tilasin itselleni tällaisen mekon
http://www.backstreet.fi/shop/product_details.php?p=6613
lähinnä bilekäyttöön ajattelin ;)
kotona käytän verkkareita ja töissä mennään suorilla mustilla housuilla ym.
Kommentit (29)
Sopii ehkä teiniangstia siivittämään, mutta ei aikuiselle. Enkä nyt halua pahottaa kenenkään mieltä, kunhan sanon.
saisko linkkiä sellaisille sivuille mistä löytyy aikuisille sopivia hevi/rock henkisiä vaatteita?
sovi kuin ikipissiksille :D
en kyllä tarkoittanut mainostaa.kyllähän täällä muutkin linkittää kuvia tilaamistaan vaatteista.
kokeilin itse noitalinkkejä eikä mulle tullut mitään ongelmia!
en kyllä tarkoittanut mainostaa.kyllähän täällä muutkin linkittää kuvia tilaamistaan vaatteista.
kokeilin itse noitalinkkejä eikä mulle tullut mitään ongelmia!
Voisko tyylittömämpää teiniangstirytkyä löytääkään.
Hrr, kylmänväreet menee selkää pitkin. Mieti nyt vielä haluatko esiintyä tuo ylläsi julkisesti. Uskottavuus menee ainakin, jos olet siis yli 20 vuotta?
kyllä mauton mekko ja nuo muut korsettiviritykset myös. Jaiks!
Musta ne on kyllä tosi pientä kokoa, mutta kai niissäkin sitten koko voi vaihdella.
EMP:llä ja Morticiassa on mun mielestä vähän aikuismaisempiakin vaatteita.
...niin oletan että siitä saa myös kertoa oman mielipiteensä. Mielestäni todella mauton ja halvan näköinen teinirytky. Itse en mistään hinnasta suostuisi laittamaan tuollaista päälleni, mieluummin kulkisin alasti. Jotenkin vähän sääliksi käy ihmisiä jotka käyttää tuollaisia vaatteita, tulee eka mieleen, että eivätkö ole peiliin katsoneet vai eikö vain ole minkäänlaista arvostelukykyä...
Mutta, makunsa kullakin :)!
Minua käy taas sääliksi tuollaiset kulahtaneet marimekko mammat, joilla ei sitä omaa makua tai tyylitajua olekaan. Pääasia että miellyttää muita eikä vahingossakaan erotu joukosta ;D
Hieno mekko ap! :)