Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***LOKAKUISET***

04.01.2011 |

Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!

Helene kp.2/22-29, yk.12

Kommentit (662)

Vierailija
301/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan suuri harmistus Uuve ja Elmu =/ Ei muuta kun uutta päin, isot tsempit teille!!

Lindaliina, on sulla aikamoiset hermot, kun maltat testailematta! Onnea kuitenkin testailuun, kun sen aika tulee :)

Osa elelee oviksen aikoja, joten hyödyntäkäähän ilolla ja rennolla otteella ;)

Täällä mennään dpo 11. Viikko on ollut ihan hirvittävä. Mieli myllertäny kamalasti... Pääosin ihan maassa ja hermoheikkona. Voi että se on sitte inhottavaa kun kaikki ärsyttää ja raivostuttaa ja sitte kiukkuaa ilman mitään syytä!! Täytyy sanoo, et en kyllä ikinä ennen menkkoja oo kokenu mielialanvaihteluja lähellekkään näin voimakkaina ja pitkäkestoisina. Ja toi masennustila... Ihan outo :O

Tosiaan tuossa aiemmin heitin kirvestä kaivoon, kun minkäänlaisia raskausoireita ei täällä näy ei kuulu. Ainoona erinäiset pienet pistelyt ja tuntemukset mahassa. Huom nekin pienet. Parina viime päivänä on ilmaantunut palelua, tai pikemminkin vilunväristyksiä. Tosin niitten ei tarvi mitään merkata, herkkä palelemaan olen muutenkin. No asiaan; yhden maailman kärsimättömimmistä luonteista omaavana testihän oli tehtävä aamulla. N. 15 minuutin kuluttua siihen oli ilmestynyt haamujenhaamujenhaamujen haamu. Mahdollisesti viivan paikka? Sofin herkällä liuskalla tein. Koskaan aikaisemmin en ole kyllä viivan paikkaa kyseiseen testiin bongannut. Muuutta... En kyllä riemuitseen lähe, tuskin se mitään on. Kivempi kuitenkin kun puhdas nega joka tapauksessa, heh :) Katotaan uudestaan huomenna tai tiistaina.

Anju

Vierailija
302/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Uuve ja Elmu :((

Anju, mullahan ei ollut mitään oireita ennen plussaa, eikä oikein vieläkään. Noita vilunväreitä vaan ja päänsärkyä/ vatsanjuilintaa ajoittain. Eli tsemppiä sulle kovasti!

Mä menen siis yksityiselle ultraan ja reilun satasen maksaa. Mutta jos illä saan mielenrauhan ainakin hetkeksi, niin mielellään sen maksan :D Oireita kun ei ole, niin en edes usko raskaana olevani. Menkat kyllä pysyy poissa, mutta muuten ihan normaali olo.

Tsemppiä kaikille kanssasisarille ja positiivista ensiviikkoa!

Rupis rv 5+5 tai 5+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lueskellut tätä teidän ketjua viime viikkojen aikana, ja onhan se pakko itekkin liittyä :) Sen verran paha kuume on päällä nyt. Vaan osaankohan kirjotella nyt oikeaan paikkaan kun on ihan eka kerta, kun kirjottelen tänne...saapa nähä.

Mulla on edellisestä raskaudesta jo jonkin verran aikaa, tyttö syntyi -04 ekasta kierrosta. Nyt on ikää 29v. Hormonaalista ehkäsyä ei olla käytetty ollenkaan. Nyt yk3 menossa ja kp26/27-29. Huiiii...Testit on ostettu ja pian pääsee testailemaan. Saa nähä kauanko jaksan odotella! Vielä on siis kova into päällä, vaikka molemmilla kerroilla oon pahasti pettynyt kun se täti tulikin. (mistä ihmeestä toi täti-nimitys muuten tulee??) Olin tuudittautunu siihen, että kun viimeksikin tärppäs ekalla niin kyllä se nytkin. Vaan toisin kävi.

Ovistestit ostin jo edelliseen kiertoon, ja bongasin sen molemmista kierroista. Tästä kierrosta tosin aika myöhään, kp17 kun normaalisti on kipujen perusteella siinä kp13-15.

Koko ajan ajatukset on vauvoissa ja mahdollisessa raskaudessa, enkä sille mitään voi :D Vaan täytyyhän senkin jotenkin asiaa auttaa, eikä vaikeuttaa niinku jotku väittää. Stressiltä tämä ei ainakaan vielä tunnu.

Mukavaa liittyä teidän listalle :) kovasti plussaonnea jokaiselle!!

Vehka

Vierailija
304/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä kurjia uutisia, syvät pahoittelut Uuvelle ja Elmulle!! :(

täällä siis elellään KP 20/25-28 ja paleltaa niin kovin... lämmöt heittelee 36.6-37.4 hujakoilla. Väsymys olo, mutta unet levottomia, eiköä meinaa kuitenkaan nukahtaa ja vähän sellanen krapulainen olo. Vatsaa vihloo ja polttelee. Mutta se valkovuoto... hmmm. Sahara kuvaa parhaiten sitä puolta, ei edes oviksen tienoilla tullut kunnolla mitäänn?! kuulunkohan siihen porukkaan joilla se greippimehu toimiikin päinvastoin, kun sen jälkeen on tuntunut että niin nenässä, suussa kuin tuolla alhaalla olisi ollut limakalvot aivan kuivat?!?

305/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VEHKA, tervetuloa mukaan! Pääsetkin heti sitten tuonne listan kärkeen kierron viimeisiä

päiviä jännäämään. Millos meinasit testailla?

RUPIS: Parempihan se vaan on, jos ei raskausoireita tule. :) Ei tarvitse kärvistellä vellovan olon kanssa.

Tulehan kertomaan sitten mitä ultrassa sanottiin.

LINDALIINA: Testaa jo! Ei me täällä malteta odottaa! Hyvät mahdollisuudet päästä ainakin plussajunaan, kun

menkat jo pari päivää myöhässä. Saitko oviksen bongattua?

UUVE: Voi itkujen kevät! :( En kauheasti ole perehtynyt tuohon hormonijuttuun. Mitä kokeita se gyne ottaa ja mitä se niistä hormoneista tutkii?

Sen olen käsittänyt, että menkat saattaa olla niukat ja epäsäännölliset, jos hormonia (mitä hormonia?) on liian vähän.

Mutta mites nämä raskautumiseen vaikuttaa, niin siihen en ole perehtynyt.

MIINA: Krapulaista oloa on aiemmin plussanneet myös valitelleet. Älä heitä kirveästä kaivoon ainakaan! Voihan se greippimehu kuivattaakin. Sinänsähän se valkkarin puuttuminen ei ole huolestuttavaa, jos myös nenän limakalvot on kuivat. Eli yhteys mehuun voisi olla olemassa.

MINNYn tilanne kuulostaa hyvältä! Ajoitus on ainakin ollut kohdillaan. Nyt vaan vielä muutamat varmisteluässäilyt oviksen jälkeenkin.

Kai minä olen vain hieman arka keskustelemaan tästä raskautumisaiheesta mieheni kanssa. Kai sitä haluaisi, että kaikki menisi helposti ja luontevasti.

En haluaisi aiheuttaa kummallekaan paineita. Olen itsekin sellainen, että kun puhumaan ruvetaan, alan stressata itsekin enemmän.

OMAA NAPAA... Minä rupean huutamaan kohta, jos se ovis ei paukahda päälle!

Rinnat on aremmat onneksi. Suihkussakin tuntui kipeältä, kun vettä tuli rinnoille. Alavatsaa vihloo enemmän kuin eilen. Mutta lämmöt on edelleen normaalit, eikä tuo alavatsan vihlominenkaan

niin voimakasta vielä ole. Valkovuotoa tuli hieman tänään. Hyvin vähän joka tapauksessa. Pelkään, että mennään metsään tässä kierrossa, jos se ovis ei iske yön aikana. Huomenna ei nimittäin ehditä millään valtakunnan aikataululla

petipuuhiin. Äsken onneksi saatiin peittoja heiluteltua. Tiistaina hyvällä tuurilla aikaisintaan ehditään seuraavan kerran.

Miksi, voi miksi, tämä on näin piinallista!

Marjana kp 18/30-37

Vierailija
306/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä ihaillen lukenut teidän positiivisuuttanne, jotka jaksatte pettymyksistä huolimatta kirjoitella tänne ja kannustaa toisia. Ehkä mä olen jotenkin liian kärsimätön mutta vaikka nyt on vasta menossa yk3, olen jo vähällä luovuttaa koko homman jos nyt ei onnistu. Kyllähän mä tiedän että se kuume sieltä taas tulee, eikä voi olla yrittämättä, mutta jotenkin sitä aina pettyy niin kovasti vaikka yrittääkin olla toivomatta liikoja. Tiedätte varmaan tunteen.

Ajatus vauvasta pyörii mielessä, ja pakko myöntää että olen minäkin käynyt katsomassa äitiysvaatteita netistä. Aika hölmöä mutta minkäs teet. :D

Viime kierrossa bongasin muka itseltäni kaikenlaista raskauden merkkiä, toiveajattelua... Nyt ei mitään oiretta, mutta eihän sitä vielä dpo7 tarvitse ollakaan. Eikä niitä kai kaikille tule ollenkaan ja ehkä olisi muutenkin parempi olla tutkailematta jatkuvasti kaikkia tuntemuksia. Vaikeaa sekin silti on.

Tsemppiä kaikille kanssapiinailijoille!

terkuin erittäin kärsimätön, väkisin punaviiniä lipittävä kiamari, kp 20/28-29

307/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitän listan, kun en meinaa itse pysyä perässä muiden kiertopäivistä:

Ninni-Ilona kp 36/40 yk 1

Lindaliina kp 34/30

Anju kp 33/36 yk 2

Elmu kp 30/? yk 1

Wilpuri kp 30/27-30 yk 10

Pompelo kp 28/26-28

Martta 27/27-33

Vehka 26/27-29 yk 3

Kokis kp 25/26-28 yk 4

Vattu kp 24/28

Jepsis kp 23/29-31 yk 4

Lumi kp 22/30-32 yk1

Miina kp 21/25-28

Kiamari kp 20/28-29 yk 3

Marjana kp 18/32(-37) yk 11

Tähtisafiiri kp 17/29 yk 10

Krislee kp 17/? yk 3

Minny kp 17/31 yk 7

Hipskukka kp 17/28 yk 3

Tellu kp 17/28

Eleanora kp 16/30

Elle80 kp 16/23-28 yk1

Maatis 15/28-33 yk3

Mermaid kp 14/28-30 yk 5

Alexandra, kp 11/27-32, yk2

Mutterimamma

Miiru75

Lumi

Sassu

+Plussanneet+: ONNEA!!!! ja tarrasukkia!!

Sandokai kp 30/30 yk 1

Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10

Rupikonna kp 30/28-30

Ollikolli kp 32/28

Mallu84 dpo12

Mammuska kp 29/26-28 yk 4

Arianna kp 23/27-28

Tausta tukijoina:

EVE

Höttis

Iltis

Pomena

Vierailija
308/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryn tonne marraskuisiin. Oli siis alkuraskauden keskenmeno tuli ihan hieno plussa perjantai aamuna mut kova vuoto alko sit sinä iltana ja plussa haalistu jo nyt näkymättömiin eli ei vaan pysynyt kiinni.. No uutta yritystä päin nyt ku itkut on itketty. Hyvä puoli täs on että nyt tietää sen sentään olevan edes mahdollista. Joku muu varmaan ottaa ton lista päivitykseen. Oireita oli roppakaupalla ja pahaa oloa oli vielä eilenkin, tänään ei enää. dpo 7:sta lähtien oli olo ku joku olis tiiliskiven heittänyt lantion sisälle, lisäksi kurkun yläosa vähän kokoajan kipeä, aivastelin ja yökötti. No tietää mitä odottaa ku ens kerralla onnistuu. 4 vko päästä on verikoe et varmistetaan että kaikki tulee pois.

minni 3/27 yk 14

Vierailija
309/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUVE: ÄLä vielä masennu...jos on vasta DPO 11 ollut, voit rauhassa katsella ja testailla DPO 14 saakka. Verta voi kiinnittymisen jälkeen tulla, se voi olla kunnon lorahduksia verta verta, se voi olla pieni läntti ruskeeta tuhrua, se voi olla limaista ruskeeta vuotoa tai se voi olla muutama tippa verta. Mitä vaan. SE voi kestää yhden vessareissun, tai 3 vuorokautta, älä siis heitä kirvestä vielä kaivoon. Testaa huomenna aamupissasta, seuraa vuotoa. Vasta DPo 14 tai kunnon vuodon (jatkuvan kk-vuodon) alkaessa ota yhteys gyneen. Peukkuja tuhannesti *** Ja ps. kiinnittyminen alkaa tapahtua aikaisintaan DPO 5 (noin, yleensä ...) ja viimeistään DPo 11-12, ja vuotelut tulee siihen päälle, jos on vuotaakseen kiinnittymisvuotoa. Mutta sait jo plussan/haamun aiemmin, eli kiinnit. on pakko ollut tapahtua ennen eilistä.. Malttia vielä..

ELMULLE pahoittelut **

MINNILLE pahoittelut **

Peukkuja vielä jännääville, mukavaa alkavaa viikkoa!

ILTIS 7+2 ja flunssa

310/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En testannu ovista...mutta omien fiilisteni mukaan se olisi ollut perjantaina. :) Koko viikon vatsa nipisteli sen verran, että kyllä sielä jotain tapahtui. Perjantain jälkeen ne loppui...ei siis auta kun odottaa! :)

kp 17/28 yk 3

311/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Minni! Paljon jaksamista sinne!

Omanapainen päivitys... Lämmöt tippui 36,4 ja mahan vihlominen alkoi pahentua selvästi. Jes, ehkä se ovis oikeasti iski nyt yön ajaksi. Aamulla pitäisi sitten lämpöjen olla noussut vähän ylemmäs. Toivottavasti. Silloin ainakin ässäilyt tänä iltana olisi osuneet kohdalleen oviksen suhteen.

Nyt kädet ristiin ja toivomaan! Ja nyt huomenna alan nauttimaan sitä punaviiniä.

Marjana kp 18/30-37

312/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein tiedä miten tätä nyt kuvaisi...vasemmalta puolelta alavatsassa tuntuu hassulta. Ihan kuin joku olisi laittanut sinne golfpallon kiristämään...sellanen hassu ahdistava tunne. Ja nyt en kyllä kuvittele... :O Jospa tämä typy nyt kuitenkin menisi nukkumaan ja katsoisi tilanteen aamulla uudestaa. :D

313/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kurja lukea Uuven, Elmun ja Minnin (olikohan nyt kyseiset nimet oikein?)viestejä. Todella paljon voimia ja jaksamista teille uuteen yritykseen.

).(

Kotiuduin eilen reissusta.. olipas ihanaa olla hyvässä seurassa liikkeellä ilman lapsia! Nyt on taas niin paljon voimia hoidella kotihommia ja olla lasten kanssa... vaikkakin vielä reisuun aiheuttamat univelat vaivaa. Käyn n. kerran viidessä vuodessa missään ilman perhettä, joten olihan jo aikakin;D

Nyt töiden kimppuun!

Vierailija
314/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hölmö noiden testaamisten kanssa mutta halusin varmistaa vaikka vuodot oli 4 päivää etten oo raskaana vielä, selkee nega tuli, huomenna siis lääkäriin miehen kanssa...

Wilpuri ja Pompelo eikö testiliuskat jo polttele kaapissa?

Marjana, toivottavasti napsahtaa tällä kertaa! Ootte senverran sitkeesti yrittäneet!!

Minä tyttö taidan mennä marraskuisten puolelle joten siellä tavataan kun kuitenkin vielä oviseen varmaan yli viikko aikaa... perhana kun toi kierto ei oo säännöllinen, onneks on ovistestit, aion viikonloppuna alkaa testaamaan... Toivottavasti ei oo positiivinen heti kp10 kun mies on Tallinnassa pe-la.

No palataan marraskuisissa!

Tsempit kaikille ja plussatuulia!

Minttu2011

Vierailija
315/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu1980: Kiitos tsempeistä! Toivottavasti nyt sellainen talvivauva sitten tulisi! :) Vaikka siinä talvessa onkin omat ongelmansa…

Marjana: Greippimenu menee alas ihan hyvin :) Aluksi oli kyllä omat ongelmansa, mutta nyt menee ihan jopa nauttimisen puolelle sen juonti. :D Tiedän tasan tuon tunteen kun ei oikein tiedä että voiko miehelle sanoa erinäisistä raskautta edesauttavista asioista vai ei… Eilen meillä oli pitkäkin keskustelu siitä, minkä takia minä en halunnut saunoa. Ei kyllä hirveästi huvittanut, mutta kyllähän siinä taustalla oli myös se, että saunominen oviksen lähellähän oli suotavaa jättää väliin… En voisi kuvitellakaan sitä miehelleni kertoa! Niin ja nyt sitten hoidat itsesi lokakuisten plussajunaan loppukiertolaisena! Siellä on kyllä nyt niin hyvin paikkoja, että sekaan vaan!

Miina84: Alkukierto on tosiaan mennyt aika nopeasti teidän muiden kuulumisia seuraillen. Nyt ovis tosiaankin jo lähenee ja päästään toiseen yrityskertaan oikein varsinaisesti :D Ja ei peittoa heiluttelemaan!

Tuutuli: Pahoittelut tädistä! Olisit kyllä jo noilla yk:lla plussan ansainnut. Uuteen kiertoon vaan!

Crystal: Pahoittelut sinullekin tädistä! Ihanaa että sinulla on kuitenkin noin positiivinen asenne! Tsemppiä!

Ninni-Ilona: Tervetuloa! Kerrohan hieman itsestäsi! :)

Vehka: Tervetulos myös sinulle!

Tällä kertaa täällä olikin useammalla huonoja uutisia, pahoittelut kaikille!!!

ON: Siirryn itse marraskuisiin. Sinnehän olen kuulunut jo kauan, mutta olen täällä teidän menoa seuraillut. Taustailen täällä varmasti vielä jonkin aikaa.

Plussatuulia kaikille!

Alexandra, kp12/27-32, yk2

316/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIPSKUKKA: Olikohan se ovis vielä silloin perjantaina? Kuulostaisi oviskivuilta tuo golfpallo-tuntemus.

TELLU: Tervetuloa reissusta takaisin! Varmasti tekee hyvää rentoutua välillä ilman perhettä.

Se antaa kummasti voimia. Vaikkei itsellä ole lapsia vielä, niin välillä on hyvä päästä pois kotoa, kun minulla

nämä eläimet työllistää niin täysivaltaisesti. Jaksaa aina uudella innolla painaa arkea, kun saa hetken ajatella jotain muutakin.

MINTTU: Parempi testata, jos yhtään epäilyttää. Plussatuulia sinne marraskuisiin.

OMA NAPA: Kyllä se ovis oli viime yönä! Valvoin tunnin verran, kun särki niin julmetusti oikealle puolelle alavatsaan.

Nyt oli tyypillinen ovis minulle. Ensin rintojen arkuus, sitten tippui lämmöt ja sen jälkeen tulee tuo kova kipu, jota kestää 1-2 tuntia.

Viime kierrossa nämä jotenkin jäi laimeiksi kaikki oireet.

Eli tämän kierron eteen on nyt tehty kaikki voitava. Ässäilyjä oli la-iltana ja su-iltana, joten niillä mennään. Ajoitus siis ihan ok. Paras olisi, jos vielä

tänä aamuna olisi ehtinyt yhden kerran peittoja heiluttaa, mutta se ei onnistu.

Kierron pitäisi olla aika tarkalleen 32 päivää.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Marjana kp 19/32(-37)

317/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no...voi olla, mutta aika myöhänen olis ollu. :/ Nooh ja ihan se ja sama...meni jo kun on vituttanu ja väsyttäny eilisestä lähtien niin paljon, että en mitään kuitenkaan haluais nyt puuhailla. Et aika näyttää...ehkä tilaan ovistestejä heti kun menkat alkaa. :) Viimeks se meinaan tais olla 14-15 päivän paikkeilla ja kun tuo kiertokin on niin tasainen niin se pe olis sopinu siihen kuvioon ihan hyvin...

kp 18/28 yk3

Vierailija
318/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu & co, muthan vietiin marraskuisiin jo neljä päivää sitten eli ei tarvi vähään aikaan testailla muuta kuin ovista;) Olen vaan täällä vielä pyörinyt ja seuraillut teidän muiden kuulumisia. Eli marraskuisissa Minttu tavataan, tais täti heittää sutkin sinne:(

Marjana, mut voi siis poistaa tosta listasta. Sulla vaikuttaisi olleen ihan kunnon ovis, joten toivottavasti peitonheiluttelut tuottaaa tulosta!

Paljon tsemppiä ja plussia loppukiertolaisille! T.Wilpuri 4/27-30 yk11

Vierailija
319/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Elmulle, Uuvelle ja Minnille!!! Voimia.

Oliko muitakin, joille täti oli tupsahtanut..? oli niin paljon tekstiä, etten muista, mutta tsemppiä jatkoon kaikille, jotka on lähteneet uuteen yrityskiertoon.

Marjana, hyvältä kuulosti ainakin sun ovisoireet ja ässäilytkin on osunu kohdalleen. Nyt vaan yrität ottaa rennosti (juu-u, sehän se on helppoa ;)) loppukierron. Pidän peukkuja, että nyt tärppää!

Arianna

Vierailija
320/662 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään dpo 9 ja eipä ihmeempiä oireita. Menkkajomotus palannut (pysyi pari päivää pois), flunssaa tuntuu pukkaavan, nenä tukossa ja limaa kurkussa. Rintakehällä välilä sellainen tunne kuin ahistaisi.

plääh...tätä tää nyt sitten on, oireita oireiden perään...

Piinaviikko alkakoon!