Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***LOKAKUISET***

04.01.2011 |

Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!

Helene kp.2/22-29, yk.12

Kommentit (662)

Vierailija
281/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille muillekin tädin uhreille!!

Ja onnea plussanneille!

Olen miettinyt minäkin josko ikää on jo senverran (koht 43), että se ei ihan niin vain onnistukkaan.

On ollut ovis testit ja nyt ostin viimeks sellasta liukuvoidetta apteekista mikä on tarkoitettu auttamaan siittiöiden kulkua. Oli mokoma vielä kallista. Mutta on sitä jäljellä viel 3 "annosta" kuudesta.

Greippimehun otin tällä viikolla käyttöön (kuinkahan paljon sitä tulis juoda päivässä?) en ssitä erityisesti tykkää mutta juon jos auttaa asiaa. Ja viinistä en pidä yhtään joten en sitä väkisin juo... Ei kai oluella oo samaa vaikutusta?? En kyl usko alkoholilla olevan niin suurta merkitystä mut se on vain mun mielipide ja se siitä.

Kahvia oon aika kova juomaan, menee 4-5 keskikokoista kuppia päivässä, työpäivinä, ja kotona ollessa ei sit kuin 2-3 mut on aika paljon. Liekö sillä vaikutusta raskautumiseen, ootteko kuulleet jostain?

Tosiaan tiistaina lääkäriin mennään, saas nähdä millaisiin tutkimuksiin laittavat, olis kyl paljon mukavampi jos sais vauvan ihan ilman mitään apuja mut jos ei vaihtoehtoja oo niin kaikki keinot käytetään ainakin tässä vaiheessa. Jos vuosikausia venyy niin ehkä sit luovutetaan muttei vielä!!

Ja sitte tuli mieleen että olikohan mulla silloin kummiskin joku kiinnittymisyritys viikonloppuna kun oli niitä oireitakin... tai sitte vain kuvittelin.

Mulla muuten menkatkaan ei enää kestä kuin muutaman päivän, ennen lapsia saattoi olla viikonkin vuoto, se oli ärsyttävää.

Joo sori tuli taas vähän purettua tuntoja hyvä kun on tällänen vertaistuki palsta mihin voi kirjottaa kun on niin arka aihe kellekään puhua.

Plussatuulia ja jaksamista kaikille!!!!!

Minttu 2011

Vierailija
282/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, tuli hosuttua mulla kp 4/25-29 ja yk nyt siis 7...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vuotoa tullut sen aamun jälkeen, mutta silloin tuli siis ihan selkeesti oikeen "paperillinen" ihan punasta. Eikö kiinnittymisvuodon olis pitänyt jo tulla aiemmin? Nyt siis jo dpo 11 (jos siis olisi samaa kiertoa vielä) ja eilen tuli se hailukka viiva testiin. Nyt hiukan harmittaa, etten tänään aamulla enää testannut ollenkaan. Olisin nähnyt, tuleeko mitään viivaa enää. En vaan ennen ole siihen Davidin liuskaan saanut mitään, niin ehdin hiukan jo kuvitella. Menkkakivut jatkuvat...

No, katsotaan, miten tilanne etenee.

UUVE

Vierailija
284/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin nyt äsken kolme tuntia rakossa olleesta laimeesta pisusta, ja tulos on edelleen haalea plussa. Siis haalea, mutta kuitenkin ihan selvä viiva, oikean levyinen ja väriäkin mukana. Paperiin tuli edelleen reilusti verta, ihan punaista.

Miten kauan testi näyttää plussaa, vaikka oliskin vaan yritys kiinnittyä? Typeräähän tämä on miettiä, mutta nyt pohdin, juonko illalla kaverin luona siideriä vai en. En haluaisi kaikkien saavan tietää, että epäilen raskautta, mutta en halua myöskään juoda, jos toivoa on.

Anteeksi kun on nyt vaan ihan omaa napaa nää mun viestit, mutta kun mietityttää tilanne niin kovin. Onko kellään kokemusta?

UUVE edelleen :)

285/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. nimittäin täti kurvasi tänään paikalle. Pyyhkiessä tuli ihan kunnolla punasta.. hmph, voiko olla että nuo testit näyttää väärin? Itkuhan siinä meinas tulla, voihan video että menikin näin.

Uuve: tuleeko sulla muutenkin kuin pyyhkiessä?

Onneton Elmu

Vierailija
286/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia ja rutistuksia!! Toivotaan, ettei merkkaa mitään!

Mulla tulee vain pyyhkiessä verta, mutta silloin kyllä tulee niin, että ihan varmasti huomaa. Punaista paperi täynnä. Vatsaa sattuu edelleen hiukan.

Kerro miten tilanne kehittyy. Toivotaan, että on väärä hälytys.

Uuve

Vierailija
287/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUVE: mulla oli kesällä sellanen tilanne,että sain vahvistuvia haamuja,ja kun menkat päivän myöhässä,niin selkeän plussan.Menkat alkoivat heti viimoisen testin jälkeen.Sain silti selkeitä haamuja ainakin viikon verran.Pikku hiljasiitä haalistuivat.Itsellä oli ns varhainen keskenmeno tai vaan kiinnittmisyritys.Toivotaan,että sulla vain pikkuinen vuoto kuukautisten alkamisajankohtana,mutta raskaus jatkuisi!

Plussia oli tullut:onne suuresti!!! Pahoittelut tipahtaneille :(

ON:Sain haaleaakin haaleamman haamun ja samalla alkoi myös vuoto.Minullakin kierto lyheni päivällä,entisestään.Mutta itse en ole kovinkaan pettynyt.Yritän suostutella miestä keväämmäällä,mutta tiedän kyllä jo,ettei suostuttelut auta ;)

Mutta teille onnea matkaan ja plussia nopsaan tahtiin ;)))

Pompelo kp2

288/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret pahoittelut pudonneille!!

TUUTULI, tiedän tarkalleen tuon tunteen!!Itsekin aloin jo talven aikana miettiä että lopetetaan koko kuumeilu ja otetaan ehkäisykin käyttöön kun ei kestänyt kierto toisensa perään jatkuvia pettymyksiä. Ja nyt yllättäen yk.12 oli se tärppikierto. Älä luovuta, todistin ainakin sen, että viimeisimmänkin epätoivon alla voi se tärppi tulla, toivottavasti antaisi toivoa pitkään yrittäneille!

UUVE, itse sain Apteekin omalla joulukuun alussa selkeän mutta haalean plussan, sitä iloa kesti vain 2vrk kun alkoi vuoto. Kiinnittymisyritys oli omalla kohdallani, sillä vuoto kun alkoi, etin vielä yhden testin ja se oli jo selkeä nega. Tosin voihan kaikki olla kunnossa ja pysyä raskaana vaikka vuotoakin olisi, sekin on koettu.

Tsemppiä kaikille!! Ja plussailkaapas!

Helene rv.4+5

Vierailija
289/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä molemmille, jos se sitä nyt on...toivotaan, että ois kuitenkin kiinnittymisvuotoa! Uuve, mulla oli silloin kolme päivää pidempi kierto, kun oli se kiinnittymisyritys eli ei lyhentynyt niin kuin sulla. Tai sitten mulla ehti kiinnittyä mutta ei pysynytkään kiinni...mistä näistä tietää?!? Silloin mulla oli kyllä jo ihan varma olo, että olen raskaana. Saispa kokea sen tunteen vielä kerran;) Mutta toivotaan, että teillä vuodot loppuu. Meikä vuotaa kuin seula mutta eiköhän se huomenna jo vähän hellitä. T.Wilpuri kp2/27-30 yk11

P.S. Mikä on Minnin tilanne?

Vierailija
290/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ehtii mukaan ryhmään? Olen taustalla seurannut jo juttujanne pari viikkoa ja jännityksellä elänyt mukana. Nyt sitten kerätty rohkeutta ensimmäiseen omaan viestiin :) T. Ninni-Ilona kp 36/40 yk1.

Vierailija
291/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi, suuren suuret pahoittelut Uuvelle ja Elmulle :(

Uuve, voisiko kuitenkin kyseessä olla haamukuukautiset, jotka toisilla tulevat kuulemma useamman kuukauden ajan raskaana ollessa, aina omien kuukautisten aikaan...

Itse täällä kirjoittelen viinilasi kädessä viestiä, nams :) Ja greippimehustakin (valio) on tullut oikein maukkaan makuista. Maistuu nykyään muutama lasillinen päivässä.

Mulla on menossa kp15, alkuviikosta nipisteli vatsaa enmmän, nyt on ollut rauhallisempaa. En tiedä sitten oliko kyseessä ovis vai ei, kun päätin, että en tikuttele. Ässäilty on noin joka toinen päivä tasaisesti. Mies on yllättävän kivasti mukana, toteaa vain kylmän rauhallisesti, että tulevaisuus tehdään kotona :)

Nyt ne päivät alkavatkin mennä kovin hitaasti, kun odottelee, koska pääsee testailemaan. Ässäilyä jatketaan tehostetusti vielä ensiviikko varuiks... En tiedä mistä jouhtuu, että en odota ollenkaan raskautuvani tästä kierrosta...en oikeastaan ajattele asiaa kovin paljoa. Osuutta asiaan voi olla sillä, että viime kierrossa toiveet olivat niin korkella, mutta alas tultiin... Moni ympärillä on raskautunut yk1, jotenkin sitä ajatteli, että tottakai itsekin...

Mutta, mukavaa lauantaita kaikille...juokaahan viiniä ja nassutelkaa Runebergin torttuja :)

Elle kp15

292/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Täällä on hieman ahdistavaa luettavaa!

Uuve, voihan tuo olla oikeasti vain ns. valemenkat. Toivotaan parasta, kun plussaa näytti vielä kuitenkin.

Minulla ne kiinnittymisyritykset on pidentäneet kiertoa. Viime kierrossa venyi 38 päivään. Sain haamuplussan, mutta sitten parin päivän päästä alkoi vuoto. Samoin edellisessä kierrossa. Haamuplussa tuli juuri silloin, kun menkkojen piti alkaa. Seuraavana päivänä tuli paperiin verta. Ja siitä vasta 3 päivän päästä alkoi kunnon vuoto.

ON: Ovis käsillä... Nännit kipeytyneet entisestään ja alavatsaa vihlonut jonkin verran tänään. Valkkaria ei kyllä vielä tule. Mutta ässäilyhommiin heti, kun saan miehen saunasta pois. Joku tosin sanoi, ettei saunominen tekisi hyvää, mutta siitä ei luovuta vielä kuitenkaan. :D

En ehdi enempää muille kirjoitellakaan, kun kuuluu jo suihkun äänet... Hommiin!

Marjana kp 17/30-37

Vierailija
293/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vitalis UUVE ja ELMU :( Tosi törkeää tuo että tulee haamuja ja lupailee, muttei sittenkään. Mutta tosiaan toivoa vielä on, jos ei täti kunnolla ole tullut. Ilmeisesti kummallakaan ei tule siteeseen asti vaan vain pyyhkiessä. Se kuulostaa hyvältä. Vai tuleeko teillä ihan rytinällä yleensä kuukautiset. Mulla olisi ainakin tuo outoa, kun yleensä on ihan niagara eka päivästä alkaen. Ja Elmullakin niin nätit kuvat :(

ELMU: Mäkin aina katselen noita mammavaatteita netissä ;)

MINNI: Sullakin haamua pukkaa, mut toivoa on jos rusehtavaa vaan tulee eikä vuotoa kunnolla. Tsemppiä! Testaile uudelleen.

LINDALIINA: Sä oot kyllä rautahermoinen tyttö! Mäkin kyllä jo päätin etten testaile ihan äkkiä, mutta kyllähän ne testit sitten taas polttelee kaapissa kun siinä vaiheessa ollaan :)

WILPURI: Sullakin tuhruttelee. Höh, mitä ihmeen tuhruttelua nyt on liikkeellä.

POMENA: Pahoittelut negasta!

RUPIKONNALLE onnea ultraan :)

TUUTULILLE JA CRYSTALILLE pahoittelut tädin tulosta :(

VADELMAMAMAKIN oli testannut negan. No,aikaistahan se vielä oli. Testailet uudelleen myöhemmin :)

NINNI-ILONA: Tervetuloa joukkoon!

Kahvin juonnista oli puhetta. Mulle on ainakin käynyt molemmissa raskauksissa niin että kahvi ei ole yhtään maistunut. Hajukin yökötti :P Tosin en juo kuin yhden kupin iltapäivällä. Jospa sulle Marjana kävis samoin. Enkä oo koskaan kuullut että kahvin juonnista olisi raskautumiselle haittaa.

Talvi/kesävauvoista oli myös jutusteltu. Mulla kokemusta pelkistä talvivauvoista; loka ja tammikuussa syntyneet. Mä koin ainakin hyväksi että vauva syntyi talvella. Sai ihan rauhassa olla kotosalla pienen kanssa. Kesällä kuitenkin on kaikenmoista menoa. Ja tuo hikoilu ei ollut ongelmana. Ja meillä ainakin kesällä on sisällä ihan hirveen kuuma niin vauva varmaan nukkuis aika huonosti kun viime kesänäkin oli makkarissa 30 astetta parhaimmillaan. Ja imetä siinä sitten vielä kun on ihan hikinen muutenkin. Ja talvivauva on kesällä sitten jo sen verran iso ettei häiritse niin kesämenoja :) Toki mies haluais kesävauvan kun sais isyysloman pitää kesällä. Mut tosiaan kun vaan tulis se vauva :)

).(

Täällä piinapäivät pahimmillaan. Ei onneks vielä ainakaan testit houkuttele. Nyt siis dpo 5. Ei kyllä mitään oireita. No, tänään oli hiukan alavatsakipua, mutta ehkä enemminkin ilmavaivaa kuin mitään muuta. Odotellaan. Onneks ens viikoksi on kaikenlaista ohjelmaa ja loppuviikosta mennään mun vanhemmille ja ollaan sielläma asti niin ei ennen sitä ainakaan tule testailtua. Silloin ma onkin jo dpo 14. Voi,kun siihen asti pääsisin ilman tätiä! Harmittaa vaan kun tää kierto piti joka toinen päivä ässäillä ja muutenkin tosissaan yrittää, eikä sit kuitenkaan ässäilty niin paljon kuin ois pitänyt. Jotenkin vaan oli niin väsy ja kaikkea muuta.

Jepsis kp 23/29-31 dpo 5

Vierailija
294/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että Uuve ja Elmu, tosi harmillista tollanen, mut onhan se tosiaan aivan mahdollista, että tossa kohtaa tulee vähän läpivuotoa ennen kun raskaushormonit kunnolla nousee. Toivotaan että isompi vuoto pysyis poissa ja pääsisitte tonne o-puolelle kumpikin. :) Tu Elmu kertomaan kun oot testannu uudelleen, täällä on monta uteliasta peukut pystyssä! ;)

Jepsis: älä liikaa ota stressiä peitonpöllytyksistä, kyllähän siittiöt voi elellä useammankin päivän. ;) On ihan ymmärrettävää ettei aina jaksa. Mä vähän luulen että meillä myös tää kierto meni vähän sinne päin... Mut ei se mitään, ens kierrosta sit taas, eiks vaan? Tsemppiä!

Aion ottaa sen greippimehun käyttöön ens kierrosta. Tai ehkä ostan verigreippejä, tykkään niistä ihan tosi paljon. Nami! Tossa välillä oli sellanen olo, että ois voinut jopa tärpätä, mut ei kyl enää. Tänään ollu pieniä nipsasuja alavatsalla (ja muuallakin vatsalla, on toi maha vähän huonona taas kun on mukamas stressiä... pöh.), mut en kyllä niitten varaan laske mitään. Ja _tavallaan_ ois parempikin, jos tulis vasta aikasintaan ens kierrosta.

Kesä/talvivauvoista: meillä syntynyt lapset keväällä ja kesällä, ja kyllä se kevät oli kivempi. Mulla myös toi synnytyksen jälkeinen hikoilu on ollu jotain aivan järkyttävää. Huh! Ja keväällä oli sitte kuitenki jo sen verran lämmin, että päästiin heti ulkoilemaan. Mulla ehkä ennemminkin on sellanen kumma ajatus, etten haluais että vauva syntyy joulukuussa. Siinä on kaikki juhlapyhät ja lisäks on sitte aina luokkansa nuorin. En tiä, tyhmä juttuhan toi on, mutta mä melkeen (huom, melkeen!) voisin jopa pitää tauon siinä kohtaa yrityksessä, ettei syntyis aivan loppuvuodesta. No. Siihen on viel aikaa.

Tämmöttös. Kivaa lauantai-iltaa kaikille! t.VM kp 23/28

Vierailija
295/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia molemmille! Tuo on kyllä niin persiistä tuo tuollainen,että ensin annetaan se haamu ja sitten täti kurja rynnii paikalle.

Kokemusta itsellänikin..

Toivottavasti nyt kuitenkin kävisi niin,että vuota lakkaisi ja viiva vaihvistuisi, molemmille!

ON:En ole k-o-s-k-a-a-n ollut näin kipeä oviksen aikaan =(

Tänään kun oli kutsut takana päin ja kotona olin autosta nousemassa niin meinasin tippua maahan kun alavatsaan sattui niin lujaa ettei päässyt suoristumaan =/

Paikoillankin kun olen niin kipuilu on ihan siedettävää,mutta liikkuminen ja liikkeelle lähteminen...huh huh...

Minny kp16

296/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin ajat kirjotella tänne.. Mutta siis kurvasi se täti ihan kunnolla paikalle, laitoin aamulla tamponin ja oli ihan tupaten täynnä parin tunnin päästä. En tajua noita testejä, mutta jossei sitten vaan ollut kiinnittynyt kunnolla ja tuli pois.

Musta tuntuu etten nyt siirry tonne marraskuisiin, vaan tuumailen tätä vuotta vähän pidemmälle, että jos sitten tammi/helmikuisiin2012 tähdättäisiin.

Käyn varmaan "taustailemassa" täällä kuitenkin välillä. Kiitos vinkeistä ja myötäelämisestä ja Plussaonnea kaikille!

297/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEPSIS: Toivotaan tosiaan, että minullakin kävisi sitten kahvin kanssa noin.

Ehkä stressaan sitä etukäteen jo niin paljon, kun elän muuten melkolailla terveellisesti,

enkä koe olevani mistään riippuvainen tms. Siksi tuo kahvin juominen stressaa. Vaikka se onkin

kohtuukäyttöä näin normaalisti, mutta sitten raskauden aikana voisi kyllä vähentää.

Toivotaan, että teidän ässäilyt on kuitenkin riittäneet toivotun tuloksen saamiseksi. :) Kuten joku sanoikin,

niin eläähän ne siittiöt 3 päivääkin.

MINNY:

Toivottavasti et ole niin kipeä, ettei ässäilytkään onnistu. Olen itse ollut joskus niinkin kipeä

ja se harmitti jo oikeasti.

ELMU: Tosi paljon pahoitteluja! On varmasti tosi kurja olo, kun sait jo niin selkeät plussat noihin testeihinkin. Voimia!

OMA NAPA: Ei mennyt eiliset ässäilyt ihan putkeen. En jaksa selittää enempiä, mutta sanotaanko, että meni enempi leikkimiseksi kuin

lapsenteoksi. Omahan on vikani, kun en kerro miehelle milloin minulla on ovis. Alunperinkin ollaan lähdetty sillä asenteella, että "tulee sitten kun on tullakseen".

En sitten halua vieläkään paineita luoda oviksen ajankohdalla. Ehkä pitäisi jonkin sortin keskustelu tästä aiheesta kuitenkin käydä.

Joka tapauksessa tänä aamuna lämmöt edelleen 36,7 eli oviksen ei pitäisi vieläkään olla mennyt. Tänään täytyy yrittää saada mies innostettua uudestaan hommiin.

Huominen jää joka tapauksessa väliin. Pahinta alavatsakipua ei vieläkään ole tullut, joten ehkäpä tähän ovikseen vielä ehditään kunnollakin mukaan... Yritän olla stressaamatta, mutta minkäs teet.

Kierto näyttää menevän taas useammankin päivän yli 30 päivän mittaiseksi.

Marjana kp 18/30-37

Vierailija
298/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenet kahvin ääreltä :)

Marjana:Toivottavasti teilläkin ässäilyt osuu vielä kohdilleen, ovishan sinulla siis tuloillaan vielä.

Itse oon sanonut miehelle aina kun ovis alkaa lähestymään taikka kun on päällänsä ja en ainakaan ole huomannut sen paineita nostavan. Toivottavasti teillä menis samoin.

Tsemppiä!

Elmu:Suurensuuret pahoittelut. Todelle kurjaa,että ensin annetaan haamua ja sitten se otetaan pois =( jaksuja!

Täällä kontrolliviiva ovistestissä ehkäpä himpun verran vahvempi kuin eilen.

Ovis siis tänään täällä!

Onneksi ollaan tässä nyt kolme viime päivää ässäilty ja äskenkin juuri ;)

Ei pitäisi meillä nyt ainakaan ajoituksesta olla kiinni =D

Minny ja ovis

Vierailija
299/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se oli tässä tämä kierto. Eilen illalla tuli enää ruskeaa vuotoa pyyhkiessä, mutta testi oli nyt aamulla paaaljon haaleampi kuin ennen. Mulla kestää siis näköjään menkat vain vajaan päivän. Vain pyyhkiessä tulee vuotoa. Pitää varmaan soitella gynelle ja katsoa, mikä on hormoonitilanne. Olen sitä tässä suunnitellut jo viikko tolkulla, jos nyt sais vaikka aikaan :) Ihan positiivinen mieli kuitenkin. Ainakin tiedän, miten oma kroppa käyttäytyy, kun seuraavan kerran tärppää. Ei vaan ollut nyt tarpeeksi limakalvoa, mihin tarrautua tai jotain.

Suuret pahoittelut ELMU!!

Nyt en ehdi enempää, mutta tervetuloa uusille ja onnea oviksen metsästäjille / hyödyntäjille!

Niin ja plussapuhureita!!

UUVE kp 2/23-30 yk 4

Vierailija
300/662 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille!

Ajatelkaa, hedelmöittymiseen tarvitaan vain yksi onnistunut siitiö, ja munasolu tietysti. Koskaan ei voi tietää millon tärppää.Siispä jatkakaa puuhailua!

ON: Ei kuulu menkkoja, maha on niin outo että tuntuu että millon vaan vois alkaa. Mutta eipä oo alkanut. Tissit on arat.

Mutta en oo vieläkään testannu jos vielä odottelisin muutaman päivän. Sitä vähän pelkää innostuvansa liian aikaisin, kyllä te ymmärrätte!

Voimia ja kärsivällisyyttä kaikille!

Lindaliina kp 34/30-32?