Yksi epävireinen laulaa kurkkusuorana, toinen 140kg esittelee ihrojaan, kolmas tuuppaa
Kommentit (9)
lorttosi laitoit tässä taannoin esille tänne, mahtavat heltat varmaan kyllä onkin? ap
lorttosi laitoit tässä taannoin esille tänne, mahtavat heltat varmaan kyllä onkin? ap
yritä ap tulla toimeen pääsi kanssa..tiedän ,ettei se ole helppoa nähtyäsi täällä kaikkea pelottavaa...
perseeni.
Mies otti siitä pari päivää sitten kuvan, ja on kuulkaas sen jälkeen jumpattu jeesus kristus!
Kaamea latuska ja läskiä reunoilla yöks. Ja mitat 166/54 että yllärinä tuli. Luulin, että mulla on hyvä perä.
No pyllistyskuvassa se oli kyllä kertakaikkisen hot ja keräisi pelkkää kymppiä rate-my-ass -sivustolla, mutta se seisomakuva, ei ei ei.
Tissitkin voisin laittaa, kuulostaa kivalta 70D mutta tyhjää ovat täynnä :D
No joo, oon mä aika ihana kuiteski!
laitahan jo pääkky tyynyyn. hyvää yötä.
perseeni.
Mies otti siitä pari päivää sitten kuvan, ja on kuulkaas sen jälkeen jumpattu jeesus kristus!
Kaamea latuska ja läskiä reunoilla yöks. Ja mitat 166/54 että yllärinä tuli. Luulin, että mulla on hyvä perä.
No pyllistyskuvassa se oli kyllä kertakaikkisen hot ja keräisi pelkkää kymppiä rate-my-ass -sivustolla, mutta se seisomakuva, ei ei ei.
Tissitkin voisin laittaa, kuulostaa kivalta 70D mutta tyhjää ovat täynnä :D
No joo, oon mä aika ihana kuiteski!
mainio!
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1303889/laulamiani_l…