Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suonikohjut alapäässä!

Vierailija
27.12.2010 |

Onko muilla? Mitä voi tehdä?

Niitä on häpyhuulissa, reisillä ja peräaukon lähellä. Tosi rumia ja kohollaan.

Olen raskaana mutta synnytykseen on piiiitkä aika.

Suonikohjut ovat myös kipeitä.

En kehtaa näyttää alapäätä edes neuvolassa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaa asian :(

Vierailija
2/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on kauheita mut lähtee vasta synnytyksessä. Voi toki helpottaa jo reilusti ennen synnytystä, ja omaa oloaan voi helpottaa lepäämällä niin että lantio on nostettu ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet outo, jos et kehtaa. Terveydenhoitajat ja gynet ovat nähneet varmasti pahempiakin tapauksia kuin sinun kohjuinen alapääsi.

Vierailija
4/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on taipumus (ollut jo monessa raskaudessa) saada suonikohjuja pimppiin raskausaikana niin tarkoittaako se, että kohjuja tulee myös reisiin ja sääriin vähän vanhempana? :(

Vierailija
5/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan mulla ei ole muualla vielä, vaikka vanha alan ollakin.

jos on taipumus (ollut jo monessa raskaudessa) saada suonikohjuja pimppiin raskausaikana niin tarkoittaako se, että kohjuja tulee myös reisiin ja sääriin vähän vanhempana? :(

Ja mitä tulee tuohon kohjujen näkemiseen, viimeisimmässä (kolmas) synnytyksessäni oli kätilöopiskelija, joka ISOON ÄÄNEEN KAILOTTI, että MIKÄ IHME TÄMÄ ON? Johon ohjaava kätilö sanoi yhtä aikaa kanssani, että SUONIKOHJU! Se tytär-parka oli ihan ihmeissään, että voi eiiiiii, voiko niitä tulla alapäähänkin? :D :D Mun mies pyöritteli silmiä.

Taisin jäädä alapäästäni ikuisesti opiskelijan mieleen. :D :D

Vierailija
6/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan mulla ei ole muualla vielä, vaikka vanha alan ollakin.

Ja mitä tulee tuohon kohjujen näkemiseen, viimeisimmässä (kolmas) synnytyksessäni oli kätilöopiskelija, joka ISOON ÄÄNEEN KAILOTTI, että MIKÄ IHME TÄMÄ ON? Johon ohjaava kätilö sanoi yhtä aikaa kanssani, että SUONIKOHJU! Se tytär-parka oli ihan ihmeissään, että voi eiiiiii, voiko niitä tulla alapäähänkin? :D :D Mun mies pyöritteli silmiä.

Taisin jäädä alapäästäni ikuisesti opiskelijan mieleen. :D :D

Apua xD

Vierailija
7/7 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöööök