Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa, itkettää

Vierailija
04.01.2011 |

Pahoitin mieleni. Jonkun mielestä kentie turhasta, mutta minua riipaisee ja pahasti.

Kaiken hössäkän jälkeen mitä tässä on ollut ja, kun lopulta saamme olla miehen kanssa kahden niin homma menee aivan pipariksi. Kaipasin läheisyyttä ja hellyyttä. En sitä saanut. Kaikesta huolimatta.

Muutama sipaisu selkää ja se siitä. Ensimmäistä kertaa näiden kaikkien vuosien aikana tunsin itseni vieraaksi mieheni vieressä.

Olen niin pettynyt. Surullinen. Tunteet myllertää yhtä vuoristorataa. Enkä saa unta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kertoa tarkemmin?

Vierailija
2/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jollain tapaa kuitenkin tunnen itseni niin sanattomaksi. Ei ole helppoa tämä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka nyt.

Vierailija
4/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, noin voi joskus tapahtua. Ehkä olitte molemmat odottaneet kahdenkeskistä aikaa ja sitten kun odotettu hetki on siinä, ei oikein osaa osaakaan toimia "oikein". Ehkä teillä oli molemmilla odotuksia siitä, miten toisen tulisi käyttäytyä tai toimia. Joskus se vaan menee noin. Ei siinä varmaan mitään sen kummempaa ole takana.

Seuraavaa kertaa silmällä pitäen, kannattaisi yrittää jutella omista toiveista jo etukäteen. Ei meistä kukaan ole ajateustenlukija.

Vierailija
5/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen ei esimerkiksi tiedä sun odotuksia. Aiemmin meilläkin usein oli tollasia tilanteita mutta sitten aloin sanomaan miehelle, mitä toivon ja haluan, se oppi esimerkiksi ostamaan mulle kukkia ja kivoja lahjoja. Mä en niinkään kaipaa hellyyttä mutta mies kaipaa joten olen yrittänyt sitä rapsutella.