Kuinka monet kengät olet ostanut itsellesi viime vuonna?
Paljonko ne maksoivat yhteensä (noin)?
Itse ostin kalliit talvikengät, jotka maksoivat muistaakseni 90 euroa ja yhdet huonot kesäkengät, jotka maksoivat 10 euroa. Lisäksi ostin työkengät 70 eurolla.
Kommentit (17)
5:t.
Kahdet feikkicrocsit (yht.20 €)tokmannilta
Vaelluskengät (39€) Lidlin tarjous
Korkeapohjaiset saappaat (79 €)
Remmisandaalit, hintaa en kuollaksenikaan muista.
Noilla pärjäänkin koko tämän vuoden, että tuskinpa ostan tänä vuonna yksiäkään
olivat alle 40 egee ja kesäkengät, maksoivat 12 egee. Sitä ennen varmaan pari-kolme vuotta sitten mitään kenkiä...
El natura listan talvikengät
Eccon tennarit
Asicsen lenkkarit
mustat korkkarit
Crocsin nahkaiset kiilakorkokengät
Ostin viime vuonna epätavallisen paljon kenkiä! :)
El natura listan talvikengät Eccon tennarit Asicsen lenkkarit mustat korkkarit Crocsin nahkaiset kiilakorkokengät Ostin viime vuonna epätavallisen paljon kenkiä! :)
Eli hintojen kanssa
Talvikengät noin 90 euroa
Eccot noin 50 euroa
Lenkkarit noin 100 euroa
Korkkarit noin 50 euroa
Crocsit 70 euroa
Eli yhteensä 360 euroa suunnilleen, ihan tarkkaan en muista hintoja.
Ei, suksipaketin mukana tuli monot, ne olivat ainoat. Muuten pärjännyt vanhoilla kengillä.
niin 16 paria ja rahaa näihin meni yhteensä n. 600 euroa.
Replayn bootsit, jotka maksoivat 209 eur
Mä ostin itselleni kahdet saappaat, toiset goret ja toiset tavalliset. Yhteishinta noin 400 euroa.
Onneksi kysyitte vain sitä, että paljollako itselle, sillä esim. 10-vuotiaalle pojalle ostin yksistään täksi talveksi 400 eurolla kenkiä, koska kaikki viimetalviset kengät olivat pieniä ja alle 100 euron ei löytynyt hälle kenkiä.
ovat olleet kyllä hintansa väärtti.
Äiti osti mulle synttärilahjaksi kyllä kävelykengät (noin 100€) ja joululahjaksi Kuomat (50€) :D
Näillä mä taidan pärjätä taas seuraavat 5 vuotta :P
Noita vanhempia lonttosia on jo kaapit pullollansa. Ja ihan ok-kunnossa ovat
-kahdet talvikengät 70+70 euroa (olivat -50% alennuksessa)
-Crocsit alesta n. 30 euroa
-kahdet varvassandaalit 5+10 euroa (nuo 5e maksaneet olivat alessa ja jäivät yhden kerran käytölle, kun hankasivat niin pahasti)
Eli yhteensä noihin meni alle 200 euroa, normaalihinnoilla olisi ollut aika paljon kalliimpi lasti... :)
Hääkengiksi valkoiset satiiniavokkaat, 80 euroa.
Nahka-avokkaat töihin, n. 70 euroa.
Keinonahkasaappaat n. 70 euroa.
Mustat satiiniavokkaat uuden vuoden juhliin, 55 euroa.
Eli yhteensä nämä 4 paria maksoivat 275 euroa. Aika hurjaa...
kahdet kumisaappaat, toiset ehkä n. 30 euroa ja toiset 5 euroa. Eli mennään kuitenkin 200 euron yli kun nuo lasketaan mukaan.
Miksi ostaisin jos mulla on kengät ennestään?
Ainoa meno oli suutarilla käynti, 10 euroa.
- Vuodenvaihteessa ostin alennusmyynnistä talvikengät, 39e
- Skechers-sandaalit 39e
- Pitsiballerinat 29e
- Hush Puppies syyskengät poistosta 49e
- Talvikengät loppuvuodesta 109e
- Saapikkaat hippakäyttöön 59e
Tänä vuonna olen ostanut tavallista vähemmän kenkiä ja etsinyt niitä esim. outleteista, koska taloudellinen tilanne ei ole ollut niin hyvä.
Aluksi sellainen taustatieto, että jalkani on leveä, joten markettikengistä (ja monista merkkikengistäkin esim. Ecco, El Naturalist) on turha haaveilla.
Kenkäliikkeen loppuunmyynnistä kahdet kesäkengät: juhlaremmisandaalit ja toiset umpinaiset juhlakengät: yht. 90 €
varvassandaalit 15 €
talvinilkkurit (alesta) 90 €
saattoi olla vielä jotakin muutakin, mutta en nyt muista.
Yhteensä siis noin 200 €.
Tälle vuodelle pitäisi ostaa (alesta) kunnon lämpimät vapaa-ajan talvikengät, kesälenkkarit/vapaa-ajan kengät. Kävelykengät on vielä niin hyvässä kunnossa, että niitä ei tarvitse uusia ja juhlakenkiä on useammat kaapissa.
Edellisiltä talvilta oli hyvät vaelluskengät ja kahdet saappaat. Kesäksi oli yhdet käyttämättömät, aikoinaan Hulluilta päiviltä ostetut Eccot ja uudehkoja sandaaleita ym. Lenkkarit olisivat kaivanneet päivitystä, ne pitää uusia heti keväällä.
Juu, en ole mikään superpukeutuja, mutta mielestäni suht klassisesti ja siististi pukeudun. Haluan tietoisesti vähentää kuluttamista, ja lisäksi minun on vaikea löytää kaupoista kenkiä, joilla voisin oikeasti kävellä. Jalka on jotenkin hassunmuotoinen.