LOKALAISTEN TORSTAI - TOIVOA TÄYNNÄ :) 20.10
Vielä olen aloittamassa pinoa... Mutta saas nähdä olenko enää huomenna?!! ;)
Nyt on tunnin ajan tullut supisteluja, mutta epäsäännöllisesti ja ei niin kamalan kipeitä, mut tuntuvia kuitenkin! Eli maha kovettuu ja sit iskee kipeä supistus.
Mut niitä tuntuu tulevan vaan aina, kun istun tässä koneella?!! Ei silloin, kun esim. seison! Outoa...
Vauva kyllä liikkuu mahassa, työntäen jalkojaan mahasta läpi :)
Saa nähdä tapahtuuko mitään tänä yönä tai huomenna. Mutta tuun kyllä ilmoittamaan, jos kotona vielä olen!! =D
Kaisa 39+4
Kommentit (62)
Oli tosiaan eilen illalla todella huono olo ja päätä särki.. tänään sitten neuvolassa valittelin (ei ollu ees oma täti), kun olo oli niin kehno säryn vuoks.. Paineet ja pissa oli kuitenkin ok, mut sanoi, et jos olo ei kerta kaikkiaan parane niin voin huomenna soitella ja tekevät tarvittaessa lähetteen polille.. Mies kuitenkin oli superihana, ja vei mut huilimaan äitini luo, ja tuli tyttöjen kanssa kotiin itse, ja oli vielä täällä sitten siivonnut kun tulin itse.. Olin päivän huilimassa ja keräämässä voimia, ja olo parani huomattavasti.. :)
Kyllä tässä nyt taas jaksaa hetken, vaikka toisaalta olo niin kärsimätön, että haluais vauvan heti maailmaan... Mut kai hän sitten tulee kun valmis on....
dem@ rv 38+6 (no oikeestaan vois jo sanoo 39+0 tasan, ku koneen kello näyttää jo pari minsaa yli...)
ja ne rv:t oli JO 40+4