Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yötyötä tekevät:

Vierailija
04.01.2011 |

Ottaisitko kaverin kylään yövuorojen välisenä päivänä?

Tätä kaveria sinun pitäisi kuskata rautatieasemalta teille, toiselle kaverille, taas teille, rautatieasemalle ja ehkä vielä muutamassa kaupassa.

Minä olen itsekäs ja en ota kylään, koska haluan levätä ja nukkua, jotta jaksan yön töissä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti siinä päivällä klo 15 jälkeen hakea ja kipasta jossain kaupassa mutta en alkaisi sen suuremmin sitten kuskaamaan.

Nyt olen kotiäitinä mutta 3-vuorotyössä käydessä piti lapsia hakea hoidosta kun oli herännyt, tuli kotiin ja teki pari tuntia jotain, sitten päiväunet ja taas ylös illaksi, valvoi pari tuntia enenkö lähti taas töihin. 5 yövuoroa putkeen.

En jaksaisi itse jos pitäisi klo 17 alkavien päikkyjen mennä ohi ja juosta pitkin poikin.

Pitää ymmärtää että yövuorossa se eläminen tapahtuu silloin yöllä, ei silloin ajella pitkin poikin -tai sitten soittaisin pomolle ja pyytäisin seuraavan yön pekkasta.

Vierailija
2/3 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkaan menoa minnekään tms.

Jos joku ei sellaista ymmärrä niin ei ole minun ongelma.

Yleensä kyllä päivätöitä tekevät ei tajua sitä, että jossain vaiheessa pitäisi nukkuakin ja esim. aamukahvia juot vasta klo 16.00.

Heidän mielestään pitäisi riittää tunnin torkut ja siitäkin on puolet liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on se väli vain 2 tuntia, jonka olen hereillä kotona. Ei pystyis. Enkä kyllä muutenkaan!