Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei itse ole mikään palkinto, mutta vaatii naiseltaan täydellisyyttä... tunnetko tällaisia?

Vierailija
04.01.2011 |

Vaikkapa perusduunari kaljamahahaisuli, joka vaatii naiseltaan missinmittoja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nyt mitään kaljamahoja ole mutta aikuisia miehiä joilla on lapsia molemmilla ja perusmöllejä ovat.

Molemmpien mielipide on se että jokaisen naisen pitäisi ottaa silikonit.

Ihan käsittämätöntä typeryyttä, ei ne miehet itsekään mitään luojanlahjoja ole naisille. Ihan tavallisia.

Vierailija
2/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nyt mitään kaljamahoja ole mutta aikuisia miehiä joilla on lapsia molemmilla ja perusmöllejä ovat.

Molemmpien mielipide on se että jokaisen naisen pitäisi ottaa silikonit.

Ihan käsittämätöntä typeryyttä, ei ne miehet itsekään mitään luojanlahjoja ole naisille. Ihan tavallisia.

Käy töissä joten en ymmärrä miksi ei hanki asuntoa, mammanpoika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyranneja. sovinisteja

Vierailija
4/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin "lutka, lumppu" ja vaatii naista olemaan laiha, itse on aika mörssäri. Todellinen sovinistien sovinisti. Heillä vielä 4 lasta, ja kuuntelevat, miten iskä puhelee "kauniisti" äidille.

Vierailija
5/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu miestyyppi, kaljamahainen, muka sikarikas, sohvaperuna, äänekäs ja sovinisti.

Vierailija
6/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen otetaan kohottamaan omaa egoa. Löytyy naisia, jotka ottavat ne silikonitkin miehen iloksi.Aivokapasitetti kun riittää juuri ja juuri siihen.

Vierailija
7/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On edelleen 4-kymppisenä sinkku. Hänellä on käsittämättömät vaatimukset naiselle, pitäisi olla yli 170 vm pitkä, hoikka, savuton, vaalea, pitkähiuksinen ja missin näköinen. Ja itse on ihan jotain muuta kaliiberia.

No, kyseinen mies käy jatkuvasti nettitreffeillä ja kukaan ei koskaan halua nähdä häntä kahdesti. ELi kertoo kyllä jotain hänestä.

Vierailija
8/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On edelleen 4-kymppisenä sinkku. Hänellä on käsittämättömät vaatimukset naiselle, pitäisi olla yli 170 vm pitkä, hoikka, savuton, vaalea, pitkähiuksinen ja missin näköinen. Ja itse on ihan jotain muuta kaliiberia.

No, kyseinen mies käy jatkuvasti nettitreffeillä ja kukaan ei koskaan halua nähdä häntä kahdesti. ELi kertoo kyllä jotain hänestä.

Tää oli paras kuvaus tähän mennessä. =)

Mutta asiaan. Itse tunnen kaksi. Toinen on mieheni kaveri lapsuusajoilta, väsyttävä ihminen. Jutut on rasittavia, rasistisia, naisia morkkaavia. Haukkuu avokkiaan huoraksi, lehmäksi, pöpiksi ja kaikilla mahdollisilla nimityksillä. Myös fyysisesti pahoinpitelee. Itse on tavallisen näköinen, haisee pahalle, vaatteet on rikkinäisiä ja pesty ehkä vuonna miekka ja kilpi.

Toinen on serkkuni mies, mies on pian 30v. Mutta kovasti kasvattaa "amisviiksiään" eli niitä mitkä kasvaa vain suupielestä. Ihan järkky näky kun suupielen kohdalla olevat karvat on ainakin 10cm pitkiä, nenän alla olevat karvat ei kasva ollenkaan. Vaatteet on aina verkkarit tai Dimex (kirvesmiehet ja kaupungin talkkarit pitää noita työvaatteina). Hiljainen möyröttäjä joka sanoo hei, kiitos ja näkemiin kun tulevat kylään, muuta ei irtoa. Naiseltaan vaatii huoliteltua ulkonäköä joka päivä, hiukset, meikki, vaatteet. Siivouspäivänäkin nainen ensin aamulla tälläytyy, sitten siivoaa jonka jälkeen taas tälläytyy. Huomauttaa heti kun karvat naisen jalassa alkaa kasvamaan (vrt. niihin omiin amisviiksiinsä).

Vierailija
9/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiaan. Itse tunnen kaksi. Toinen on mieheni kaveri lapsuusajoilta, väsyttävä ihminen. Jutut on rasittavia, rasistisia, naisia morkkaavia. Haukkuu avokkiaan huoraksi, lehmäksi, pöpiksi ja kaikilla mahdollisilla nimityksillä. Myös fyysisesti pahoinpitelee. Itse on tavallisen näköinen, haisee pahalle, vaatteet on rikkinäisiä ja pesty ehkä vuonna miekka ja kilpi.

Toinen on serkkuni mies, mies on pian 30v. Mutta kovasti kasvattaa "amisviiksiään" eli niitä mitkä kasvaa vain suupielestä. Ihan järkky näky kun suupielen kohdalla olevat karvat on ainakin 10cm pitkiä, nenän alla olevat karvat ei kasva ollenkaan. Vaatteet on aina verkkarit tai Dimex (kirvesmiehet ja kaupungin talkkarit pitää noita työvaatteina). Hiljainen möyröttäjä joka sanoo hei, kiitos ja näkemiin kun tulevat kylään, muuta ei irtoa. Naiseltaan vaatii huoliteltua ulkonäköä joka päivä, hiukset, meikki, vaatteet. Siivouspäivänäkin nainen ensin aamulla tälläytyy, sitten siivoaa jonka jälkeen taas tälläytyy. Huomauttaa heti kun karvat naisen jalassa alkaa kasvamaan (vrt. niihin omiin amisviiksiinsä).

molemmat ovat sitä mieltä että silkkarit ois kivat naisella. =)

Vierailija
10/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis teinisuhde, jota me onnettomat, huonsto itsetunnosta kärsineet sitten jatkettiin kotileikin muodossa tekemällä pari lasta..

Kaveri itse oli kyllä hoikka rungoltaan kun alettiin seurustelemaan, minä isorintainen ja lanteikas teinityttö.

Seurustelun edetessä ja iän myötä kaveri alkoi lihoa, tuli kaljamaha ja perse levisi, mutta naamaltaan pysyi kataisena.

Minä laihduin, pakkohan oli, kun joka päivä sain kuulla miten läski ja kuvottava olen. Olin eukko ja akka ja muija ja emäntä, maaseutupitäjässä kun oltiin.

Mitään hyvää minussa ei ollut.

Sinne meni itsetunto.

Vaatimukset oli ristiriitaisia.

Minun naisena olisi pitänyt olla hoikka ja kaunis ja hyvin pukeutunut ja meikata ja nätti ja kuolasi näiden naisten perään - no hoikka todella olinkin, BMI just 20, mutta kun joka päivä vaan haukkui läskiksi ja jos söi, alkoi huuto kun söin ja läskistyin ja rahaa menee...

Vieraiden aikana keskusteliin lähinnä siitä, miten tyhmä minä olen ym.

Toisaalta en saanut käyttää rahaa ollenkaan, mihinkään, itseeni ja vaatteisiin varsinkaan, meikata ei saanut eikä käyttää hajuvetta kun "meijän suvussa on ollunna tapana jotta tyttöimmeiset tuoksuupi puhtaalta ja raikkaalta ja näöttää luonnolliselta eikä meikkale.." ja minä 16 v kuvittelen että rakkautta on lopettaa tuo kaikki, mitä oma rakas pyytää... ja siitä se pikkuhiljaa alkoi.

Toinen sovinistisika oli ko. miehen eno.

Haukkui vaimonsa läskiksi ym ym - ja sittenhän se läski nainen otti ja lähti, öykkärimies alkoi ryyppää eikä saanut enää tavata lastaan. Nainen teki fiksun päätöksen, pystyi aloittaa oman elämän ilman tämän yksinkertaisen tollerosuvun haukkumista, moitetta, arvostelua ja kyttäystä niskassaan lapsen kautta tai muutenkin.

Minäkin sitten aikoinaan lähdin lasteni sovinisti-öykkäri-isän kyljestä. Sehän se vasta pommi oli suvulle, kun niin hyvä ja upea mies ja minä itsekäs ihminen lähden!

Mies jatkoi ryyppäämistään ja lihomistaan - voiko olla kuvottavampaa kuin höllyvät selluliittireidet reilusti alle 30 vuotiaalla miehellä!?!

Vierailija
11/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heillä on työpaikalla (iso tukku) noita muutama. Vedetään viinaa, maataan krapuloissaan, haisevat pahalle, mitään järkeviä harrastuksia ei ole, naisten pitää olla tosi kauniita että heille kelpaa. Käyvät sitten vielä Tallinnassa ja Thaimaassa huorissa ja kehuvat sillä. Poikamiehiä iällä 30-45 v... Yksi oli naimisissa mutta joutui erotetuksi, ja naisen vika kuulemma sekin, vaikka jäi itse kiinni touhuistaan. Joka pikkujoulu saavat tappelun aikaan. Jos taloon tulee naistyöntekijä, yrittävät joko iskeä tai arvostelevat selän takana ulkomuotoa. Sovinisteja öykkäreitä. Ja näkisitte niiden ulkonäön! Tsissus miten "komeita".

Pikkujoulut kuulemma yhtä huoraamista.

Vierailija
12/12 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luojan lahjoja naisille on nettideitit pullollaan. Vaatimukset on aivan uskomattomia sen suhteen, millainen nainen pitäisi olla, ja itse ei sitten loisteta kyllä millään saralla. Ei ulkonäöllisesti, ei älyllisesti, ei luonteella, ei millään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän