Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***LOKAKUISET***

04.01.2011 |

Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!

Helene kp.2/22-29, yk.12

Kommentit (662)

261/662 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINNYLLÄ siis myös mukava viikonloppu tulossa, kun ovis kurkkii ovilla. ;)

ALEXANDRA: Onko greippimehu mennyt hyvin alan?

Minulla ei ole ollut mitään ongelmia. Itseasiassa olen alusta asti pitänyt siitä Valion mehusta. :)

Onko kukaan muuten perehtynyt minkä verran kahvia saa juoda raskausaikana? Tämä voi olla se tuskaisin juttu minulle... Ei ole onneksi tupakointia riesana, eikä alkoholikaan tuota tietenkään ongelmia. Mutta kahvi... Sitä menee 2-4 kuppia päivässä. Ei siis mahdottoman paljon, mutta nuo on ne kriittiset kuppimäärät, etten saa päänsärkyä tai tule kiukkuiseksi. Yritän jo henkisesti varautua siihen kahvin vähentämiseen...

En ole myöskään vielä keksinyt miten ilmaisen miehelleni tuon punaviinin juomisen. En tosiaan haluaisi hänelle sellaista stressiä, että sitä vauvaa nyt puserretaan väkisin. Mietin vaan, että sanonko ollenkaan vai käynkö vaan iltaisin huomaamatta hakemassa sen puoli lasillista. :) Eipä se mahtane kyllä huomaamatta onnistua. Alkaa vielä epäillä salajuopoksi :D

Marjana kp 16/30-37 yk 11

Vierailija
262/662 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minni, ihan sama tilanne täällä kuin sullakin...eli ruskeaa tulee ja paljon, aamulla oli jo aavistus punaista seassa. Kyllä se on nyt uskottava, että täti heitti marraskuisiin, tuletko messiin;)

Talvivauvoista on ollut puhetta. Mun mielestä ainut haittapuoli on tosiaan se, jos sattuu kovat pakkaset niin ulkoilu on heikonlaista. Mulla kävi niin hyvä tuuri, että silloin oli leuto talvi, kun meidän kuopus syntyi joulukuussa. Toi on ihan totta, mitä joku kirjoitti, että hikoilu oli paljon vähäisempää kuin talvivauvan kanssa.

Elmulle onnea tämän päivän testiin!

Lindaliinalla on myös piinapäivät parhaimmillaan, hyvältä kuulostaa!

Pomena, toivottavasti säkin vielä plussaat...mäkin olen joskus vitsinä heittänyt vaihdevuosista, kun ei homma oikein toimi...

En huomannut, oliko kukaan tenhyt vielä marraskuisista pinoa?! No, odotellaan vielä, että se kunnon vuoto alkaa niin saadaan kp:t oikein. T.Wilpuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/662 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

POMENA: Taitaa tosiaan imettäminen vielä sotkea kierto, ja hankaloittaa raskaaksi tulemista...

POMELO: tervehdys ja toivotaan iloista yllätystä :)

UUVE: voi harmituksen suurus, kun menivät lämmöt tipahtamaan :( kiinnittymisen hetkellähän lämmöissä tapahtuu notkahdus ja nousevat taas, eli voihan sekin olla kyseessä... :) emme siis luovuta enne kuin vuoto kunnolla alkaa!!

VADELMAMAMMA: oireet kuulostaa lupaavilta, kohta jo testaamaan!

MINNI: :( todella ikävää, että vuodot näyttäisi alkaneen, toivotaan kuitenkin viimeiseen asti että kyse ei ole siitä!

LINDALIINA: Toivotaan tosiaan, että vuoto ei ala ja pääset testailemaan... ja tietenkin että plussan siihen testiin saisit! Itsekin tein päätöksen että jos kuukautisia ei kuulu sitten tuossa reilu viikon päästä, niin odotan ihan kunnolla yli... en jaksa enää niitä arvailuja vaan haluan KUNNON plussan suoraan!

ALEXANDRA: Kohtahan se jo sinullakin on ovis aika kohdilla, tämä kierto mennyt jotensakin nopean tuntuisesti!? Toivotaan samaa jatkossakin :) ja yrittäkää valmiiksi harjoitella ennen ovistakin!

Talvivauva, kesävauva, kunhan tulisi vauva! :) eipä sitä ennakkoon tiedä, että kuinka asiat menee, ja kummassakin on puolensa. Kesävauvassa, olet viimeisillään raskaana KESÄLLÄ, kun on helteet päällä ja muutenkin viimeisillään koet olosi niin hehkäksi, ja sitten helteellä imetys... Talvella taas tosiaan tuon pienen käärön täyteen toppaukseen pukeminen ja ulkoilu on se ikävä puoli, mutta itseäni se ei haittaa koska itsekään en halua ulos jos pakkasta on yi kymmenen astetta! Mutta kuten sanoin, kunhan tulisi se vauva! :)

KP 18/25-28 dpo 4? ja väsymys on tosiaan luonamme! Vatsaa kipristää ja välillä oikein kunnolla vihlaisee. Lämmöt nousivat eilen 37.4. aamulla taas olivat pudonneet 36.4 mutta nyt taas ovat nousseet 37.3. Päässä ja "naamassa" kipeä olo! Eilen huomasin himoitsevani KAIKKEA mahdollista ruokaa ja hermostuvani samantien kun ei ollut oikeanlaista tarjolla. Tissejä alkoi kihelmöimään myös.

HUS, kaikki kuvitteelliset oireet, en tahdo nyt jo ruveta stressaa....

Vierailija
264/662 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ClearBlue testin ja hyvin selvä nega tuli. Eli kyllä se nyt näyttäis olevan silleen, että keho meni takaisin imetyshorrokseen joulukuisten menkkojen jälkeen. Vetäydyn tästä taka-alalle ja palaan asiaan kun kierto taas toimii.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille! Toivottavasti te kaikki olette odottajissa, kun tänne palailen!

ps. voisko Minni poistaa mut tuolta kp-listalta ja pistää tuohon taka-allala oleviin, kiitos :)

265/662 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs testasin taas aamulla Pregcheckillä ja testiajan sisällä tuli haalean haalea viiva, tuossa nyt kuva sitten, yritin äsken niitä zuumailla kameralle :)

Tänään on ollut oksettava-olo vähän väliä.

Viikonlopun aion pitää testailussa taukoa, kun en ole kotona, mutta maanantaina haluan vielä tehdä ainakin sen CB:n testin.

Kiitos kauheasti kaikille tsemppauksesta ja onnentoivotuksista. Itse en taida uskoa tätä ennenkuin saan siihen CB:n digitaliin "raskaana" :D

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
266/662 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomena, kurjaa että näyttää ettei kierto ole palannu vielä normaaliksi. Tsemppiä, äläkä menetä kokonaan toivoasi!

Minni86, toivottavasti se on vain kiinnittymisvuotoa ja täti pysyy visusti poissa!

Marjana, en mä tiiä osaisinko mä liittää kuvia tänne, ku en oo koskaan sellasta tehny.. pitää tutkia asiaa, kun on enempi aikaa. Tsemppiä oviksen metsästykseen! Ja tuo miehelle kertominen on just tuollanen kaks piippuinen juttu, kun ei haluais aiheuttaa toiselle stressiä mutta toisaalta tuntuu hölmöltä salaillakaan :) Kröhöm, mä oon vähä salannu mieheltä, montako testiä oon tehny tälle kierrolle... ;)

Kaikille jännäilijöille hurjasti plussaonnea!!!

Omaa.. Eilen ja tänään oon ollu hyvin tietoinen omasta kohdusta.. eli on ollu sellanen "kiristävä" tunne ja välillä vähän jomottaa ja välillä taas vihloo. Ja aina pelottaa, että onkohan tää nyt asiaan kuuluvaa vai ei. Oon tiistaista asti tehny (hölmö minä!!) joka aamu testin, ku pelkään että jos ei kaikki olekaan kunnossa eikä viiva vahvistu.. Höh, tyhmää. Joka aamu on ollu edellistä vahvempi viiva, pitäis jo osata löysätä ja uskoa tähän raskauteen.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!

Arianna ja pienen pieni kyytiläinen

Vierailija
267/662 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Pomena, taitaa imetys vielä sekoittaa kiertoa. Ehkä pieni aikalisä kuumeiluun auttaa ja ensi kierrossa tärppää!

Marjana, nyt olis jo oikeasti sun vuoro plussata. Sano vaan reilusti miehelle lukeneesi punaviinin eduista raskautumiseen, tuskin hänelle siitä mitään ylimääräisiä paineita tulee :)

Minni, hali :( Jatkuuko tuhru? Mun kesällä olleen raskauden kanssa meni niin, että ensin menkat alkoi hyvin niukkoina ja loppui melkein saman tien. Sitten tein testin ja oli plussaa. Oireet oli kuitenkin ihan mitättömät ja keskenhän se meni. Toivottavasti sulla oliskin joku kyydissä ja kestäis loppuun asti :) Tsemppiä!

Alexandra, tsempit sinnekin! Ja mun kokemuksella on ihan sama syntyykö vauva kesällä tai talvella, molemmissa on hyvät ja huonot puolet. Yritystä vaan siis edelleen :)

Kiitos Helene odotuspinosta! Notkun vielä hetken tällä puolella ja ensi viikon ultran jälkeen toivottavasti saan virallisesti siirtyä odottajiin :) Oireita ei juurikaan ole, joten aika varovaisesti asiaan vielä suhtaudun. Finnit on selvästi lisääntyneet ja päätä juilii ajoittain, mutta muuten ei mitään. Siskolle jo salaisuuden kerroin ja kovin oli iloinen :)

Tervetuloa kaikki uudet mukaan jännäilemään ja lohdutukset kaikille negaajille ja tädin yllättämille!

Toiveikasta viikonloppua ystävät :)

Rupikonna rv 5+1 tai 5+3

Ja Elmu, ONNEA! Plussiahan nuo on molemmat :)

Vierailija
268/662 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sekoilen näitten omien viestien kans ku yhteys tökkii.. älkää välittäkö jos tulee monesti sama viesti multa.. :D

Vierailija
269/662 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUPIKONNA: Oletko menossa yksityiselle ultraan? Anteeksi, jos olet jo kertonut, oon ihan sekaisin kun tekstiä tulee niin paljon. Mietin vain, mitähän sellanen noin suunnilleen maksaa yksityisellä. Itse tuskin varhaisultraan aikanaan menen, on niin paljon ylimääräistä painoa, etten usko, että näkyy ihan äkkiä ultrassa. Mutta silti mietin :)

Onnea ELMU! Kyllä toi positiivinen jo on! Ja jos meinaat maanantaihin asti odotella ennen uutta testiä, niin silloin viimeistään pärähtää jo reipas plussa :)

POMENA: Negapahoittelut! Kurjaa, ettei kroppa vielä ihan käynnistynytkään. Toisaalta imetys on kyllä raskasta naiselle, joten ymmärtäähän sen jos ei ihan pelitä toivotusti imetyksen aikana. Kaikkea mukavaa viikonloppuusi!

MIINA: Voi, miten lupaavalta kuulostaa! Ettei vain johtuisi raskaudesta tuo toinen nousu? Mallulla kävi muistaakseni niin (Anteeksi, jos muistan nimen väärin). Peukutan!

WILPURI & MINNI: Voi, miten kurja juttu! Inhottavaa tuollainen tuhruttelu. Alkaisi kunnolla, jos alkavat, ei tädin tarvitsisi noin kiusata.

VADELMAMAMA: Ei hullummalta kuulosta sun oirelista. Plussaa pukkaa... !

MARJANA: Mulla ei ole kahvin kanssa ongelmaa, mutta mietityttää jo nyt, miten sitä sitten aikanaan saa jätettyä limpparin pois... Juon joka päivä light-kokista (Zeroa), ja kokemuksesta tiedän sen lopettamisen olevan tuskaa... Pää alkaa särkeä ja muutenkin ärsyttää. Mutta ei se nyt sellainen asia ole, ettenkö siihen pystyisi, mutta mietin myös jo näin etukäteen sitä tuskaa :) Punaviinin suhteen kannattaa varmaan pelata avoimin kortein. Mä join tässä kierrossa parina iltana punkkua noin desin ja sanoin kyllä miehelle ihan suoraan sen syynkin. Ei pelästynyt, hymähteli vain kun irvistelin lasin kanssa. Toivotaan, että ovis löytää pian perille!

TELLU: Niin se naisen mieli muuttuu ääripäästä toiseen :)! Mutta se onkoon naisen oikeus :) Eihän siinä ajotuksessa mitään pahaakaan ole, jos sellainen olo on. Mukavaa reissua!

ALEXANDRA: Onnea ovisbongailuun! Toivotaan, että aika kuluu nopeasti!

MINNY: Hienoa, että ovis saapui! Nyt mies hommiin niin saat pian kertoa iloisia uutisia :)

LINDALIINA: Hienoa, ettei menkkoja näy. Toivotaan, ettei näykkään vielä piiiitkään aikaan!

HIPSKUKKA: Tervetuloa takaisin! Oletko ovista bongannut jo?

ON: Voi, kun osaisin laittaa tänne kuvan... Sain aamulla Davidin herkällä liuskalla haamun. Tuli testiajalla ja näkyy kuivanakin vielä ihan hyvin. En ennen ole tuollaisia saanut. Olisin varmaan muuten ihan innoissani, mutta ne lämmöt.. Nousivat siis uudelleen dpo 5-7 mutta laskivat takaisin oviksen jälkeiseen (noin 36,7) dpo 8. Luulen siis, että oli kiinnittymisyritys. Mulla oli viime menkat niin surkeat, ettei sillä limakalvolla kyllä raskaaksi tulla. Mitään oireita ei ole, rinnat oli oviksen jälkeen pari päivää kipeät, mutta hävisi sitten koko kipu. Tämänkin takia en usko raskaana oikeasti olevani.

On tuota vaaleaa haamua kyllä joka tapauksessa aika mukava katsella :) Ostin kuitenkin aamuksi CB:n herkän plussatestin, katsotaan huomenna mitä se sanoo. Luulin ennen, että olisin ihan onnessani, kun sen haamun edes saisin, mutta ei. Olin kauhuissani. Aloin heti miettiä, miten nyt menee loistava työpaikka alta ja mitä kaikkea. Tuli ihan syyllinen olo, kun lasta kuitenkin kovin haluan. Mutta katsotaan, miten tilanne etenee.

Mukavaa viikonloppua jokaiselle!

UUVE dpo 10 yk3

Vierailija
270/662 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä todella satelee plussia, synnärillä on lokakuussa ruuhkaa...

UUVE: S'äkinsaanut ynt jo haamun, onnee onee, toivotaan, että vahvistuu. Vaikka plussa se haamukin on.

ELMU: Molemmat testit ovat plussia, vaaleita, mutta selviä :). Onnea siis sinnekin.

ARIANNA (meniks se näin?): Alkuviikoilla siis ihan alussa 4-5 vko mulla oli päivittäin kiristelyä ja alaselän menkkamaista jomottelua. Ne kuuluu asiaan. Valitettavasti. Sinäkin testihirmu, minä myös :). Hei, oisitte te voineet kolkutella ryhmissä myös meidän syyskuisten ryhmää, oltaisiin saatu tuttuja ja elämää sinnekin.

Omassa navassa ei hurjempia muutoksia. Väsyttää isolla V.llä, päätä särkee edelleen (kuten esikoisestakin ekat 10 viikkoa), suolaista ruokaa tekee mieli, makeeta ei lainkaan, hyi. Kutakuinkin samantyyppinen raskaus kuin esikoisen :). Ajoittain huimaa ja ällöttää. Rinnat juilii nänneistä ja niiden "takaa". Sellaista.

ILTIS 7+0

271/662 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille ihanat tulkinnoista, kun itse en oikein tahdo uskoa tätä todeksi :)

Kuvan lisäämisestä: Eli siihen missä kirjotatte viestiä tänne, on se kuvanlisäysloota alapuolella, niin sitä kautta voi lisätä tietokoneen tiedostoihin tallennetun kuvan mukaan. Eli kamerasta vaan kuvat koneelle ja lisäilemään, on kiva katsella muiden plussia/haamuja :)

Toivottavasti auttaa jotakuta. :)

Terkuin Elmu, *päästään pyörällä*

Vierailija
272/662 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ärsyttää kun mulla on ollu vähän menkkaipujen kaltaista kipua jo n. viikon verran.

Mutta kyllä nyt tuntuu että juilinta todella vaan voimistuu :(.

En siks oo vielä testannu kun mun viime kierto oli 30 päivää mutta 2 sitä edellistä oli 32 päivää. Kierto veny km:n jälkeen.

Tuntuu kyllä pahalta kun aina saa vaan pettyä kerta toisensa jälkeen!

Mun mies lohdutti mua hyvin kun totes että vauvan teko ei ole kisa, esim. juoksu, vaan se on vähän niin kun yrittäis saada maalin.Tuo mielikuva tavallaan rauhoitti mun mieltä kun taas on lähipiirissä tosi monta tuttua raskaana..

Tsemppiä nyt vielä kaikille!!!

Lindaliina kp 32/30-32?

Vierailija
273/662 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, taas pääsee onnittelemaan! Onnea Uuve haamusta! Olet muuten oikeassa, että täti on TODELLA HÖLMÖ, kun kiusaa tollasella tuhruttelulla päivätolkulla. Tulis kunnolla, kun on kuitenkin tulossa. Nyt joutuu koko ajan olemaan varpaillaan, että koska lorahtaa kunnolla. No, tänään sitten lorahti eli kp 28/27-30. Ja samalla alkoi yk 11 ja siirryn marraskuisiin. Evis onkin sinne jo perustanut uuden pinon alun;)

Marjana, mietit tota kahvin juontia. Jos juot pieniä kuppeja 2-4 päivässä niin se ei ole yhtään paha. Mä join kahvia koko kuopuksen odotusajan 1-4 kuppia päivässä(siis pieniä). Esikoisen kohdalla oli kausi alkuraskaudessa, jolloin kahvi yökötti niin paljon, etten juonut ollenkaan. Tosi pian tottui olemaan ilmankin, kun ei kertakaikkiaan maistunut!

Kyllä sä Lindaliina taidat olla raskaana!!! Toivotaan ainakin;) Mulla oli molemmissa raskauksissa kauheat vatsakivut noina päivinä. Menkkajomotukset oli pientä niihin verrattuna. Onnea testaukseen!

T.Wilpuri, joka vielä jännäilee teidän kanssa mutta lähtee odottamaan seuraavaa junaa...

Vierailija
274/662 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täällä tupsahti odotetusti täti tänään kylään.

Kyllä ne on nyt meidän kuumeilut kuumeiltu. Ei jaksa enää näitä ainaisia pettymyksiä. Jokaisena edellisenä 11 kuukautena ajoitukset on osuneet niin nappiin kuin olla voi, aina jotain oireita ja olen aina luullut, että josko nyt plussa pärähtäis, mutta ei. AINA se täti punainen kaartaa punaisella ferrarillaan kylään.

Kai me sitten ollaan vaan liian vanhoja tai jotain.

Onneksi on nuo kolme ihanaa lasta saatu kuitenkin!

Niistä kiitos ylöspäin ja nokka kohti uusia haasteita!

Onnea plussista, niitä tuntuu nyt tulleen paljon!

tuutuli kp1

Vierailija
275/662 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täti tuli ryminällä kylään aamulla, kauheat kivut vielä tuomisena..onneksi kuitenkin kierto oli tällä kertaa pidempi, 29 päivää. Ehdin jo pelästyä että lyhenee kokonaan tuohon 25 päivään, jota on ollut ny pari viimeistä kertaa. Vähäsen meinaa masentaa, vaikka niitä negojakin testailin jo viikolla. Ensi kierto taitaa mennä harakoille, ei ehditä miehen kanssa viettää yhteistä aikaa oviksen tienoilla..mutta ehkä sitten kevään tullen on parempi ajoitus ja enemmän positiivista energiaa :)

Elmulle onnittelut selkeästä plussasta, ja Uuvelle varovaiset onnentoivotukset haamusta! Toivottavasti vahvistuu kunnon viivaksi!

Crystal kp 1/25-29

276/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

CRYSTALILLE JA TUUTULILLE pahoittelut!

Oletko Tuutuli ajatellut käydä lääkärillä, jos sinua alkaa epäilyttää, että

ikä painaa tässä hommassa?

WILPURI: Ei ne miun kahvikupit ihan pieniäkään ole. Semmosia "normaaleja". Yritän kyllä vähentää jo nyt, etten

ainakaan enää yhtään enempää joisi. Töissä vaan on vaikea jättää ruokakahvia ja iltapäiväkahvia juomatta, jos väsyttää muutenkin.

Kotona saattaa jäädäkin välistä joskus. Huojenti kuitenkin, että voi sitä kahvia jonkin verran juoda.

UUVELLE varovaiset onnittelut! :) Sinullakin on varmaan siihen kokikseen samanlainen riippuvuus kuitenkin olemassa.

Mutta kai näistä irti pääsee, jos ne on kuitenkin ainoita "paheita". :)

ELMUn testikuvat näyttää hyviltä! :) Ihanaa!

Ehkä siitä punaviinistä täytyy sitten vaan miehelle ohimennen mainita. Ihan niin kuin mainitsin greippimehunkin terveyshyödyistä, joista olin lukenut. :D

Mittasin tänä aamuna lämmöt 36,7 eli ihan normaalit minulle. Eilen oli alavatsalla jo jonkin verran nippailuja ja nännit on hieman arat. Oireiden pitäisi voimistua

vielä aika paljon ovikseen, mutta odotellaan. Pääasia, ettei se ainakaan ole ohi mennyt vielä. Tänään ässäilyjä ja huomenna myös. Silloin voisi olla jo aika lähellä oikeaa ajankohtaa.

Tosin onhan se vielä ollut kp 22 aikoihinkin, mutta nämä ennakko-oireet vähän kielisi, että nyt tulisi aiemminkin.

Mutta tämä tyttö lähtee tästä lauantaivuoroon töihin. Pah.

RUPIKSELLE ja muillekin kiitos kannustuksesta. :) Ehkä se olisi tässä kierrossa minunkin vuoroni... Plussajunassa on näyttänyt olevan paljon tilaa, joten jospa siellä olisi vielä meille loppukiertolaisillekin.

Marjana kp 17/30-37

Vierailija
277/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutuli: voi kun tuli kurja mieli sun puolesta! :( Ootko tosiaan ajatellut lääkärissä käydä? Joskushan lapsettomuuden syy voi olla ns. helpostikin hoidettavissa. On varmasti tosi iso juttu luopua vauvaunelmasta.

Elmulle onnittelut plussasta! :)

Ja Wilpuri ja Eveline siirtysivät marraskuisiin, tsemppiä sinne ja pahoittelut tosiaan tätiläisistä. Höh! bd

Varmaan oli muillekin jotain kommentoitavaa, mutta kun on vähän hatara tää mun pää... ;)

Marraskuisiin mäkin varmaan siirryn. Mahan nipistelyt loppui (ainakin siinä määrin mitä sitä oli) ja nännitkin ihan tavalliset taas. Joo.. Eilen tein puhtaasti omaksi huvikseni yhen liuskatestin joka oli jääny pyörimään tonne pesupussiin. Negahan se oli, en oikeestaan muuta ees odottanu näillä kp:illä -etenkin kun mulla plussa on yleensä tullu vasta pari päivää myöhässä. Herra ties miks se piti kuitenki tehä... :D

Mukavaa viikonloppua! t.VM kp 23/28

Vierailija
278/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas monen luo taas täti kurvannut, pahoittelut teille.. Erityisesti Tuutulin viestistä tuli supersurullinen olo.. Mutta jos lohdutuksena voi sanoa, niin ehkäpä yrityksen lopettaminen tuottaisi tulosta? Mulla läheinen ystävä 42 v tuli raskaaksi kun lopettivat yrittämisen parin vuoden jälkeen..

Täällä oviajat lähenee, mutta huonolta näyttää. Mies töissä aamuyöstä iltamyöhään (lumenauraushommissa) ja eipä tuota viitsisi kiusata enää siinä vaiheessa kun petiin vihdoin pääsee.. No toivotaan et ovis on vähä myöhässä ja kurvailiskin paikalle vasta alkuviikosta.

Plussatuulia PUUUUUH

Maatis 14/28-33 yk3

Vierailija
279/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi eilinen haamu olla ihan vaan kiinnittymisyritys, niinkuin meinasinkin... Ei tarvinnut tehdä tänä aamuna testiä, vaan täti saapui ennen sitä. Pyyhkäistessä tuli kunnolla verta paperiin. Höh. Odottelen täällä siis, että kunnolla saapuu. Menkkakipuja on, lämmöt vielä sen 36,8.

Onko kellään tietoa, lyhentääkö epäonnistunut kiinnittymisyritys kiertoa? Mulla tuli tästä siis vaan 22 päivää pitkä ja dpo:t ehti kymppiin. Meneekö se aina niin?

Kiitos kaikille tsempeistä ja pahoittelut muillekin tädin löytämille! Siirryn hiljalleen tuonne marraskuisiin...

UUVE kp 1/22-31 yk 4

280/662 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älä nyt vielä hätäänny. Mullahan oli kiinnittymisen aikaan kanssa vuotoa ja soitin heti paniikissa klinikalle että nytkö ne menkat jo alkoi. eivät alkaneetkaan vaan oli kiinnittymisvuotoa ja raskaaksi tulin (vaikkakin kohdun ulkoinen) joten älä vielä luovuta. Mullakin tuli juuri pyyhkiessä kunnolla ja vähän pikkuhousun suojaankin. Onko vuoto lisääntynyt? voi kun olisi sitä kiinnittymisvuotoa niin toivon.

Evis taas aktivoitunut