä sellaista "voi miksi minäkin en voisi plussata".
Olen tosi onnellinen kaikkien plussanneiden puolesta ja kyllä se jostain syystä antaa itsellekin voimaa taas jatkaa yrittämistä.
Meinaatko milloin tehdä r-testin vai odotteletko ihan siihen asti, kun kuukautiset pitäisi alkaa? Tuo pahoinvointi-oire kuulostaa lupaavalta.
TELLU: Minä perehdyin sen verran tuohon greippimehuun, että sen väitetään vahvistavan kohdun limakalvoja. Omalla kohdallani olen kahdesta kierrosta saanut haamuplussan, joka ei sitten ole
kestänytkään, joten oletan että ongelma on kiinnittymisessä, joka puolestaan voi johtua liian ohuesta tai heikosta limakalvosta. Siihen lähdin nyt tässä kierrossa kokeilemaan greippimehua. Ja jatkan oviksen jälkeen
punaviinillä. Sanoinkin jo tuossa aiemmin jossain vaiheessa, että kaikki konstit nyt käyttöön! Jos tämä auttaa, niin vannon ikuista uskollisuutta greippimehulle!
ANJU: Ovistesteihin en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta nyt vaan peittoja heiluttelemaan äkkiä joka tapauksessa!!
ELEANORA: Onko siulla kierto aina samanmittainen? Olen itse huomannut, että jos kierto venyy pitkäksi,niin menkat on monesti tosi runsaat ja kipeät. Jos mennään lyhyempää kiertoa, niin sitten pääsee vähemmällä.
HELENE: Pidetään kovasti peukkuja, että tuntemuksesi pitää paikkansa! Tulet sitten heti kertomaan miten kävi testin kanssa. Täällä jännitetään mukana.
JEPSIS: Kyllä sinulla silti on hyvät mahdollisuudet saada se virka, koska olet kyseistä työtä tehnyt ja niin sanotusti valmiiksi sisäänajettu siihen hommaan.
Raskaushan ei saisi olla este työn saannille.
EVELINA: Mahtavaa kun käyt kertomassa kuulumisiasi, vaikka vielä noin pitkään joudutkin odottelemaan.
ARIANNA: Kiitos! Mutta on täällä muitakin, joilla on monta yrityskertaa takana. Ja jokainen varmasti yrityskerroista riippumatta yhtä kovasti sitä plussaa toivoo. Minäkin vasta viime kierrosta aloin tänne kirjoitella.
Silloin alkoi tuntua, että jotain tukea tarvitsee ihmisiltä, jotka ovat samassa tilanteessa.
Minä aion ratsastaa niin kauan kuin se hyvältä tuntuu. Kaverini ratsasti tosi pitkään ison mahankin kanssa. Se on tietenkin yksilökohtaista miten kauan sitä pystyy tekemään. Mutta vain omia hevosiani aion ratsastaa, koska ne tunnen
kuin omat taskuni. :) Sen jälkeen pitää vaan sitten järjestellä hevosten liikutukset, kun ei enää itse pysty selkään kiipeämään.
Millainenkas ajatus sinulla on tästä asiasta?
UUVE: Ehdottomasti kannattaa olla itsekäs tässä asiassa! Hienoa, että sinulla tuo määräaikaisuus jatkuu kuitenkin noinkin pitkälle.
Ja työasiat ei kuitenkaan saa mennä tällaisten asioiden edelle. Töitä ehtii kyllä tekemään, mutta lasten saaminen on jo vähän vaikeampi projekti, jos alkaa liikaa pitkittämään. Olet ihan oikeassa tuon asenteen takia.
Minut vakinaistettiin reilu vuosi sitten 2 määräaikaisuuden jälkeen, vaikka varmasti pystyivät päättelemään, että jossain vaiheessa alan mahaa kasvattamaan, kun juuri oltiin kihloihinkin menty miehen kanssa. Meillä tätä ei ilmeisesti sitten niin pahana asiana pidetä.
OMIA... Edelleenkin mennään ihan tasaista alkukiertoa. Urheiluun on panostettu taas tänään ja huomenna jatkuu. Siitä ainakin saa hyvän mielen. Tämä alkukierto on tosi tylsää aikaa! Ja mieskin iltavuorossa koko viikon, joten aikalailla omin nokkineen joutuu kotonakin olemaan.
Marjana kp 6/30-37
Joutessani päivittelin tämän taas.
Rupikonna kp 28/28-30
Pomena kp 28/33 yk 1
Pullis kp 27/30 yk 2
Alexandra84 kp 26/30-32 yk 1
Mammuska kp 24/26-28 yk 4
Helene4 kp 23/22-29 yk 12
Tuutuli kp 23/28-32 yk 11
Lindaliina kp 22/30
Anju kp 21/36 yk 2
Crystal kp 20/25-29 yk 5
Elmu kp 18/? yk 1
Minni86 kp 17/27 yk 13
Arianna kp 16/27-28
Martta 14/?
Uuve kp 13/30 yk 3
Kokis kp 13/26-28 yk 4
Jepsis kp 11/29-31 yk 4
Lumi kp 9/30-32 yk1
Miina kp 8/25-28
Marjana kp 6/30-37 yk 11
Tähtisafiiri kp 5/29 yk 10
Krislee kp 5/? yk 3
Minny kp 5/31 yk 7
Hipskukka kp 5/28 yk 3
Eleanora kp 4/30
Elle80 kp 4/23-28 yk1
Maatis 3/28-33 yk3
Höttis 3/27 yk2
Tellu kp 3/28-?
Mermaid kp 2/28-30 yk 5
Eve
Miiru75
Rupikonna kp 28/28-30
Pomena kp28/33 yk1
Pullis kp 27/30 yk 2
Alexandra84 kp 26/30-32 yk1
Mammuska kp 24/26-28 yk 4
Helene4 kp 23/22-29 yk 12
Tuutuli kp 23/28-32 yk 11
Lindaliina kp 22/30
Anju kp 21/36 yk 2
Crystal kp 20/25-29 yk 5
Elmu kp 18/? yk 1
Minni86 kp 17/27 yk 13
Arianna kp 16/27-28
Martta 14/?
Uuve kp 13/30 yk 3
Kokis kp 13/26-28 yk 4
Jepsis kp 11/29-31 yk 4
Lumi kp 9/30-32 yk1
Miina kp 8/25-28
Marjana kp 6/30-37 yk 11
Tähtisafiiri kp 5/29 yk 10
Krislee kp 5/? yk 3
Minny kp 5/31 yk 7
Hipskukka kp 5/28 yk 3
Eleanora kp 4/30
Elle80 kp 4/23-28 yk1
Maatis 3/28-33 yk3
Höttis 3/27 yk2
Mermaid kp 2/28-30 yk 5
Tellu
Eve
Miiru75
+Plussanneet+:
Sandokai kp 30/30 yk 1 *plussa*
Onnea sandis!!!
Mäkin vähä kommentoin tota ratsastus juttua, ku on kaksi omaa tallissa. En ole pystynyt niitä nyt itse liikuttaan melkein 2 kuukauteen sen kasvaimen ja leikkauksen takia. Mutta ajattelin jatkaa ratsastusta ainakin toisella vielä senkin jälkeen kun plussa pärähtää (toinen on niin ennalta arvaamaton että sitä saa muut liikuttaa sen jälkeen) ainakin jonkin aikaa, voi olla että kesällä saavat olla pullahevosina jos en tänne periferiaan saa ketään niitä liikuttaan, jos nyt siis edes raskaudun. (big IF)
minni kp 17/27 yk 13 (esikoinen)
Tänään on ollut niin kiirettä, ja menoa. Etten jaksa enää ladata sitä kuvaa tikusta. Huomenna sitten. Ja muutenkin paremmin kirjottelen sitten. Kaikki joille on kerrottu raskaudesta, on ollu tosi innoissaan. Ja nää kaikki on tiennyt heti alussa, että ruvetaan yrittämään.
Isäni oli jo miettinyt, että lähtiskö sekin mukaan synnytyssaliin :P Ja kun on tukussa töissä, että pitäiskö jo vaippoja ostaa varastoon. Taitaa tuleva pappa olla vähän innoissaan. Ensimmäinen lapsenlapsi tulossa, vaikka olenkin nuorin.
Äitini on jo ottanut monen neuleen ohjeet netistä, ja menee jo ostamaan lankoja, että vauva saa sitten varmasti lämmintä päälleen.
Siskonikin oli jo kattonut jotkut tossujen ohjeet, niin pääsee kutomaan.
Tietysti takaraivossa on koko ajan tieto/pelko keskenmenon tms. vaarasta. Mutta en sitä ota nyt päälimmäiseksi mieleeni, nautin niin kauan kuin voin. Tästä ollaan haaveiltu jo monta vuotta.
Rupikonna: Kohdunsuu on edelleen minusta pehmeä, alhaalla, ja "avoin". Mulla siis aina ollut alhaalla. Tässä mielessä en ole sitä kovin tutkinut, että tietäisin, miten se muuttuu kierron aikana. Toivottavasti ei enteile keskenmenoa. Tai heikkoa kohdunkaulaa.
Ja eka neuvola on 14.2. eli rv 7+1. Senkin kerkesin jo varata.
Sandis rv 4+2.
Marjana: kiitoksia selvennyksestä... siis greippimehun suhteen. Itse en taida sitä ainakaan vielä ruveta lipittämään, koska aikaisemmin ei suurempia ongelmia raskautumisen suhteen ole ollut. Ja olen suun terveydenhuollon ammattilainen, niin vähän neuroilen kaiken happaman suhteen =DDD
Sandis: Onpas sinun lähipiirisi ottanut uutisen ILOLLA vastaan=) Kaikki jo valmistautuvat pikkuisen tuloon.
Onneksi suurin osa raskauksista menee hyvin, joten kyllä sinun nyt kannattaakin iloita raskaudestasi. Ehdit varmasti vielä sen mahasi kanssa tuskaillakin;)
Itselläni vielä menkat päällä ja tosiaan parhain tärppiaika (jos siis kierto suht säännöllinen pillereiden jälkeen) olisi helmikuun 3. pv. lähtien ja lähden silloin tyttöjen kanssa reisuun. Noh, voihan sitä pistää peitot heilumaan ennen reissua ja sitten sen jälkeen;)
Nyt aloitan työt ja palailen taas...
Tellu
Helene4: Paljon onnea ja tsemppiä testaukseen. Tämä on nyt SE kierto, uskon näin!
Eveliina: Jaksamista odotteluun! Toivottavasti aika kuluu nopeasti. Ihanan positiivinen jaksat olla.
Uuve: Uskomaton ystävä sulla, joka kieltää raskautumisen tolla lailla. Raskautuminen nyt ei vaan aina ole ihan niin helppoa, että sitä voisi suunnitella tasan siihen ajankohtaan joka sopisi parhaiten. Ja työn on kuitenkin mielestäni aina tultava kakkossijalla. Älä välitä hänen ajattelemattomista sanoista.
Rupikonna: Niin kauan kun täti on poissa on toivoa! Oireet voivat olla merkki myös raskaudesta. Plussatuulia sinulle!
Pomena ja Martta: Tervetuloa!
Marjana: Tarkoituksena on odotella ensi viikkoon ja katsoa että tuleeko täti vai ei. En uskalla luottaa siihen että vielä tärppäisi, joten tuntuu jotenkin siltä että käyttäydyn "normaalimmin" jos odottelen ensi viikkoon... :D
Sandis: Nauti nyt vaan täysin rinnoin! Turha huolehtiminen ei auta kuitenkaan. Luota vaan siihen että kaikki menee hyvin! :)
ON: Eilinenkin meni huonovointisena. Alan itse asiassa olemaan varma siitä että taidankin olla tulossa kipeäksi. Vaikeeta on uskoa että näin huonovointiseksi jo tässä vaiheessa tulisi. Eilen kun pääsin vihdoin kotiin, otin puolen tunnin nokoset ja siitä olo sitten vähän helpotti. Toki sitä huomaa salaa toivovansa että tämä olisikin nyt sitten merkki raskaudesta. Miehellekkin kerroin eilen olotilasta, mutta hänkin vielä toppuuttelee, että voihan se muustakin johtua. Ja oikeessahan hän totta kai on.
Hyvää keskiviikkoa kaikille!
Alexandra kp27/30-32, yk1
Anteeksi kun tungen teidän palstalle tuolta raskautuneiden puolelta, anteeksi! Etsin internetistä tietoa raskauspahoinvointiin ja tuli jostain kumman syystä mieleen, että auttaisiko omenaviinietikka, kun auttaa kaikkeen ;) ;) No se seikka jäi hiukan epäselväksi auttaako pahoinvointiin, mutta törmäsin aiheeseen, että auttaisi raskautumiseen ennemmin.
Eli ne ihmeaineet punkkuvinkku, greippimehu saisivat seurakseen vielä omenaviinietikan. En tosin kovasti tutkinut, mutta sopii niin kaikkien "konstien ja kikkojen" joukkoon, kuin nenä päähän. Itse käytin tuota punkkulasillista oviksen jälkeen konstia. Sitä en tiedä mikä sen merkitys oli, mutta plussa tuli sillä kierrolla.
Kaikille oikein paljon voimia plussan odotteluun, pitäkää itsestänne huolta!
Terv. PRIS
Pris, nyt minäkin muistan kuulleeni tuosta omenaviinietikasta. Itse en ole ikinä sitä käyttänyt, mutta muistan kuulleeni, että sillä olisi suotuisia vaikutuksia raskautta yritettäessä.
Marjana, toki kaikille meille kuumeilijoille toivon plussaa ja tiedän että täällä on muitakin pitkään yrittäneitä. Sinun nimi on vaan jääny erityisesti mieleen, kun olet aktiivisesti kirjoitellut nyt täällä. Luin jo syyskuisten pinkkaa vaikka en siihen koskaan kommentoinut mitään ja jännäsin sun puolesta jo silloin. Ihan kaikkien nimet ei jää mieleen, mutta kaikille todella toivon plussaa. Sitten siitä ratsastuksesta.. En vielä tiedä miten sen suhteen toimin sitten kun jossain vaiheessa toivottavasti raskaudun. Aiemmissa raskauksissa olen joutunut jo hyvin alussa jättämään ratsastelut pois, koska on tuntunut tosi kovasti painon tunnetta kohdun seutuvilla, eikä (käyntiä lukuunottamatta) ratsastus ole tuntunut ollenkaan hyvältä. Lisäksi olen kärsinyt alussa voimakkaasta pahoinvoinnista ja sekin on estänyt hevosen selkään kiipeämisen. Toivon että pystyisin tällä kertaa jatkamaan ratsastamista edes jonkin aikaa.
Helenen uutisia odotellaan malttamattomana. Voi toivottavasti sinulla on hyviä uutisia!! :)
Sandis, ihanaa että kaikki läheiset on innoissaan uutisesta! On hellyttävää miten tulevat isovanhemmatkin menevät onnesta sekaisin :))
ON: vihlontaa vasemmalla puolella. Ihmettelen että miten sitä tässä vaiheessa kiertoa on. Vitamiineja napsin päivittäin, mutta greippimehu pääsi loppumaan enkä muistanut kauppareissulla sitä lisää ostaa. Pitäis varmaan vielä juoda sitäkin.
Arianna kp 17/27-28
Tosi paljon onnea Sandikselle! Ei kun nyt vaan kaikki sitten mukaan junaan.
Täällä alkukiertoa elelläään ja ei siis mitään erityistä kerrottavaa. Ovista oottelen ensi viikon lopulle.
Tähtisafiiri kp 6/17-32
Aamulla Sofin herkkään tuli aivan aavistuksenomainen viiva. Sellainen mistä saattaisi ajatella viivanpaikkaa, mutta hämäsi kun alkoi hiukan punertaa myöhemmin. Tein sitten vielä 4 tuntia myöhemmin Pregentin ja siihen tuli ihan selvästi punaista, vaikkakin HIRVITTÄVÄN haaleaa viivaa!! Otin kuvankin näistä, näkyy kyllä äärettömän huonosti mitään kuvassa, livenä on molemmat vaaleanpunaiseen vivahtavia viivoja. Mutta tätä en vain kuvittele nyt! Josko ees onnistun saamaan tuon kuvan tänne, joskaan niistä taida mitään erottaakaan, en ole mikään huippu säätämään kameran tarkennusta niin että olis huippukuvat saanut:) Mutta AINAKIN kiinnittymisyritystä siis on! Huomenaamuna teen tuon toisen Pregentin ja sehän pitäisi aamupissasta olla sitten jo tummempi viiva kuin nyt päiväpissasta. Ihmeellisintä on se, että tuo aamuinen Sofi oli 10-herkkyyksinen ja aivan onnetonta viivaa näytti ja Pregent 20-herkkyyksinen ja päiväpissasta vahvempi kuin aamun herkkä. Kummallista. PYSY PIENI RAKAS MAMMAN TYKÖNÄ!! Ilmoittelen huomenna aamun Pregentin tuloksesta.
Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10
[URL=http://aijaa.com/v.php?i=005627384205.jpg][IMG]http://i10.aijaa.com/t/0…]
[URL=http://aijaa.com/v.php?i=005747384452.jpg][IMG]http://i7.aijaa.com/t/00…]
jo toinen plussa eli onnea miljoonasti Helene. Hienoa, että nyt tärppäsi juuri niin kuin olit henkisesti sen tuntenutkin. jännää, miten voi tietää, milloin tärppää. Mullakin kaikki ne inssit ja eka tuoresiirto oli sellainen fiilis ettei onnistu, mutta juuri tuosta passista oli erilainen olo ja raskaushan siitä tuli vaikkakin meni väärään paikkaan. Eli uskokaa vaan omiin fiiliksiinne siskot;-)
ja nyt kovasti tarrasukkia ja liimaa sekä helenelle että Sandikselle! kukas on seuraava plussaaja?
Tuhannesti onnea Helenelle!! Olipa mahtava juttu että sun aavistus piti paikkaansa :)
Itse täällä iloitsen bongatusta oviksesta. Eilen illalla reippaat kivut ja tänään limat. Toivon mukaan toissapäiväinen ja tänään tapahtuva yritys riittävät saavuttamaan toivotun tuloksen :)
Sandis ja HELENE! Kyllä tuo haamulta jo Helene näyttää, peukut aamun testailuun ***
Sandis: Kohdunnapukka-asiaa. Kohdunnapukan kuuluisi toki olla raskaudessa kiinni, vetäytyä todella ylös ja pysyä siellä,kunnes synnytys lähestyy. Yksilöllisiä eroja on, kohdunnapukassa voi olla paljonkin eroja. Esim. vuorokauden aika (iltaisin korkeimillaan), fysiologiset tekijät ja synnyttäneisyys/ synnyttämöttömyys ja synnytysten määrä vaikuttavat asiaan. Synnyttämättömällä naisella kohdunsuu on tavallisesti tiukkaan kiinni hetri alkion kiinnityttyä, synnyttäneellä se raottaa melkein aina, on sitten raskaana tai ei, ovulaation aikana raottaa kunnolla. Kohdunnapukka myös kasvaa pituutta samalla kun se kipuaa ylemmäs alkuraskadessa, se on tulehdusten ehkäisyä muun muassa. Sinne kehittyy myös limatulppa/kerros ulkosuun ja sisäsuun väliin, suojaamaan kohtua ja siellä olevaa alkiota, myöhemmin vauvaa. Tavallisesti kohdunnapukka laskee menkkojen tullessa ja olettaisin, että sulla se on tehnyt sen, koska elimistöllä on ns. muisti, menkka-aikaan tapahtuu asioita, vaikka olisikin raskaana, kuten esim. verenvuoto, kivut, supistelu, kohdunsuun muutokset. Normaalia siis sekin. Yksilöllistä. Kauheasti sinne ei kannata kosketella, jos raskaus alkanut,e ttei saa pöpöjä sisään tai sorkittua sitä siten,e ttä kohtua alkaa supistamaan, etenkin, jos menkka-aika on päällä... yhdyntääkin kannattaa aina viikolle 8-12 välttää kuukautisten oltetuina alkupäivinä.
Älä siis huolehdi napukasta. Voit seurata sitä puhtain käsin esim illalla suihkussa. Myös asento, jossa tutkit sen, vaikuttaa syvyyteen; kyykyssä tunnet varmasti sen alempana kuin se oikeasti seisaaltaan tai makuulla on :). Peukkuja ja tarrasukkia raskauteen, ihanaa ***
OMAT: Kuulumiset siis. Nälkä on armoton 2-4 tunnin välein. Makee ei mene alas, eikä kyllä muutoinkaan liiemmin ole mennyt koskaan. Suolaisen ruuan mieliteko. Vihlontaa vatsassa ajoittain, selässä samoin, nipistelyjä. Ellotusta silloin tällöin. Väsymys on aikamoista ;). Ja valkkaria lorisee.
Huomenna uä.
ILTIS 5+5 (- 6+0)
Onnittelut plussanneille!
Hieno juttu anju että pongasit oviksen. Mä en oo ikinä tuossa onnistunu.
Täällä vähän tuntuisi, että täti on tulossa kylään :/ Polvia, ranteita ja kyynärpäitä juilii pahaenteisesti. No yritystäkin oli hyvin vähän, joten ei kai tuo iso yllätys ole.
Pomena kp29/33
Huomenna viiva on varmasti jo vahvempi :)
ILTIS, kiva kun valaisit tosta kohdunnapukasta, luulin avoimuuden ja pehmeyden tarkoittavan automaattisesti menkkoja. Mulla nyt 29/28-30 ja kieltämättä alkaa vähän jo jännittää. Yritän kuitenkin malttaa perjantaille saakka testailua, niin sitten olisi vasta varsinaisesti myöhässä. "Oireita" on ja ei ole. Päätä särkee ja on flunssainen/kuumeinen olo, ei kuitenkaan nenä vuoda tms. Vatsassa pientä kipuilua ja alaselässä myös. Mutta yritän pitää pään kylmänä, todennäköisesti tipun taas kovaa ja korkealta :D
Ihanaa iltaa kaikille ja plussaonnea!
Rupis
Minä ainaskin näin niissä kuvissa ihan selvän viivan alun! Ja päiviäkin sulla on vielä niin vähän, että sillä viivalla hyvää aikaa vahvistua! Ihanaa!
Kiva Iltis kun kävit moikkaamassa, laitathan ultrakuulumisia myös tänne :)
ON: Hmm. Tänään illalla jomotellut vasemmalta, vaikka tikuttelun perusteella kuvittelin oviksen jo olleen. Ovisplussa siis tuli kp 12, eilen ja tänään tikkuihin tuli edelleen selvä, mutta haaleampi viiva. Odotin jotenkin, että olisi tänään näyttäny enää haamua. Alaselkää kuitenkin särkee hiukan, eli ehkä se on tänään vasta. Tiedä noista sitten. Limoja on tässä kierrossa ollut vain yhtenä päivänä (se kp12 ovisplussapvä), vaikka olen kitannut sitä greippimehua. Ei ehkä ole mun juttu sitten. No, katsotaan. Seksiä ollut edellispäivänä ja tänään varmaan taas.
UUVE kp 14/30(?)
Mahtava juttu!!!!
Oli pakko käydä lukemassa kuulumisesi, kun ollaan niin samoissa menty. :)
ON: tänään yllätti päivällä pahoinvointi kohtaus. En oksentanut, mutta teki tosi pahaa töissä. Piti sitten syödä töissä väkisin eväät vähän etuajassa. Onneksi huono olo meni ohitse sillä. No, ei se varmaan mitään raskauspahoinvointia ollut. Sellaista se vain on joka raskaudessa ollut. ei tosin näin aikaisin koskaan.
tuutuli kp24/28-32 dpo6
taustaillut olen pari kuukautta,ollut murheita suvussa,appiukko kuoli,mies murheissaan ja lapset surru pappaa. töissä muutoksia tressiä pukkaa mutta nyt menossa 30/28 mahtaisko nyt aurinko paistaa risukasaan? muistelin just että tasan vuosi sitten oli samatilanne,raskauduin mutta se paljastuikin tuulimunaksi viikolla 11... vatsaa kipristelee,selkä jomottaa ja nännit kipeät,vähän kyllä tuntuu että täti saapuu vielä....jos ei testailen varmaan perjantaina. onnea kaikille jo plussanneille ja peukkuja muille myös.
Mies on jo monta vuotta kinunnut vielä yhtä lasta, mutta minä olen ollut vastaan. Nyt kuitenkin on alkanut tuntua siltä, että josko vielä se yksi...
Meillä on jo kaksi lasta (03 ja 06) syntyneet ja tämä haaveilemamme olisi siis kolmas.
Kierron pituuksista saatikka viimeisistä menkoista ei ole oikeen mitään kuvaa. Mutta jonkilainen muistikuva on että viimeiset menkat alkoivat 11.1 eli olisko tänään sitten kp 14.
Miehelle ajattelin kertoa tänä iltana peittojen alla tästä mielenmuutoksestani :) On sen verran toista munasarjaa jomotellut, että tänään voisi vähän harjoitella...